![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 ![]() |
Witam, przymierzam sie do przekładki silnika z 2.8 V6 i teraz nie wiem w ktora strone isc, czy 2.7 bT, 4.2 czy moze 2.2T. Ogromnie mnie ciągnie do 2.7 bo ma wiekszy potencjał tak mi sie przynajmniej wydaje. Potrzebuje odpowiedzi na kilka pytan tj. Czy przy swapie na w/w V6 i v8 trzeba przerabiac mocowania? Jak wyglada sprawa z maglownica, sankami, zostaja moje czy tez trzeba rzezbic? Ogolnie prosiłbym o naswietlenie sprawy jak to wyglada, co wymaga przeróbek. Z góry dziekuje za pomoc. Pozdrawiam
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 23 April 2007 Skąd: Łódź ![]() |
z 2.7 jest chyba problrm z upchnieciem z seryjnymi turbinami bo przeszkadzają drązki kierownicze
-------------------- _
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 ![]() |
Od czegos innego turbiny sa wkladane czy kolektory? Czy poprostu wymiana magla/drążków? Jak zatem wygląda sprawa z v8 od a8?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
może coś z 07K... taki popularny silnik ostatnio. W tej budzie byłaby to pierwszyzna
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 ![]() |
Jezeli chodzi o 07k to jakos do mnie to nie przemawia, mam srednie podejscie do silnikow fsi/tfsi. Moze dlatego ze slyszalem o nich wiele zlych opinii.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
ten do Ciebie przemówi
![]() -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 ![]() |
Serio poszedlbym w strone tego 2.7 tylko jak wyglada sprawa z sankami i tymi drazkami? Magiel od innego wrzucic?
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 August 2015 ![]() |
witam. buda niby 100 ale 2.7 pasuje ... https://www.facebook.com/Nosb-Performance-2...009444602452774
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Serio poszedlbym w strone tego 2.7 tylko jak wyglada sprawa z sankami i tymi drazkami? Magiel od innego wrzucic? Bierz 07K a jak nie to stare 5 cylindrów ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 ![]() |
2.2 turbo ma wiekszy potencjał od 2.7bT?
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
2.2 turbo ma wiekszy potencjał od 2.7bT? No jasne i seryjne słupki wytrzymują więcej mocy ~550KM, a przy 2.7bt trzeba juz grubo modzić aby "bezawaryjne" 500+ osiągnąć ![]() Łapy, skrzynie itp. wszystko jest do dostania bez problemu, więc wsadzenie tego też nie będzie stanowiło problemu |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 ![]() |
Jezdzila jedna audi z 2.2T z moca okolo 300km i podczas kreski korba wyszla mu bokiem, stad te moje zdziwienie ze 2.7 niby wiecej wytrzyma
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
a wiesz ile jeździ takich co im korba nie wyszła bokiem?
Jeden pies co tam wsadzisz, i tak koszta będą spore. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 28 October 2012 Skąd: Tychy ![]() |
no przy 2.7bT raczej drozej bo wszystkiego jest x2, ciezki, fabrycznie nie przygotowany na wiele wlasciwie z kazdej strony. Tak czuje ze za cene zakupu kompletu i zamontowania 2.7bT było by 2.2T po remoncie z montazem
-------------------- Golf II 2.0 16VT BW9180 4Motion DSG on emublack
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 30 March 2014 ![]() |
A co powiecie o 4.2 z a8 oprocz tego ze sa olejozerne?
![]() ![]() Zima sie zbliza a autko i tak planuje garazowac, silnik mysle ze dalbym rade sam przelozyc, a część związaną z elektryka polece osobie która to ogarnie. Coraz czesciej mysle czy nie lepiej bedzie kupic s6 wlasnie z takim silnikiem i ja odpicowac, czasami trochę sie w tym gubie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
nie jest lekki? ABZ jest lzejszy niz 2.2t
![]() |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
A co powiecie o 4.2 z a8 oprocz tego ze sa olejozerne? ![]() ![]() Zima sie zbliza a autko i tak planuje garazowac, silnik mysle ze dalbym rade sam przelozyc, a część związaną z elektryka polece osobie która to ogarnie. Coraz czesciej mysle czy nie lepiej bedzie kupic s6 wlasnie z takim silnikiem i ja odpicowac, czasami trochę sie w tym gubie ![]() ![]() Jak chcesz mieć moc i szybkie auto to wstawiaj 5 cylindrów, a jak chcesz niewiadomo czego no to trudno ci podpowiedzieć ![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
z perspektywy czasu stwierdzam że trzeba było kupić tą ske c5 i tyle hehe. Co do oleju to te silniki mają 20 lat już więc uszczelniacze i prowadnice zaworowe do wymiany, tędy olej ucieka. Są też wycieki spod uszczelek głowic zazwyczaj. Co do skrzyni to nie wiem o co chodzi
![]() ![]() ![]() A jak chcesz dalej dłubać to abz się do tego świetnie nadaje ![]() ps ja z nim od 1,5 roku pracuję ![]() |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 29 September 2014 Skąd: Olsztyn ![]() |
v8 siada bezproblomowo ze skrzynia 01E i są z 3 patenty jak nie wiecej jak to polaczyc, od przerabiania dwumasu najednomas, przez jednomas z manuala pod tarcze 240mm, po customowe zestawy ze sprzeglem wielotarczowym (polecam kolege Ali'ego na tym forum
![]() Seryjny slupek jest bardzo wytrzymaly, kumpel przy dwóch turbawkach ma juz ponad 800koni i jezdzi juz tak kolejny rok bezawaryjnie. Planuje dalej dlubac swoja droga, a uturbienie ABZta jest tansza impreza niz kucie 2.2t i robienie glowicy na 800, a waga z dwoma turbinami podobna, a moze nawet mniejsza, bo wolnossak na pewno lzejszy jest od 2.2t bo wazylismy kiedys przy swapie do 80b4 ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 25 January 2015 Skąd: Żyrardów ![]() |
dawaj jakiś link do tego bita v8
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 07:29 |