![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 May 2003 Skąd: Warszawa, Bemowo ![]() |
Witam
Wiem, że mógłbym o to zapytać na klubtt.pl , ale tam trzeba się rejestrować, poza tym tu jest znacznie więcej specjalistów.... Myśłe o kupnie Audi TT, WYŁĄCZNIE pod kątem tuningu. Chciałbym w nim podłubać trochę (a właściwie oddać jakiejś firmie do zrobienia, jak np. VTG, itp.). Zależy mi na uzyskaniu dużej mocy (ale nie bardzo dużej) - rzędu 300-330 KM i możliwie największego momentu obrotowego. Chciałbym uzyskać możliwie dobre przyspieszenie, ale jeszcze bardziej mi zależy na uzyskaniu świetnej elastyczności... Która wersja Waszym zdaniem spełni moje oczekiwania i będzie łatwa do stuningowania: [b][list]1.8T 225Q 3.2 250Q 3.2 250Q DSG[list] Która z powyższych wersji najlepiej nadaje się do jazdy (bardziej niż wyścigi na 402.5 metra interesuje mnie "rajdowy" styl jazdy, szybkie pokonywanie zakrętów, KJSy, drifting, itp.) ??? BTW. Ktoś już ujeżdżał wersję 3.2 ?? (prosiłbym o wrażenia) Top Gear objechał równo 3.2 DSG (długa zmiana biegów, wysoka cena w stosunku do wartości, duże zużycie paliwa, przeciętne prowadzenie)... BTW2. Jaki napęd quattro ma TT...Słyszałem, żę to nie quattro (audi), tylko nienajlepszy volkswagenowski SYNCRO... Jak to jest naprawde i jak się to spisuje ?? (chodzi mi głównie o czas załączenia napędu {żeby to nie było jak w Octavii 4x4 )) - tam to jest porażka, jak cały samochód...) Która z tych wersji jest najlepszym wyborem?? Za 1.8T przemawia turbina (łatwy tuning, wymiana na większe turbo), a za 3.2 większy o 40 Nm moment, no i większa pojemność (można by wrzucić biturbo i wyszedłby niezły potwór).... Poza tym DSG w 3.2 chyba najlepiej by pasowała do przenoszenia dużej mocy i momentu (trwałość!)... Jakie jest Wasze zdanie? Zapraszam do dyskusji.... Gdzie byście radzili tuningować TT (raczej w Polsce) ?? Czy wersja 3.2 będzie dostępna w Polsce? -------------------- Pozdrawiam ciepło, Ferment
Porsche 911 Carrera 4S (996) '03 [320 KM] & Opel Vectra GTS 3.2 V6 '04 [211 KM - na razie ] Polecam (pyszne pyszności): http://www.restaurants.pl/ |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Kup evo8 ale najpierw przeczytaj regulamin forum
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
Na wstępie powiem, że oddawanie auta do VTG jest bardzo dobrym wyborem - chłopaki naprawdę znają się na rzeczy. Jeżeli już się uparłeś na TT, to najlepiej pomyśl o 1.8T Quattro - 3.2 jest jeszcze niedostępne, poza tym jest sporo cięższe od "czwórki". Tak jak napisałeś, moc którą chciałbyś żeby twoje auto osiągało jest dla 1.8T osiągalna, lecz dopiero po wymianie turbiny - na K03 nie pociągniesz zbyt daleko. Układ biturbo w 3.2 to jest coś, czego w Polsce jeszcze nie robiono - ale nie podejrzewam żeby było coś, czego GS & Co. nie mógłby zrobić z jakimkolwiek silnikiem.
Do driftingu auto się niezbyt nadaje. Napęd musiałby być spięty na sztywno, a w TT tak nie jest (podobnie jak w innych autach koncernu Volkswagena). Pozdrawiam i życzę powodzenia z autem. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 May 2003 Skąd: Warszawa, Bemowo ![]() |
CYTAT("Albert":1zvn3818) Kup evo8 ale najpierw przeczytaj regulamin forum Brałem pod uwagę EVO8 (i Focusa RS, WRX STI) Wiem, że EVO jest świetne, ale nie chce kolejnego sedana. Poza tym jest jedna rzecz, która mi "nie pasi" - wygląd evo i wrx sti..... Co do drugiej części Twojej wypowiedzi, to pewnie nie skorzystałem z opcji szukaj...OK, poprawie się.... Narazie Wysłany Nie Lip 25, 2004 21:33 pm: CYTAT("BlitzZ!":1zvn3818) Na wstępie powiem, że oddawanie auta do VTG jest bardzo dobrym wyborem - chłopaki naprawdę znają się na rzeczy. Jeżeli już się uparłeś na TT, to najlepiej pomyśl o 1.8T Quattro - 3.2 jest jeszcze niedostępne, poza tym jest sporo cięższe od "czwórki". Tak jak napisałeś, moc którą chciałbyś żeby twoje auto osiągało jest dla 1.8T osiągalna, lecz dopiero po wymianie turbiny - na K03 nie pociągniesz zbyt daleko. Układ biturbo w 3.2 to jest coś, czego w Polsce jeszcze nie robiono - ale nie podejrzewam żeby było coś, czego GS & Co. nie mógłby zrobić z jakimkolwiek silnikiem.
Do driftingu auto się niezbyt nadaje. Napęd musiałby być spięty na sztywno, a w TT tak nie jest (podobnie jak w innych autach koncernu Volkswagena). Pozdrawiam i życzę powodzenia z autem. Dzięki za odpowiedź ! To jednak raczej - 1.8T (też tak myśłe, w końcu ten silnik już został dokładnie "rozpracowany") To że się do driftingu nie nadaje, to tak przypuszczałem... To jaki napęd ma TT ? Quattro czy syncro ?? Jakiś link do szczegółowego opisu TT? A jak ze sztywnością nadwozia roadstera?? Bo jeszcze nie zdecydowałem, czy to ma być coupe czy roadster.... ( Byłem w AUTO VIVA, ale nawet nie mieli na wystawie TT ) BTW. KIedy wchodzi następca TT?? Nic na ten temat nie słyszałęm, mówi się o nowym prosiaku boxsterze, oplu speedsterze, alfie GTV a o TT nic... -------------------- Pozdrawiam ciepło, Ferment
Porsche 911 Carrera 4S (996) '03 [320 KM] & Opel Vectra GTS 3.2 V6 '04 [211 KM - na razie ] Polecam (pyszne pyszności): http://www.restaurants.pl/ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
To moze Mazda MX5 z jakims silnikiem V8?
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Audi TT jest ciężkie i ma naped haldex ... faktem jest ze TT jest bardzo sztywne (oczywiscie jesli nie kupisz szczepu).
TT do KJS sie raczej nie nadaje ... do driftu raczej auto tylno napedowe lepiej kupic, do szybkiego pokonywania zakretow potrzebujesz auta z dobrze rozlorzona masa ... i najlepiej 4x4 ... DSG ... urzyj google ... kup 2.2T to pogadamy Za cene Audi TT gołego zrobisz 500KM Audi S2 -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Albert":3ezoy9cg) kup 2.2T to pogadamy :) Za cene Audi TT gołego zrobisz 500KM Audi S2
Profi? Dobrze przygotowane od podstaw? Myślę że nie sądzę. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Zakładam ze kolega chce wydac okolo 70-80 tys zl na Audi TT.
Za 20 tys kupujesz S2 ... za 50-60 tys zl to samochod mozna profesionalnie przygotowac ... szczegolnie jesli robisz wszystko od razu od podstaw i masz od razu jasna wizje tego co chcesz osiagnac 500KM bez problemu -------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Stary - zapomnij o tym Porsche dla menadżerów średniego szczebla, podsterownym jak bojer na fińskich jeziorach. Chcesz "rajdowo" jeździć to kupujesz auto z rodowodem rajdówki, czyli masz wybór STi vs Evo. Chcesz ładnego dupowoza do rwania panieniek - kup TT i nie zdziw się, że będzie kompletnie do dupy.
W przeciwieństwie do beznadziejnie skręcającego 1.8T (w dowolnej wersji mocy), 3.2 jest kompletną porażką, o rozkładzie masy nie nadającym się do niczego oprócz ciśnięcia na główkę z wysokiego mostu. "'Rajdowy' styl jazdy, szybkie pokonywanie zakrętów, KJSy, drifting"? Usuń Audi TT z listy samochodów które byś rozważał. Uszanowanie - właściciela C4S podejrzewałbym jednak o znajomość tematu, a nie zadawanie pytań ujawniających, że nie bardzo wie co zrobić z autem... -------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 May 2003 Skąd: Warszawa, Bemowo ![]() |
CYTAT("Albert":2lepl3sr) Audi TT jest ciężkie i ma naped haldex ... faktem jest ze TT jest bardzo sztywne (oczywiscie jesli nie kupisz szczepu). Myślałem o nowym (lub max. 1-2 letnim TT).... A roadster jest (wystarczająco) sztywny ? CYTAT TT do KJS sie raczej nie nadaje ... do driftu raczej auto tylno napedowe lepiej kupic, do szybkiego pokonywania zakretow potrzebujesz auta z dobrze rozlorzona masa ... i najlepiej 4x4 ... Trzeba iść na kompromis.... CYTAT kup 2.2T to pogadamy Za cene Audi TT gołego zrobisz 500KM Audi S2
...myśłałem też o używanym aucie, ale raczej max. 2-4 letnim (np. M3 cabrio lub 0-2 letnim TT). Z4 jest super,ale silnik bez turbo, a szkoda dłubać w nowym R6 BMW.... No ale nie odchodźmy od TT, bo to autko strasznie mi się podoba (przynajmniej z wyglądu)... -------------------- Pozdrawiam ciepło, Ferment
Porsche 911 Carrera 4S (996) '03 [320 KM] & Opel Vectra GTS 3.2 V6 '04 [211 KM - na razie ] Polecam (pyszne pyszności): http://www.restaurants.pl/ |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
albo auto ma jezdzisz albo auto ma wygladac i rwac wszystkie laski na miescie ... od wygladania masz porsche ... zrob szybkie auto ...
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 01 July 2003 ![]() |
Do szalństw które wymieniłeś fajne będzie M3... Poza tym masz jeszcze Nissana 350Z, który i ładnie wygląda (miejscami podobnie do TT zresztą), i ma mocny silnik (którego wadą jest aluminiowy blok - ale to przy poważnych modyfikacjach), tylny napęd i potencjał do bycia szybszym. Ponieważ nie ma tego dużo w Polszcze, to będziesz oryginalny nawet bez przerabiania na zewnątrz.
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 31 October 2003 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Cabrio niejest tak sztywne jak auto z normalnym dachem po 2 jestes straaasznie niezdecydowany najpierw chcesz TT 1.8 z ktorego osiagniesz te 300-330 KM a potem mowisz o 3.2 biTurbo ktore ma byc potworkiem czyli napewno duzo wiecej koni chcesz driftowac 4x4 to naprawde musi byc dobry naped a takie oferuja evo albo STi jak ci niepasuje wyglad to kup evo 6 albo 5 one sa piekne Jesli chodzi o drift to najlepiej auto starsze i RWD niebedzie ci zal jak gdzies otrzesz albo bedziesz dzwonil podczas nauki.
-------------------- <--LUKE-->
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Fri, 23 May 2003 Skąd: Warszawa, Bemowo ![]() |
CYTAT Uszanowanie - właściciela C4S podejrzewałbym jednak o znajomość tematu, a nie zadawanie pytań ujawniających, że nie bardzo wie co zrobić z autem
Po prostu podjarałem się TT. Zrobiło na mnie bardzo dobre wrażenie... estetyczno-wizualne. W życiu nie jeździłem TT, a ni nawet nie siedziałem w nim. Nie wiem za dużo o tym samochodzie... Dopiero się "rozglądam" za autem, z którego można by zrobić potwora.... Primo: Poza tym bakcyla na TT zaszczepił mi film z Internetu, na którym gośc TTką wykonywał cuda [nie twierdze, że seryjną !]. Drugie primo: TT (i w ogóle auta z 1.8T) są "podatne" na tuning i często tuningowane [łatwo, tanio i przyjemnie] Wiem, co potrafią WRX STI, EVO, ale nie do końca te autka mi pasują.... [ głównie ze względu na typ nadwozia i japońską stylistykę ] -------------------- Pozdrawiam ciepło, Ferment
Porsche 911 Carrera 4S (996) '03 [320 KM] & Opel Vectra GTS 3.2 V6 '04 [211 KM - na razie ] Polecam (pyszne pyszności): http://www.restaurants.pl/ |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("BlitzZ!":2cgykqs0) którego wadą jest aluminiowy blok - ale to przy poważnych modyfikacjach
To ciekawe - dlaczego niby aluminiowy blok miałby być wadą? -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 12 February 2004 ![]() |
CYTAT("Azrael":b3qd3786) CYTAT("BlitzZ!":b3qd3786) którego wadą jest aluminiowy blok - ale to przy poważnych modyfikacjach To ciekawe - dlaczego niby aluminiowy blok miałby być wadą? Wiksza uwage powinienes zwrocic na slowo "blok" niz na "aluminiowy". Pozatym zamiast Nissana wybralbym Infiniti G35(X) Coupe. Jest ladniejsze i praktyczniejsze. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("Kubek":3ek5oyqw) Wiksza uwage powinienes zwrocic na slowo "blok" niz na "aluminiowy".
Jakby było napisane "słaby blok" to bym nie marudził, ale jak czytam że aluminiowy jest wadą to się zapytuję bo to mi zalatuje jakąś kolejna bzdurą. -------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Podobno aluminiowe bloki pękają... tak przy 1100 hp... jeżeli ktoś chce robić więcej prosze nie kupować aut z aluminiowymi blokami hahaha
-------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 03 July 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Również te co mają 535HP z 2.1 litra w serii? ;-)
-------------------- Jakub "Azrael" Zawiła-Niedźwiecki
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Radom/Warszawa ![]() |
Odnosze wrazenie, ze BlitZZzzzzz pisuje wiecej niz wie i dlatego wychodza takie kwasy
-------------------- Jasiek
Ibiza powered by VTG & Diagtronik 181 PS/403Nm |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 15:02 |