Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi S8 D2 Manual - Za i Przeciw?!
Adik
post Sat, 24 Mar 2012 - 00:14
Post #1


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 January 2004
Skąd: z Garażu :)





Witam,

od jakiegos czasu chodzi mi po głowie S8 D2 w manualu oczywiście choć o takie ciężko.
Rozważałem S3 ale troche "damskie" rolleyes.gif , S4 troche "ciasne" wink.gif , S6 tylko automat?! no i oczywiście S8 w obudowie D2.
Autem jezdze mocno, nie pytam o spalanie, zależy mi na osiągach, wiem że bolączką S8ek były automaty ale zakup manuala (niezaleznie od awaryjności) wyeliminuje ten temat.
W przeciwieństwie do "uturbionych" S3/S4 tutaj zapewne na fabrycznych 360 KM sie skończy bo temat dozbrajania turbo/biturbo mnie nie interesuje ( ze względów finansowych głównie ).
Samochód ma być na codzień. Żadnego srazu gazu czy co tam.
Jakie Wy macie zdanie/opinie o S8 D2? Na co zwrócić uwagę? Jakieś inne bolączki?

Z góry dziękuję i pozdrawiam
Adrian cool.gif


--------------------
http://www.racingforum.pl/zmiana-w-regulaminie-dotyczAeca-sygnaturek-na-forum-t101875.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sat, 24 Mar 2012 - 00:14
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
daniel1d11
post Sat, 24 Mar 2012 - 00:58
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Mon, 14 April 2008





S6 C5 są też w manualu.


--------------------
10.9ET 210km/h Zegrze Pomorskie 2010r. Golf ProTurbo AWD Street<
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Mon, 26 Mar 2012 - 16:34
Post #3









użytkownik Rennen miał dużo styczności z tym modelem, uderz na PW - prawdopodobnie chętnie podzieli się wiedzą.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sevi
post Mon, 26 Mar 2012 - 17:30
Post #4


Rookie
Dołączył: Mon, 03 January 2011
Skąd: Mazowieckie





Sprawdz tam. A8team.pl


--------------------
BMW 645 CI
Audi A8 6.0 W12
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gusiew
post Mon, 26 Mar 2012 - 17:52
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 29 September 2007
Skąd: Łosice





Według mnie to ten samochód jest bardzo wdzięczny, nie jest jakiś super awaryjny. Spalanie benzyny wychodziło mi do 20 litrów w jeździe do 230km/h 50/50 miasto/trasa. Nie czujesz tak wielkosci samochodu. Ma dosyć dużo wyposażania jak na tamte czasy. Jak nie zmuszasz go do brania bardzo ciasnych zakrętów to nie czujesz podsterowności. A skrzynia tip od roku 2001 jest naprawdę szybka.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
1kowal1
post Sat, 07 Apr 2012 - 12:27
Post #6


Frequent User
Dołączył: Thu, 25 May 2006
Skąd: olsztyn





a czy tam jest zawieszenie samopoziomujące???
jeżeli tak to jak z jego awaryjnością i kosztem napraw?

i jak z trzymaniem przez te silniki mocy
bo audi nie słynie z trzymania mocy w 4.2V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Gusiew
post Sat, 07 Apr 2012 - 12:33
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 29 September 2007
Skąd: Łosice





Jest zwykle zawieszenie. Polecam konwersje na amortyzatory bilstein plus sprezyny eibach.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_KORU_*
post Sat, 07 Apr 2012 - 13:49
Post #8









"Audi A8 zadebiutowało na rynku w 1994 r., a wersja S8 trafiła do sprzedaży pod koniec 1996 r. Początkowo samochód występował wyłącznie z 6-biegowym "manualem", rok później wprowadzono także 5-stopniową, automatyczną skrzynię tiptronic. Pod maską pracuje zmodyfikowany, 4,2-litrowy motor V8 o mocy 335 KM. Standardowo, pojazd wyposażono w stały napęd na cztery koła quattro.

W 1999 r. S8-ka przeszła drobny retusz, otrzymując kosmetyczne zmiany oraz podkręcona jednostkę napędową, której moc wzrosła do 355 koni, a maksymalny moment obrotowy wynosi 430 Nm przy 3400 obr./min. Produkcję pojazdu zakończono w 2002 r., czyli tuż przed wejściem nowego A8."

Manual to dobry wybór. Osobiscie wolałbym wersje poliftową czyli S8 D2 z ostatnich lat produkcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 15:36