Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S5 4.2 V8 by KINGSOFT
gruchakkk
post Tue, 10 May 2011 - 23:44
Post #1


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





Audi S5 4.2 V8 modyfikacje mechaniczne przeprowadzone w oddziale firmy KINGSOFT w Ostrowcu.
MODY
- wymiana układu wydechowego na układ renomowanej firmy CAPRISTO, katalizatory i downpipe seria
- układ dolotowy BMC CDA
- Strojenie KINGSOFT


Auto hamowane na całkowitej serii:



Drugi wykres przedstawia montaż układu wydechowego i dolotowego



Ostateczny wykres po wykonaniu modyfikacji programu sterującego


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 10 May 2011 - 23:44
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
peerbe111
post Wed, 11 May 2011 - 00:01
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





No bez przesady... Jakiś regulamin istnieje,a tu jakaś moda sie robi na wrzucanie samych wykresów.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zlos
post Wed, 11 May 2011 - 00:04
Post #3


Super User
Dołączył: Wed, 22 September 2010
Skąd: WPR





Przyrost kuni fajny. Czy przyrost momentu obrotowego (+20Nm) jest spowodowany jakimś konkretną sytuacją?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Wed, 11 May 2011 - 00:07
Post #4


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





CYTAT(peerbe111 @ Wed, 11 May 2011 - 00:01) *
No bez przesady... Jakiś regulamin istnieje,a tu jakaś moda sie robi na wrzucanie samych wykresów.


Przepraszam ale opisane jest co jest w aucie zrobione, a regulamin też mówi żeby opisywać w szczegółach, dlatego krok po kroku przedstawiam modyfikacje wykonane u nas w firmie. Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peerbe111
post Wed, 11 May 2011 - 00:09
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Tue, 30 March 2010
Skąd: Konstancin





Ale mógłbyś chociaż jakieś zdjęcia wrzucić jak to ogólnie wygląda
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Z0_RS2
post Wed, 11 May 2011 - 00:12
Post #6


Super User
Dołączył: Fri, 18 March 2011
Skąd: Sz-n





A ponoć producent podaje 350 km w serii wink.gif ale z tego co się słyszy to i tak twoje dobrze pokazało! zapodaj jakieś zdjęcia!

pozdr


--------------------
Pozdrawiam
Piotrek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Wed, 11 May 2011 - 00:37
Post #7


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





http://bartpol-hamownia.pl/19/showRecord/a...ktualnosci.html

tu na stronie w zakładce aktualności są zdjęcia audi i wydechu, raczej zdjęć filtr BMC nie są potrzebne

Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Wed, 11 May 2011 - 00:54
Post #8


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





CYTAT(zlos @ Wed, 11 May 2011 - 00:04) *
Przyrost kuni fajny. Czy przyrost momentu obrotowego (+20Nm) jest spowodowany jakimś konkretną sytuacją?


Z tego auta po kilku próbach tyle udało się zrobić. Użytkownik i właściciel Piotrek jest bardzo zadowolony z efektu i różnicy w przyspieszeniu. Kaganiec tez został zdjęty
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Wed, 11 May 2011 - 00:58
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Wkońcu seria, ale w tych silnikach już tak jest. Jaki przebieg auta? Czy było już czyszczenie syfu w silniku? Chętnie zobacze czasy z Racelogica.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Wed, 11 May 2011 - 01:02
Post #10


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





Przebieg z tego co pamiętam to 80tys. auto na bieżąco jest serwisowane w Niemczech, nie znam wcześniejszej historii auta
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 11 May 2011 - 01:53
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Fajnie wyszło to jak na prostego wolnossaczka i dół fajny...
Ciekawe jakimi osiagami to dysponowało przed i po grzebaniu
Taki motor do jakiejś Audi 80 zapodać to by robiło robotę biggrin.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PatTDI
post Wed, 11 May 2011 - 08:18
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





A dlaczego nie ma na wykresach strat mocy i legendy po prawej stronie??


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Wed, 11 May 2011 - 08:44
Post #13


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





CYTAT(PatTDI @ Wed, 11 May 2011 - 08:18) *
A dlaczego nie ma na wykresach strat mocy i legendy po prawej stronie??

Bo się nie wydrukowało, he daj mi szanse tongue.gif hamownię posiadam od niecałych dwóch miesięcy, a pomiary robię od 3 tygodni samodzielnie, jeszcze niestety nie mam takiego obejścia jakbym chciał, ale staram się. Tem. otoczenia jest podana jak i ciśnienie atm. Straty były duże około 120-130KM, ale felga 20" z szeroką oponą

STD napisął mi kiedyś, że da się to wyłączyć i wykres ładniej wygląda, i że hamownią chciałem się pochwalić wink.gif , teraz sam otrzymuję takie pytanie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wilu 20VT
post Wed, 11 May 2011 - 12:53
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Wed, 05 September 2007
Skąd: SS





Temperatura otoczenia nie mała ale moc całkiem przyjemna już wyszła, momentu faktycznie niewiele przybyło.

Ile to może robić na 1/4?


--------------------
www.premium-detailing.pl

Coupe 20VT, M5 e60, Pug 106 Rallye
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Wed, 11 May 2011 - 13:36
Post #15


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Wilu 20VT @ Wed, 11 May 2011 - 12:53) *
Temperatura otoczenia nie mała ale moc całkiem przyjemna już wyszła, momentu faktycznie niewiele przybyło.

Ile to może robić na 1/4?


Raczej w wolnossakach wyciąganie ponad 100 Nm z litra to już jest super wynik i niezależnie od wszystkiego już dużo więcej się nie wyciśnie, jedyne co to walczy się o to by utrzymał się do możliwie wysokich obrotów. Auto musi być fajnym dupowozem na codzień smile.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Derbiak
post Wed, 11 May 2011 - 13:45
Post #16


User
Dołączył: Mon, 01 September 2008
Skąd: Łódź





A ja sie przejmowalem ze u mnie w 80V8 z seryjnych 340KM wyszlo 317KM biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gruchakkk
post Wed, 11 May 2011 - 14:21
Post #17


Frequent User
Dołączył: Mon, 17 March 2008





zwrócę jeszcze uwagę na to iż do tych aut VW podaję specjalna instrukcję jak auto należy przygotować do pomiaru. Przyznam się iż w tem. otoczenia 27stopni osiągniecie prawidłowych wyników jest trudne. Logi auta są inne na hamowni i inne na drodze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiSi
post Wed, 11 May 2011 - 14:48
Post #18


Frequent User
Dołączył: Mon, 01 May 2006





Bardzo fajnie "ozywiliscie" ta eSke smile.gif. Gratulacje. Tak swoja droga pamietam, ze Elbroth wrzucal bodaj w dziele audi wykres swojej S5 i wynik serii oscylowal wowczas w granicach tego co deklaruje producent. Czy przy takiej serii i Waszych modach jest wowczas szansa na 4 z przodu (moc) ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
yotomeczek
post Wed, 11 May 2011 - 15:04
Post #19


Forum Killer
Dołączył: Fri, 28 November 2008





CYTAT(gruchakkk @ Wed, 11 May 2011 - 14:21) *
zwrócę jeszcze uwagę na to iż do tych aut VW podaję specjalna instrukcję jak auto należy przygotować do pomiaru.


A jak VW każde przygotować auto?


--------------------
Nie ma takiego okrucieństwa, do którego nie posunie się rząd, kiedy braknie mu pieniędzy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Wed, 11 May 2011 - 15:22
Post #20


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





tez jestem ciekaw jakie to trzeba przygotowania czynić ? smile.gif

w każdym razie S5-tka Elberotha trzyma serie ! 354KM zdaje sie

na hamowniach zwykle V8ki się grzeją podobno i faktycznie słabo wychodzą pomiary, najlepiej robić pomiary recelogic-iem przed i po, bo to jest chyba wazniejsze niz kreski z hamowni

ale skoro na papierze jest przyrost 50KM to i na drodze musi byc czuć ze górą jedzie lepiej !


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 10:23