![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
MODEL: Audi S3 8L 2000, mod. 2001 1,8T AMK
Modyfikacje: Silnik: - głowica na szerokim kanale AGN, - wałki AGN pod vvt - świece bosch F5DP0R Układ dolotowy: - kolektor dolotowy AMK+ AGU (przespawane kanały z AGU), - Tip, - Fmic na rdzeniu nissena, - Turbo TD05HR-16G6-9,8T z evo 8, Układ wydechowy: - Kolektor baran owinięty bandażem, - Dp 3 cale, reszta 2,75 na dwóch tłumikach przelotowych. Układ wtryskowy: - walbro 255 inline (pod maską), - siemens deka 630 Elektronika: - zegary Boost D1spec - zegar EGT D1spec - termopara by czaki - MAP 3 bar Układ napędowy: - spiek 4 łopatkowy robiony na Skoczylasa Zawieszenie: - amortyzatory Koni sport z regulacją twardości - sprężyny Eibach -25mm - poliuretany na stabilizatorze Układ hamulcowy: - stalowy oplot przód i tył - tarcze zimermann nawiercane przód + tył BODY KIT: - seria + kilka elementów w piano black Koła: - lato Ultraleggera 18cali, dystanse przód 20mm, tył 25mm - zima Avus 17cali PODZIĘKOWANIA: - Przemocar za ogarnięcie mechaniki - R-performance za wystrojenie Moc: aktualne programy to: 1. 0,8 bara paliwo 98 - około 270KM 2. 1,55 bara paliwo 98 - 360KM 3. 1,55 bara paliwo 100 - moc??? Wykresy: ![]() ![]() Inne foty: ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Thu, 19 December 2013 Skąd: Włoszczowa ![]() |
Grubo kolega poszedł.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Świetnie turbo wstaje lepiej jak GT28RS
![]() ![]() -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
gość_turbo_maniac_* |
![]()
Post
#4
|
![]() |
Bardzo schludnie poskładane, a wynik również bardzo słuszny. Niedługo zamierzam stroić podobny setup w Rperformance, jestem ciekaw jak wypadnie porównanie, bo głowicę mam na wąskim kanale i wałki seria AUQ
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
dobrze wstaje dzieki vvt
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 September 2011 ![]() |
fajny żółtek , Witek jak zwykle idealnie 'poukładał' kreski i pewnie dorzucił LC i FS.
A te gałgany to konieczne? -------------------- RallyeGolf -1.8T- 472/519
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
chyba jedno z mojcniejszych 1.8t na seryjnym słupku:)
Kolektor z kwasówki czy z czarnej? bo jakoś z kolektorem przemocar z kwasówki mam złe wspomnienia;/ |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Gratki, fajny zapierdalacz wyszedł.
Ten wysprzęglnik na fotce to seria czy jakiś wzmacniany? Trakcja bez uwag na tych kołach czy będziesz dawał szperę lub np doładowanie w zależności od biegu. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
po co mu doladowanie po biegach jak ma quattro
![]() -------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
Świetnie turbo wstaje lepiej jak GT28RS ![]() ![]() chyba nie bedę ryzykował na serii,ale niedługo się okaże czy jeszcze parę km dojdzie ![]() Bardzo schludnie poskładane, a wynik również bardzo słuszny. Niedługo zamierzam stroić podobny setup w Rperformance, jestem ciekaw jak wypadnie porównanie, bo głowicę mam na wąskim kanale i wałki seria AUQ Uparłem się, że ma wyglądać jak seria pod maską. Z Twojego setupa powinno być około 340 spokojnie. fajny żółtek , Witek jak zwykle idealnie 'poukładał' kreski i pewnie dorzucił LC i FS. A te gałgany to konieczne? LC jest, ale mam wyłączony ogranicznik i nie używam go, FS nie mam, bo były problemy z czujnikiem, za szybko dawał sygnał, że wciśnięte jest sprzęgło. Zegary to sam zastanawiam się czy potrzebne bo źle pokazują, na booscie mam 1,7 bara a EGT jak cisnę ciagle 1000...;/, ale to pewnie przez nie oryginalną sondę` chyba jedno z mojcniejszych 1.8t na seryjnym słupku:) Kolektor z kwasówki czy z czarnej? bo jakoś z kolektorem przemocar z kwasówki mam złe wspomnienia;/ kolektor z czarnej stali, nie chciałem z kwasówki. Co do słupka to zobaczmy co będzie? ![]() Gratki, fajny zapierdalacz wyszedł. Ten wysprzęglnik na fotce to seria czy jakiś wzmacniany? Trakcja bez uwag na tych kołach czy będziesz dawał szperę lub np doładowanie w zależności od biegu. Wysprzęglik seria, nowy po co mu doladowanie po biegach jak ma quattro ![]() właśnie ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 11 December 2013 Skąd: Gdańsk ![]() |
Wynik naprawdę zacny.
![]() Kto Ci spawał kolektor, i jak z miejscem? Bardzo mało jest? Planuję podobny projekt i ciągle się zastanawiam, czy K04 czy TD05. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 02 January 2004 Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie) ![]() |
prawie tak szybka jak moja
![]() -------------------- Pozdrawiam Rapix
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 August 2010 Skąd: warszawa ![]() |
Super auto! Wrzuć jakieś pomiary ile do 100 i do 200 ? No i jakieś video
![]() |
|
|
gość_pioootr_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 27 December 2009 Skąd: Łomża ![]() |
Elektronicznie sterowany napinacz łańcucha zamontowanego pomiędzy walkami rozrzadu
-------------------- Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180 |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
Wynik naprawdę zacny. ![]() Kto Ci spawał kolektor, i jak z miejscem? Bardzo mało jest? Planuję podobny projekt i ciągle się zastanawiam, czy K04 czy TD05. Kolektor spawany w Przemocar, miejsce jakies jest, wygląda to nawet lepiej niż z k04, wszystko zamontowane bez wyciagania silnika. Było jednak łatwiej bo przy okazji byla zmieniona głowica. Super auto! Wrzuć jakieś pomiary ile do 100 i do 200 ? No i jakieś video ![]() jak dorobie się jakiegos dobrego telefonu ![]() Skrzynia biegów seryjna ? skrzynia seria, po przeglądzie, wzmocnieniu, zmianie łożysk i ogólnym odnowieniu |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Elektronicznie sterowany napinacz łańcucha zamontowanego pomiędzy walkami rozrzadu A co to ma na celu ?zmianę faz rozrządu? -------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 25 February 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
tak, zmiana faz (VVT- Variable Valve Timing)
VAGi mają sterowanie fazami przez napinacz? Ciekawe. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 13 November 2006 Skąd: 3CITY ![]() |
Dlatego czytam bo tez pierwsze o tym słyszę .
-------------------- Renault Megane 3RS
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Wed, 02 June 2010 Skąd: Kalisz ![]() |
W głowicy po przeciwnej stronie rozrządu znajduje się łańcuch który spina wałki. Jest on napinany hydraulicznie bynajmniej ja tak mam.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 20:05 |