Shoutbox 0 nowych PW 


7 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi S3 8L 1,8T, TD05
Grabekwwy
post Wed, 25 Dec 2013 - 14:48
Post #1


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





MODEL: Audi S3 8L 2000, mod. 2001 1,8T AMK

Modyfikacje:

Silnik:
- głowica na szerokim kanale AGN,
- wałki AGN pod vvt
- świece bosch F5DP0R

Układ dolotowy:
- kolektor dolotowy AMK+ AGU (przespawane kanały z AGU),
- Tip,
- Fmic na rdzeniu nissena,
- Turbo TD05HR-16G6-9,8T z evo 8,

Układ wydechowy:
- Kolektor baran owinięty bandażem,
- Dp 3 cale, reszta 2,75 na dwóch tłumikach przelotowych.

Układ wtryskowy:
- walbro 255 inline (pod maską),
- siemens deka 630

Elektronika:
- zegary Boost D1spec
- zegar EGT D1spec - termopara by czaki
- MAP 3 bar

Układ napędowy:
- spiek 4 łopatkowy robiony na Skoczylasa

Zawieszenie:
- amortyzatory Koni sport z regulacją twardości
- sprężyny Eibach -25mm
- poliuretany na stabilizatorze

Układ hamulcowy:
- stalowy oplot przód i tył
- tarcze zimermann nawiercane przód + tył

BODY KIT:
- seria + kilka elementów w piano black

Koła:
- lato Ultraleggera 18cali, dystanse przód 20mm, tył 25mm
- zima Avus 17cali

PODZIĘKOWANIA:
- Przemocar za ogarnięcie mechaniki
- R-performance za wystrojenie

Moc:
aktualne programy to:
1. 0,8 bara paliwo 98 - około 270KM
2. 1,55 bara paliwo 98 - 360KM
3. 1,55 bara paliwo 100 - moc???

Wykresy:



Inne foty:













Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 25 Dec 2013 - 14:48
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
MrVspec
post Wed, 25 Dec 2013 - 15:34
Post #2


User
Dołączył: Thu, 19 December 2013
Skąd: Włoszczowa





Grubo kolega poszedł.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Wed, 25 Dec 2013 - 17:02
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Świetnie turbo wstaje lepiej jak GT28RS smile.gif no i do tego trzyma moment do końca, jak się patrzy na wykres to jeszcze 200-300obr.min up i jeszcze ekstra moc by się odnalazła smile.gif


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_turbo_maniac_*
post Wed, 25 Dec 2013 - 18:15
Post #4









Bardzo schludnie poskładane, a wynik również bardzo słuszny. Niedługo zamierzam stroić podobny setup w Rperformance, jestem ciekaw jak wypadnie porównanie, bo głowicę mam na wąskim kanale i wałki seria AUQ
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Wed, 25 Dec 2013 - 18:38
Post #5


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





dobrze wstaje dzieki vvt


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
zolty
post Wed, 25 Dec 2013 - 19:03
Post #6


Frequent User
Dołączył: Tue, 27 September 2011





fajny żółtek , Witek jak zwykle idealnie 'poukładał' kreski i pewnie dorzucił LC i FS.
A te gałgany to konieczne?


--------------------
RallyeGolf -1.8T- 472/519
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Wed, 25 Dec 2013 - 20:23
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





chyba jedno z mojcniejszych 1.8t na seryjnym słupku:)
Kolektor z kwasówki czy z czarnej? bo jakoś z kolektorem przemocar z kwasówki mam złe wspomnienia;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Wed, 25 Dec 2013 - 20:49
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Gratki, fajny zapierdalacz wyszedł.
Ten wysprzęglnik na fotce to seria czy jakiś wzmacniany?
Trakcja bez uwag na tych kołach czy będziesz dawał szperę lub np doładowanie w zależności od biegu.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemekYelo
post Wed, 25 Dec 2013 - 20:51
Post #9


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





po co mu doladowanie po biegach jak ma quattro biggrin.gif


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Thu, 26 Dec 2013 - 09:54
Post #10


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(Coobcio @ Wed, 25 Dec 2013 - 18:02) *
Świetnie turbo wstaje lepiej jak GT28RS smile.gif no i do tego trzyma moment do końca, jak się patrzy na wykres to jeszcze 200-300obr.min up i jeszcze ekstra moc by się odnalazła smile.gif


chyba nie bedę ryzykował na serii,ale niedługo się okaże czy jeszcze parę km dojdzie smile.gif


CYTAT(turbo_maniac @ Wed, 25 Dec 2013 - 19:15) *
Bardzo schludnie poskładane, a wynik również bardzo słuszny. Niedługo zamierzam stroić podobny setup w Rperformance, jestem ciekaw jak wypadnie porównanie, bo głowicę mam na wąskim kanale i wałki seria AUQ

Uparłem się, że ma wyglądać jak seria pod maską.
Z Twojego setupa powinno być około 340 spokojnie.

CYTAT(zolty @ Wed, 25 Dec 2013 - 20:03) *
fajny żółtek , Witek jak zwykle idealnie 'poukładał' kreski i pewnie dorzucił LC i FS.
A te gałgany to konieczne?


LC jest, ale mam wyłączony ogranicznik i nie używam go, FS nie mam, bo były problemy z czujnikiem, za szybko dawał sygnał, że wciśnięte jest sprzęgło.
Zegary to sam zastanawiam się czy potrzebne bo źle pokazują, na booscie mam 1,7 bara a EGT jak cisnę ciagle 1000...;/, ale to pewnie przez nie oryginalną sondę`

CYTAT(Pawel-2005 @ Wed, 25 Dec 2013 - 21:23) *
chyba jedno z mojcniejszych 1.8t na seryjnym słupku:)
Kolektor z kwasówki czy z czarnej? bo jakoś z kolektorem przemocar z kwasówki mam złe wspomnienia;/


kolektor z czarnej stali, nie chciałem z kwasówki.
Co do słupka to zobaczmy co będzie?smile.gif

CYTAT(kakao @ Wed, 25 Dec 2013 - 21:49) *
Gratki, fajny zapierdalacz wyszedł.
Ten wysprzęglnik na fotce to seria czy jakiś wzmacniany?
Trakcja bez uwag na tych kołach czy będziesz dawał szperę lub np doładowanie w zależności od biegu.


Wysprzęglik seria, nowy

CYTAT(przemekYelo @ Wed, 25 Dec 2013 - 21:51) *
po co mu doladowanie po biegach jak ma quattro biggrin.gif


właśnie smile.gif żadnych ograniczeń, pełny ogień na każdym smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Shelbyshn
post Thu, 26 Dec 2013 - 10:42
Post #11


Rookie
Dołączył: Wed, 11 December 2013
Skąd: Gdańsk





Wynik naprawdę zacny. biggrin.gif gratuluję.
Kto Ci spawał kolektor, i jak z miejscem? Bardzo mało jest? Planuję podobny projekt i ciągle się zastanawiam, czy K04 czy TD05.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Thu, 26 Dec 2013 - 11:03
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





prawie tak szybka jak moja tongue.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RobertGTI
post Thu, 26 Dec 2013 - 12:15
Post #13


Super User
Dołączył: Sat, 14 August 2010
Skąd: warszawa





Super auto! Wrzuć jakieś pomiary ile do 100 i do 200 ? No i jakieś video wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_pioootr_*
post Thu, 26 Dec 2013 - 21:45
Post #14









Skrzynia biegów seryjna ?

CYTAT(przemekYelo @ Wed, 25 Dec 2013 - 18:38) *
dobrze wstaje dzieki vvt

Nie bijcie mnie za to pytanie, ale co to jest vvt ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mss
post Thu, 26 Dec 2013 - 22:18
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Sun, 27 December 2009
Skąd: Łomża





Elektronicznie sterowany napinacz łańcucha zamontowanego pomiędzy walkami rozrzadu


--------------------
Fabia 1.8T 300+
Leon R30T EFR9180
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Sat, 28 Dec 2013 - 10:35
Post #16


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





CYTAT(Shelbyshn @ Thu, 26 Dec 2013 - 13:42) *
Wynik naprawdę zacny. biggrin.gif gratuluję.
Kto Ci spawał kolektor, i jak z miejscem? Bardzo mało jest? Planuję podobny projekt i ciągle się zastanawiam, czy K04 czy TD05.


Kolektor spawany w Przemocar, miejsce jakies jest, wygląda to nawet lepiej niż z k04, wszystko zamontowane bez wyciagania silnika. Było jednak łatwiej bo przy okazji byla zmieniona głowica.

CYTAT(RobertGTI @ Thu, 26 Dec 2013 - 15:15) *
Super auto! Wrzuć jakieś pomiary ile do 100 i do 200 ? No i jakieś video wink.gif


jak dorobie się jakiegos dobrego telefonu biggrin.gif

CYTAT(pioootr @ Fri, 27 Dec 2013 - 00:45) *
Skrzynia biegów seryjna ?


skrzynia seria, po przeglądzie, wzmocnieniu, zmianie łożysk i ogólnym odnowieniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Sat, 28 Dec 2013 - 18:37
Post #17


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





CYTAT(mss @ Fri, 27 Dec 2013 - 00:18) *
Elektronicznie sterowany napinacz łańcucha zamontowanego pomiędzy walkami rozrzadu

A co to ma na celu ?zmianę faz rozrządu?


--------------------
Renault Megane 3RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nevada
post Sat, 28 Dec 2013 - 19:33
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 25 February 2003
Skąd: Gdańsk





tak, zmiana faz (VVT- Variable Valve Timing)
VAGi mają sterowanie fazami przez napinacz? Ciekawe.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
REMAX
post Sat, 28 Dec 2013 - 20:26
Post #19


User
Dołączył: Mon, 13 November 2006
Skąd: 3CITY





Dlatego czytam bo tez pierwsze o tym słyszę .


--------------------
Renault Megane 3RS
Go to the top of the page
 
+Quote Post
roboform550
post Sat, 28 Dec 2013 - 20:57
Post #20


User
Dołączył: Wed, 02 June 2010
Skąd: Kalisz





W głowicy po przeciwnej stronie rozrządu znajduje się łańcuch który spina wałki. Jest on napinany hydraulicznie bynajmniej ja tak mam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

7 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 20:05