![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Witajcie
Od pewnego czasu w mojej s3 brakuje mocy ![]() W zasadzie to od kilkunastu dni walcze z tym bardzo ostro a mianowicie: *podmieniona DV *wymieniona pompa paliwa (seryjna) *podmieniona przepływka *sprawdzona szczelność układu dolotowego *znowu podmieniona przepływka ![]() Ostateczny wynik to 198,9 KM i 277,4 Nm - czyli zeżarło ponad 25 koni i 3 niutki. Doładowanie pięknie trzyma na 0,8 bara. AFR przed wymianą pompy szło ubogo - po wymianie przybyło 0,3 KM czyli w granicach tolerancji błędu hamowni Czy ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną tej niemocy ? Zaznaczam że jest to BAM i auto jest prawie seryjne (wydech sporteca) |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 20 October 2010 Skąd: wawa ![]() |
moze juz turbo stare ? sprawdz jeszcze węże od odmy
-------------------- seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Zrób logi grupy 001, 002, 003, 031, 032, 115 i zobaczymy jak tam Twój silnik. Ale skoro już około z 200 się kręci to może wina hamowni?!
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 16 March 2007 Skąd: Wyszków ![]() |
a turbo przypdkiem nie powinno 0,9 bara pompować w serii?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
Nie powinno, to wasze głupie gadanie jest bez sensu. Już dawno ktoś powiedział że obliczane jest z load. W mojej s3 przy doladowaniu około powtarzam około 0.8 miałem w serii Ponad 230km także to o czymś świadczy
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Zrobić logi a nie domniemywać.
120 blok by sie przydal. -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Wed, 16 November 2011 Skąd: Warszawa ![]() |
Witajcie.
eskę od kilku dni prześwietlają fachury i... padło na czujnik temperatury spalin egt - jutro będzie podmianka i konkretny wynik ![]() PS Wgrany był soft po którym sprawne eski uzyskują min 250 koni a u mnie wyleciało 210.... |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Wed, 18 May 2011 Skąd: Jarosław ![]() |
No to zobaczymy, dziwne bo powinno wywalić błąd z tym egt. Nic żeś nie pokazał to możemy tylko zgadywać.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Fri, 17 September 2010 Skąd: Płońsk ![]() |
a może po prostu vagiem zlogować ile sonda pokazuje? było by prościej niż podmieniać;/
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 08 January 2012 ![]() |
JEst taki problem
silnik ARZ 1,8T Spadła moc i moment na wyzszych obrotach na 4 tys nie ma doładowania auto nie ma kata ma usunietą drugą sonde jedyne co jest nie tak to DV sapie jak koń ale watpi by to był ten przypadek |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
to jest ten przypadek.
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
pozatym po co pisać kolejne posty i powtarzac 12535234 razy to samo, zrob szczelnosc i wroc
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Thu, 24 May 2012 ![]() |
mam podobny problem, silnik 1.8T AJL 1999r, turbo słabo pompuje tzn daje czasami 0.9 bara
ale zaraz spada do 0.2, auto ogólnie słabo sie zbiera, program seryjny DV ori -710N - nowy, sprawny Zamiast N75 MAC - nowy, sprawny dolot sprawdzony pod wzgledem nieszczelnosci, w pompowałem 3 bar-y i cisza wszystkie wężyki wymienione na nowe pompa paliwa podaje 4 bary, wtryski zdrowe sonda nowa NGK czujnik wody nowy ori czujnik w dolocie nowy kat ma czysty przelot wydech zmieniony turbo nowe ori KKK K03 z silnika BFB odpowietrzenie skrzyni korbowej drozne ratujcie Koledzy bo juz mi pomysłów zabrakło |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
bez logów szklana kula nic nie powie
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Thu, 24 May 2012 ![]() |
co mam zlogowac ?
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 09 March 2006 ![]() |
choćby nawet boost i przepływkę
-------------------- www.facebook.com/rotiformpolska
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
003 032 115
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
User Dołączył: Thu, 24 May 2012 ![]() |
zapomnijcie o 115 w AJL-u
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 22 May 2010 Skąd: Węgrów ![]() |
Fakt myślałem ze temat dotyczy BAM-a
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Thu, 24 May 2012 ![]() |
aaaaa jedna rzecz, jak zdejme przewód od N75 do aktuatora i go zaslepie to idzie jak głupi
az do 1.2 bara potem nastepuje przeładowanie czyli wniosek jest jeden, z jakiegos powodu WG otwiera sie wcześniej niz powinien ale teraz co ? przepływke podmieniałem z innym AJL-em i nic to nie dało moja wrzucilismy do tego samego auta i jechał bez zajaknięcia |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 14:03 |