Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> Audi S3 8L 1.8 T - mega problem z mocą, silnik BAM
siaraone
post Fri, 15 Jun 2012 - 17:41
Post #1


Rookie
Dołączył: Wed, 16 November 2011
Skąd: Warszawa





Witajcie


Od pewnego czasu w mojej s3 brakuje mocy sad.gif Autko jest seryjne, ma lekko ponad 130 tkm przebiegu i jest to 2002 rok.

W zasadzie to od kilkunastu dni walcze z tym bardzo ostro a mianowicie:
*podmieniona DV
*wymieniona pompa paliwa (seryjna)
*podmieniona przepływka
*sprawdzona szczelność układu dolotowego
*znowu podmieniona przepływka smile.gif

Ostateczny wynik to 198,9 KM i 277,4 Nm - czyli zeżarło ponad 25 koni i 3 niutki. Doładowanie pięknie trzyma na 0,8 bara. AFR przed wymianą pompy szło ubogo - po wymianie przybyło 0,3 KM czyli w granicach tolerancji błędu hamowni

Czy ma ktoś jakiś pomysł co może być przyczyną tej niemocy ? Zaznaczam że jest to BAM i auto jest prawie seryjne (wydech sporteca)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 15 Jun 2012 - 17:41
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
przemekYelo
post Fri, 15 Jun 2012 - 18:30
Post #2


Super User
Dołączył: Wed, 20 October 2010
Skąd: wawa





moze juz turbo stare ? sprawdz jeszcze węże od odmy


--------------------
seat Leon 490 hp sold
Audi A3 R32 turbo project coming soon
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Fri, 15 Jun 2012 - 20:00
Post #3


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





Zrób logi grupy 001, 002, 003, 031, 032, 115 i zobaczymy jak tam Twój silnik. Ale skoro już około z 200 się kręci to może wina hamowni?!
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grabekwwy
post Fri, 15 Jun 2012 - 20:50
Post #4


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





a turbo przypdkiem nie powinno 0,9 bara pompować w serii?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Fri, 15 Jun 2012 - 23:25
Post #5


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





Nie powinno, to wasze głupie gadanie jest bez sensu. Już dawno ktoś powiedział że obliczane jest z load. W mojej s3 przy doladowaniu około powtarzam około 0.8 miałem w serii Ponad 230km także to o czymś świadczy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Fri, 15 Jun 2012 - 23:41
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





Zrobić logi a nie domniemywać.
120 blok by sie przydal.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siaraone
post Mon, 18 Jun 2012 - 19:33
Post #7


Rookie
Dołączył: Wed, 16 November 2011
Skąd: Warszawa





Witajcie.


eskę od kilku dni prześwietlają fachury i...


padło na czujnik temperatury spalin egt - jutro będzie podmianka i konkretny wynik smile.gif


PS

Wgrany był soft po którym sprawne eski uzyskują min 250 koni a u mnie wyleciało 210....


Go to the top of the page
 
+Quote Post
rafstrong
post Mon, 18 Jun 2012 - 20:38
Post #8


Frequent User
Dołączył: Wed, 18 May 2011
Skąd: Jarosław





No to zobaczymy, dziwne bo powinno wywalić błąd z tym egt. Nic żeś nie pokazał to możemy tylko zgadywać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel-2005
post Mon, 18 Jun 2012 - 21:10
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Fri, 17 September 2010
Skąd: Płońsk





a może po prostu vagiem zlogować ile sonda pokazuje? było by prościej niż podmieniać;/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KKK VAG
post Sat, 11 Aug 2012 - 10:04
Post #10


Super User
Dołączył: Sun, 08 January 2012





JEst taki problem
silnik ARZ 1,8T
Spadła moc i moment na wyzszych obrotach
na 4 tys nie ma doładowania
auto nie ma kata
ma usunietą drugą sonde
jedyne co jest nie tak to DV sapie jak koń ale watpi by to był ten przypadek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 11 Aug 2012 - 10:52
Post #11


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





to jest ten przypadek.


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 11 Aug 2012 - 10:52
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





pozatym po co pisać kolejne posty i powtarzac 12535234 razy to samo, zrob szczelnosc i wroc


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arise
post Sat, 11 Aug 2012 - 13:20
Post #13


User
Dołączył: Thu, 24 May 2012





mam podobny problem, silnik 1.8T AJL 1999r, turbo słabo pompuje tzn daje czasami 0.9 bara
ale zaraz spada do 0.2, auto ogólnie słabo sie zbiera, program seryjny

DV ori -710N - nowy, sprawny
Zamiast N75 MAC - nowy, sprawny
dolot sprawdzony pod wzgledem nieszczelnosci, w pompowałem 3 bar-y i cisza
wszystkie wężyki wymienione na nowe
pompa paliwa podaje 4 bary, wtryski zdrowe
sonda nowa NGK
czujnik wody nowy ori
czujnik w dolocie nowy
kat ma czysty przelot
wydech zmieniony
turbo nowe ori KKK K03 z silnika BFB
odpowietrzenie skrzyni korbowej drozne

ratujcie Koledzy bo juz mi pomysłów zabrakło
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Sat, 11 Aug 2012 - 14:05
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





bez logów szklana kula nic nie powie


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arise
post Sat, 11 Aug 2012 - 16:18
Post #15


User
Dołączył: Thu, 24 May 2012





co mam zlogowac ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rychu
post Sat, 11 Aug 2012 - 16:43
Post #16


Frequent User
Dołączył: Thu, 09 March 2006





choćby nawet boost i przepływkę


--------------------
www.facebook.com/rotiformpolska
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Sat, 11 Aug 2012 - 18:03
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





003 032 115
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arise
post Sat, 11 Aug 2012 - 18:11
Post #18


User
Dołączył: Thu, 24 May 2012





zapomnijcie o 115 w AJL-u
Go to the top of the page
 
+Quote Post
luk9753
post Sat, 11 Aug 2012 - 18:29
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 22 May 2010
Skąd: Węgrów





Fakt myślałem ze temat dotyczy BAM-a
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Arise
post Sat, 11 Aug 2012 - 18:49
Post #20


User
Dołączył: Thu, 24 May 2012





aaaaa jedna rzecz, jak zdejme przewód od N75 do aktuatora i go zaslepie to idzie jak głupi
az do 1.2 bara potem nastepuje przeładowanie
czyli wniosek jest jeden, z jakiegos powodu WG otwiera sie wcześniej niz powinien
ale teraz co ?
przepływke podmieniałem z innym AJL-em i nic to nie dało
moja wrzucilismy do tego samego auta i jechał bez zajaknięcia
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 06 July 2025 - 14:03