Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi RS6 C6 Plus vs RS6 C6, Jakie roznice w porownaniu do standardowej wersji?
tooFATtoDRIVE
post Mon, 16 Dec 2013 - 09:47
Post #1


User
Dołączył: Tue, 25 May 2010
Skąd: London/Zurich/Cannes





Witam,

Krotkie pytania:
Jakie sa roznice pomiedzy standardowym RS6 C6 a wersja Plus?
Czy jest sens wydac wiecej na taka wersje (zakladam, ze bedzie ona drozsza od standardowego modelu)?

Powyzsze odnosi sie do wersje kombi obu aut.

Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 16 Dec 2013 - 09:47
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Nikolas
post Mon, 16 Dec 2013 - 12:09
Post #2


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Oprócz innej konstrukcji puszki filtrów powietrza i trochę przesuniętej odcinki różnic technicznych nie znam, może być ich dużo więcej, ale wątpię żeby ktoś napisał coś więcej. Chodzą te auta jakoś lepiej. Wyposażenie zazwyczaj jest lepsze. Więcej nie wiem. Każdy Plus to auta z ostatniego roku produkcji 2010.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Fri, 20 Dec 2013 - 15:47
Post #3


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





Wyszło 500szt. RS 6 plus w opcji "Sport" za 3250 euro oraz "Audi exclusive" za 8310 euro z charakterystyczną plakietką na konsoli z numerem. Od pozostałych różnią się tylko wyposażeniem:
Wersja Sport miała w cenie: karbonowy filtr, fele pięcioramienne 20", zawieszenie Plus, zmiany w tapicerce i konsolecie, dywaniki RS6
Wersja Exclusive miała bogatsze zmiany w tapicerce i na konsolecie smile.gif m.in. pakiet kolorów Quattro GMBH
Wszystkie elementy z tego wyposażenia były dostępne dla "normalnych" modeli, jednak wybór pakietów "plus" dawał oszczędność ok. 50%


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tooFATtoDRIVE
post Fri, 20 Dec 2013 - 16:23
Post #4


User
Dołączył: Tue, 25 May 2010
Skąd: London/Zurich/Cannes





A czy w wersji Plus hamulce tarczowe byly w standardowym wyposazeniu?

Swoja droga jaka jest opinia na temat ceramiki w Audi? Jest sens zaplacic wiecej za auto z hamulcami ceramicznymi? Auto nie bedzie na tor bo to przeciez bez sensu, ale bedzie mialo od czasu do czasu przeloty z duzymi predkosciami. Poza tym bedzie do normalnego uzytkowania, chociaz nie do uzytku codziennego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
matteusz
post Fri, 20 Dec 2013 - 17:14
Post #5


Forum Homee
Dołączył: Thu, 18 September 2008
Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa





CYTAT(tooFATtoDRIVE @ Fri, 20 Dec 2013 - 16:23) *
A czy w wersji Plus hamulce tarczowe byly w standardowym wyposazeniu?

Nie, w standardzie z tyłu dawali bęben.... rolleyes.gif tongue.gif


Sorry, ale musiałem wink.gif


--------------------
'84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień
'00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor
'05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tooFATtoDRIVE
post Fri, 20 Dec 2013 - 21:00
Post #6


User
Dołączył: Tue, 25 May 2010
Skąd: London/Zurich/Cannes





Haha, dobre, podoba mi sie!
Mialo byc hamulce ceramiczne....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Surveyor
post Fri, 20 Dec 2013 - 21:57
Post #7


User
Dołączył: Fri, 09 October 2009
Skąd: Polska





Ceramika była w opcji do każdej wersji


--------------------
S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8
S6 C6 5.2 V10
S4 B7 4.2 V8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Maxim555
post Fri, 20 Dec 2013 - 23:45
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Thu, 06 April 2006
Skąd: świdnik





CYTAT(Nikolas @ Mon, 16 Dec 2013 - 12:09) *
Oprócz innej konstrukcji puszki filtrów powietrza i trochę przesuniętej odcinki różnic technicznych nie znam, może być ich dużo więcej, ale wątpię żeby ktoś napisał coś więcej. Chodzą te auta jakoś lepiej. Wyposażenie zazwyczaj jest lepsze. Więcej nie wiem. Każdy Plus to auta z ostatniego roku produkcji 2010.

Czyli wersja "Plus" to coś w rodzaju odświeżenia serii, celem poprawienia sprzedaży tego co zostało, w chwili kiedy nowy model wejdzie lada chwila? Jeśli tak, to warto się zastanowić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 21 Dec 2013 - 08:04
Post #9


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(Maxim555 @ Fri, 20 Dec 2013 - 23:45) *
Czyli wersja "Plus" to coś w rodzaju odświeżenia serii, celem poprawienia sprzedaży tego co zostało, w chwili kiedy nowy model wejdzie lada chwila? Jeśli tak, to warto się zastanowić.


Nie, w Audi cała seria "RS" to coś w rodzaju odświeżenia serii celem poprawienia sprzedaży tego co zostało. Przeważnie modele RS powstają przez rok lub dwa gdy model wychodzi już z produkcji.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Sat, 21 Dec 2013 - 19:20
Post #10


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





CYTAT(rennen @ Sat, 21 Dec 2013 - 08:04) *
Nie, w Audi cała seria "RS" to coś w rodzaju odświeżenia serii celem poprawienia sprzedaży tego co zostało. Przeważnie modele RS powstają przez rok lub dwa gdy model wychodzi już z produkcji.


myslę że przyczyna lezy bardziej w tym, że konstrukcja ma wyeliminowane wady wieku młodzienczego i dopiero na sprawdzonej bazie robi sie serie RS, która zresztą chyba nie ma problemu ze sprzedażą ?


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tooFATtoDRIVE
post Sun, 22 Dec 2013 - 17:15
Post #11


User
Dołączył: Tue, 25 May 2010
Skąd: London/Zurich/Cannes





CYTAT(Surveyor @ Fri, 20 Dec 2013 - 21:57) *
Ceramika była w opcji do każdej wersji

Pytanie jest raczej czy jest sens, zeby wydac dodatkowe pieniadze na hamulce ceramiczne. Auto nie bedzie uzywane na torze, ale bedzie mialo szybkie przeloty autostradami od czasu do czasu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nikolas
post Sun, 22 Dec 2013 - 17:37
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Sat, 21 February 2004
Skąd: Warszawa





Ceramika jest bardziej skuteczna i lepiej działa w RS6 przy hamowaniu z dużych prędkości.
Seryjnych hebel wystarcza jeżeli Wlasciciel pamięta ze jedzie autem powyżej 2 ton.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tooFATtoDRIVE
post Sun, 22 Dec 2013 - 19:48
Post #13


User
Dołączył: Tue, 25 May 2010
Skąd: London/Zurich/Cannes





A jak ceramika sprawuje sie w codziennym uzytkowaniu RS6? Gdzie na tym forum czytalem, ze jest wrazliwa na kurz i od czasu do czasu wymaga "serwisu", a wiec dodatkowe wydatki.
Na RS246 byla ostatnio dluga dyskusja, gdzie tarcze ceramiczne, ktore mialy byc na 200-300k km wytrzymaly polowe dystansu. Koszt wymiany - prawie GBP 7k. Za taka kwote mozna przeciez miec fajne zabawki od Sportmile do RS6. Z drugiej strony to jest zaj.... ciezkie auto, wiec dobre hamulce sa konieczne.

Osobiscie nigdy nie mialem ceramiki w samochodzie, wiec mam mala wiedze na ten temat.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 10:46