![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 25 May 2010 Skąd: London/Zurich/Cannes ![]() |
Witam,
Krotkie pytania: Jakie sa roznice pomiedzy standardowym RS6 C6 a wersja Plus? Czy jest sens wydac wiecej na taka wersje (zakladam, ze bedzie ona drozsza od standardowego modelu)? Powyzsze odnosi sie do wersje kombi obu aut. Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Oprócz innej konstrukcji puszki filtrów powietrza i trochę przesuniętej odcinki różnic technicznych nie znam, może być ich dużo więcej, ale wątpię żeby ktoś napisał coś więcej. Chodzą te auta jakoś lepiej. Wyposażenie zazwyczaj jest lepsze. Więcej nie wiem. Każdy Plus to auta z ostatniego roku produkcji 2010.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Wyszło 500szt. RS 6 plus w opcji "Sport" za 3250 euro oraz "Audi exclusive" za 8310 euro z charakterystyczną plakietką na konsoli z numerem. Od pozostałych różnią się tylko wyposażeniem:
Wersja Sport miała w cenie: karbonowy filtr, fele pięcioramienne 20", zawieszenie Plus, zmiany w tapicerce i konsolecie, dywaniki RS6 Wersja Exclusive miała bogatsze zmiany w tapicerce i na konsolecie ![]() Wszystkie elementy z tego wyposażenia były dostępne dla "normalnych" modeli, jednak wybór pakietów "plus" dawał oszczędność ok. 50% -------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Tue, 25 May 2010 Skąd: London/Zurich/Cannes ![]() |
A czy w wersji Plus hamulce tarczowe byly w standardowym wyposazeniu?
Swoja droga jaka jest opinia na temat ceramiki w Audi? Jest sens zaplacic wiecej za auto z hamulcami ceramicznymi? Auto nie bedzie na tor bo to przeciez bez sensu, ale bedzie mialo od czasu do czasu przeloty z duzymi predkosciami. Poza tym bedzie do normalnego uzytkowania, chociaz nie do uzytku codziennego. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 18 September 2008 Skąd: Tarnobrzeg/Warszawa ![]() |
A czy w wersji Plus hamulce tarczowe byly w standardowym wyposazeniu? Nie, w standardzie z tyłu dawali bęben.... ![]() ![]() Sorry, ale musiałem ![]() -------------------- '84 Opel Kadett V6 powered by Transplantz Best ET 14.975 VAG Racing 2014 - bo tak
'97 BMW 328i 233KM/282Nm by 109-Performance - na co dzień '00 Honda Integra Type R W1 PROFI 248KM/215Nm by strojenia.pl - na tor '05 Renault Megane RS225 274KM/383Nm powered by ECUmajster - na weekend |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 25 May 2010 Skąd: London/Zurich/Cannes ![]() |
Haha, dobre, podoba mi sie!
Mialo byc hamulce ceramiczne.... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() User Dołączył: Fri, 09 October 2009 Skąd: Polska ![]() |
Ceramika była w opcji do każdej wersji
-------------------- S8 D3 5.2 V10
A8 D3 4.2 TDI V8 S6 C6 5.2 V10 S4 B7 4.2 V8 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 06 April 2006 Skąd: świdnik ![]() |
Oprócz innej konstrukcji puszki filtrów powietrza i trochę przesuniętej odcinki różnic technicznych nie znam, może być ich dużo więcej, ale wątpię żeby ktoś napisał coś więcej. Chodzą te auta jakoś lepiej. Wyposażenie zazwyczaj jest lepsze. Więcej nie wiem. Każdy Plus to auta z ostatniego roku produkcji 2010. Czyli wersja "Plus" to coś w rodzaju odświeżenia serii, celem poprawienia sprzedaży tego co zostało, w chwili kiedy nowy model wejdzie lada chwila? Jeśli tak, to warto się zastanowić. |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Czyli wersja "Plus" to coś w rodzaju odświeżenia serii, celem poprawienia sprzedaży tego co zostało, w chwili kiedy nowy model wejdzie lada chwila? Jeśli tak, to warto się zastanowić. Nie, w Audi cała seria "RS" to coś w rodzaju odświeżenia serii celem poprawienia sprzedaży tego co zostało. Przeważnie modele RS powstają przez rok lub dwa gdy model wychodzi już z produkcji. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Nie, w Audi cała seria "RS" to coś w rodzaju odświeżenia serii celem poprawienia sprzedaży tego co zostało. Przeważnie modele RS powstają przez rok lub dwa gdy model wychodzi już z produkcji. myslę że przyczyna lezy bardziej w tym, że konstrukcja ma wyeliminowane wady wieku młodzienczego i dopiero na sprawdzonej bazie robi sie serie RS, która zresztą chyba nie ma problemu ze sprzedażą ? -------------------- |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Tue, 25 May 2010 Skąd: London/Zurich/Cannes ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sat, 21 February 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
Ceramika jest bardziej skuteczna i lepiej działa w RS6 przy hamowaniu z dużych prędkości.
Seryjnych hebel wystarcza jeżeli Wlasciciel pamięta ze jedzie autem powyżej 2 ton. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
User Dołączył: Tue, 25 May 2010 Skąd: London/Zurich/Cannes ![]() |
A jak ceramika sprawuje sie w codziennym uzytkowaniu RS6? Gdzie na tym forum czytalem, ze jest wrazliwa na kurz i od czasu do czasu wymaga "serwisu", a wiec dodatkowe wydatki.
Na RS246 byla ostatnio dluga dyskusja, gdzie tarcze ceramiczne, ktore mialy byc na 200-300k km wytrzymaly polowe dystansu. Koszt wymiany - prawie GBP 7k. Za taka kwote mozna przeciez miec fajne zabawki od Sportmile do RS6. Z drugiej strony to jest zaj.... ciezkie auto, wiec dobre hamulce sa konieczne. Osobiscie nigdy nie mialem ceramiki w samochodzie, wiec mam mala wiedze na ten temat. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 17 July 2025 - 10:46 |