Shoutbox 0 nowych PW 


 
Closed TopicStart new topic
> Audi Allroad
kurpiu
post Mon, 03 Dec 2012 - 18:13
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Witam mam mozliwosc kupna takiego autka za dobre pieniazki. Silnik 2.5 tdi 180km naprawde jest on az tak awaryjny jak wszyscy mowia?? Na co zwrocic uwage w zawieszeniu pneumatycznym??
Za kazda rade dziekuje.


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 03 Dec 2012 - 18:13
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
freq
post Mon, 03 Dec 2012 - 18:54
Post #2


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 October 2008
Skąd: okolice Breslau





Tak jest awaryjny. Poza tym co już pewne wiesz zwróć uwagę na wahacze bo dolne są baardzo drogie jak kupisz tanie zamienniki to potrzymają rok
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Nowak_zg
post Mon, 03 Dec 2012 - 19:14
Post #3


User
Dołączył: Thu, 24 March 2011
Skąd: ZG





CYTAT(freq @ Mon, 03 Dec 2012 - 18:54) *
Tak jest awaryjny. Poza tym co już pewne wiesz zwróć uwagę na wahacze bo dolne są baardzo drogie jak kupisz tanie zamienniki to potrzymają rok


freq nie prawda ...
silnik 2.5tdi moze byc udany smile.gif tylko trzeba wiedziec jaki wybrac i odpowiednio dbac

silnik o oznaczeniu BAU jest juz calkiem udany

polecam poczytac zanim zacznie sie powtarzac oklepane slogany typu "2.5tdi to awaryjny silnik" :

http://www.a6klub.pl/a6-c5-silniki-25tdi-v...edzy-vt13669.ht

cytat z a6klub:

" ROCZNIKI MODELOWE 2004 oraz 2005

W produkcji RM'2004 znalazły się cztery dotychczas niespotykane, wręcz "rewolucyjne" jednostki silnikowe:
1. BCZ i BAU - spełniające normę spalin EURO3
2. BDG i BDH - spełniajace warunki normy spalin EURO4

Najważniejszą wspólną cechą wyrózniają wwym. silniki jest zupełnie nowa, inna konstrukcja "lekkich", wieloelementowych wałków rozrządu oraz ułożyskowanych dźwigni zaworowych.
W następstwie wprowadzonych zmian:
- wyeliminowano zupełnie problemy wadliwych rozrządów (wycierające się krzywki, spadające dźwignie zaworowe, etc. odeszły w niepamięć)
- uzyskano o ok. połowę mniejsze opory wewnętrzne silnika (mniejsze zużycie paliwa, inna łagodniejsza akustyka, mniejsze obciążenie paska rozrządu)

Przy okazji warto zauważyć, że nowy rodzaj wałków rozrządu wraz ze zmodernizowanym osprzętem (dźwignie, hydropopychacze) – praktycznie już bez kolejnych ulepszeń – przeniesiono do jeszcze nowszych silników (czyli do 2.7TDi, 3.0TDi, 4.0TDi oraz 4,2TDi) i praktycznie w niezmienionej formie są produkowane do dnia dzisiejszego ... . "


ogolnie mozna podsumowac ze allroad 2.5tdi z konca produkcji 180KM z silnikiem BAU to bardzo dobre polaczenie

co do zawieszenia pneumatycznego
zobacz jak sie podnosi i jak opada
czy nie opada po nocy
czy podnosi sie rowno, czy nie wariuje ( to samo przy opadaniu )
czy kompresor chodzi cicho


--------------------
Bylo: A4 b5 1.9tdi, TT 1.8T, S6 C5 manual 4.2, S6 C6 5.2, A8 d3 4.2
Jest: Corvette C6 6.0
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Mon, 03 Dec 2012 - 19:42
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Patent z ASO na miechy (drogie są, koło 2k PLN za sztukę) a'la pan z gazowni: płyn do mycia naczyń+woda+psikacz z płynu do mycia szyb. No i szukasz bąbli smile.gif
Zawias to chyba największy problem tego auta (miechy i wahacze).


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Mon, 03 Dec 2012 - 19:47
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Czyli jesli auto jest z przed 2004 dac sobie lepiej spokoj?? hehe


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Mon, 03 Dec 2012 - 20:28
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





Dzięki wytężonej pracy jednej z osób tu jest całkiem zacne kompendium dotyczące zawieszenia Allroad'a (C5).
http://www.audiklub.org/forum/viewtopic.php?f=28&t=75011

Na temat silnika jest bardzo dużo informacji w internecie.


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kurpiu
post Mon, 03 Dec 2012 - 20:54
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Mon, 28 February 2005
Skąd: ozorków





Czytalem ten link wczesniej. Co do silnika to wszedzie pisza ze walki sie zacieraja i ogolnie osprzet glowicy kiepski jest. ale pewnie jak kto dbal tak ma reguly nie ma co do silnikow czy wszystkie takie sa hehe??


--------------------
http://www.facebook.com/gekon.garage
Oficjalna dystrybucja podtlenku azotu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
simpson
post Mon, 03 Dec 2012 - 20:58
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Thu, 20 May 2004
Skąd: Random (WR)





CYTAT(kurpiu @ Mon, 03 Dec 2012 - 20:54) *
ale pewnie jak kto dbal tak ma reguly nie ma co do silnikow czy wszystkie takie sa hehe??

Wszystkie takie są. Można dbać, a i tak sie ze..ra wink.gif


--------------------
www.audiklub.org
Pozdrawiam
Mirek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k11
post Mon, 03 Dec 2012 - 23:26
Post #9


Administrator
Dołączył: Mon, 07 February 2005
Skąd: Nicaragua! Agua for my bunghole!





Próbuję przypasować Allroada do tematyki RF.pl i nijak mi to nie wychodzi...

r.


--------------------
e-trzy-sześć-przez-pięć
en-a-sześć
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:55