![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Witam.
Jak w temacie, przesiadka z e60 530d na Audi A6 C7 3.0BiT 313KM albo F10 3.0i 256KM. W e60 dokuczał trochę silnik było go słychać na wolnych no i trochę przenosił drgania do środka i trochę uboga opcja była. Teraz skłaniamy się ku C7 3.0BiT 313KM, raczej dużo ciekawsze (lepszej jakości?) wnętrze niż w f10. Liczę na Wasze opinie. Zastanawiam się jak wygląda sprawa awaryjności obu aut, w C7 jest pneumatyka? Osiągi i spalanie napewno na korzyść Audi, jakich wartości można się spodziewać po obu? Miasto na zamulaniu trasa max 160kmh - auto dla taty. -------------------- JZA80
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 17 April 2005 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Wnetrze jakosciowo to przepasc, i mowie tu jako byly posiadacz E61 polifcie a obcny posiadacz A6 C7, zreszta C7 na tle F10 tez wypada duzo lepiej. Silnik 3.0bit nie ma co porownywac od 3.0i, diesel jest szybszy i lepiej sie nim jezdzi ( nie mowie ze 3.0i jest zle ale w porownaniu od 3.0bit w zasadzie nie ma czego porownywac ). Tak w C7 jest pneumatyka. O jakie wartosci ci chodzi ?? Spalanie czy przyspieszenie ??
Ps. Czemu BMW tylko w benzynie a nie tez 535d ?? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
O spalanie
![]() Ojciec już nie chce BMW w dieslu. Audi ma jakiś silnik 3.0 benzynowy godny polecenia czy jednak mniej problemowy będzie diesel? Biorąc pod uwagę bezpośredni wtrysk ... Jak z awaryjnością pneumatyki? -------------------- JZA80
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Mon, 24 March 2003 ![]() |
F10 w dieslu to przepaść względem E60 w dieslu. Niech się najpierw przejedzie to się mocno zdziwi
![]() 3.0BiT benzyna w Audi dużo kopci, już lepiej 535i F10. Odpuścić diametralnie 3.0 258 KM wolnossące w BMW, bo będzie płakał ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 10 October 2005 Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica ![]() |
W wrześniu zrobiłem trasę A6C7 Allroad - Łódź-Bawaria-Łódź, na trasie samochód spalił mi średnio 11 l przy czym odcinek Łódź-Zgorzelec robiłem trasą S14-S8-A8-A4 i dalej niemiecki autobahn - warunki pozwalały na szybsze podróżowanie. Samochód bardzo komfortowy, pneumatyka robi swoje, skrzynia całkiem przyjemna. Fotel kierowcy jak dla mnie zbyt płytki ale idzie się przyzwyczaić. Jedyna rzecz do wyłączenia w Audi to system Audi Lane - to może zabić.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 February 2006 Skąd: Warszawa-Marki ![]() |
W wrześniu zrobiłem trasę A6C7 Allroad - Łódź-Bawaria-Łódź, na trasie samochód spalił mi średnio 11 l przy czym odcinek Łódź-Zgorzelec robiłem trasą S14-S8-A8-A4 i dalej niemiecki autobahn - warunki pozwalały na szybsze podróżowanie. Samochód bardzo komfortowy, pneumatyka robi swoje, skrzynia całkiem przyjemna. Fotel kierowcy jak dla mnie zbyt płytki ale idzie się przyzwyczaić. Jedyna rzecz do wyłączenia w Audi to system Audi Lane - to może zabić. A6/A7 w ogóle mają słabe fotele. Te opcjonalne "kubły" to tragedia, jakiś promil ludzi może powiedzieć o nich, że trzymają. Lepsze są te komfortowe, bo lepiej otulają ciało, choć nadal są przeciętne. Najciekawsze jest to, że takie Audi TT ma naprawdę świetne kubełki i aż się prosi by większe modele Audi też mogły je mieć w opcji. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 June 2010 Skąd: PL ![]() |
Ok mamy na celowniku a6 c7 245km 2012 120tkm z pierwszych rąk. Jak z trwałością pneumatyki?? I ogólną awaryjnością co może siąść przed 200 tys km? Np w e60 między 140 a 250 tys km trzeba bylo zmienić kolektor ssący, już 3 raz wypalaliśmy DPF'a i teraz jest błąd 4501
![]() -------------------- JZA80
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:28 |