Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi A6 C7 3.0BiT 313KM vs F10 3.0i 256KM
Joe89
post Sun, 11 Oct 2015 - 17:59
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Witam.
Jak w temacie, przesiadka z e60 530d na Audi A6 C7 3.0BiT 313KM albo F10 3.0i 256KM. W e60 dokuczał trochę silnik było go słychać na wolnych no i trochę przenosił drgania do środka i trochę uboga opcja była. Teraz skłaniamy się ku C7 3.0BiT 313KM, raczej dużo ciekawsze (lepszej jakości?) wnętrze niż w f10. Liczę na Wasze opinie. Zastanawiam się jak wygląda sprawa awaryjności obu aut, w C7 jest pneumatyka? Osiągi i spalanie napewno na korzyść Audi, jakich wartości można się spodziewać po obu? Miasto na zamulaniu trasa max 160kmh - auto dla taty.


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Oct 2015 - 17:59
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Igloo
post Tue, 13 Oct 2015 - 02:39
Post #2


Super User
Dołączył: Sun, 17 April 2005
Skąd: Trójmiasto





Wnetrze jakosciowo to przepasc, i mowie tu jako byly posiadacz E61 polifcie a obcny posiadacz A6 C7, zreszta C7 na tle F10 tez wypada duzo lepiej. Silnik 3.0bit nie ma co porownywac od 3.0i, diesel jest szybszy i lepiej sie nim jezdzi ( nie mowie ze 3.0i jest zle ale w porownaniu od 3.0bit w zasadzie nie ma czego porownywac ). Tak w C7 jest pneumatyka. O jakie wartosci ci chodzi ?? Spalanie czy przyspieszenie ??

Ps. Czemu BMW tylko w benzynie a nie tez 535d ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Tue, 13 Oct 2015 - 22:25
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





O spalanie smile.gif
Ojciec już nie chce BMW w dieslu.
Audi ma jakiś silnik 3.0 benzynowy godny polecenia czy jednak mniej problemowy będzie diesel? Biorąc pod uwagę bezpośredni wtrysk ...
Jak z awaryjnością pneumatyki?


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joker
post Tue, 13 Oct 2015 - 23:00
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Mon, 24 March 2003





F10 w dieslu to przepaść względem E60 w dieslu. Niech się najpierw przejedzie to się mocno zdziwi smile.gif Dużo ciszej, inna kultura pracy, dynamika - i co ciekawe bardzo niskie spalanie względem poprzedników.

3.0BiT benzyna w Audi dużo kopci, już lepiej 535i F10.

Odpuścić diametralnie 3.0 258 KM wolnossące w BMW, bo będzie płakał smile.gif Epoka N/A minęła smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
BartekSz
post Thu, 15 Oct 2015 - 21:21
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Mon, 10 October 2005
Skąd: Kraków/Łódź/Tarnów/Dębica





W wrześniu zrobiłem trasę A6C7 Allroad - Łódź-Bawaria-Łódź, na trasie samochód spalił mi średnio 11 l przy czym odcinek Łódź-Zgorzelec robiłem trasą S14-S8-A8-A4 i dalej niemiecki autobahn - warunki pozwalały na szybsze podróżowanie. Samochód bardzo komfortowy, pneumatyka robi swoje, skrzynia całkiem przyjemna. Fotel kierowcy jak dla mnie zbyt płytki ale idzie się przyzwyczaić. Jedyna rzecz do wyłączenia w Audi to system Audi Lane - to może zabić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Honada
post Thu, 15 Oct 2015 - 23:38
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 February 2006
Skąd: Warszawa-Marki





CYTAT(BartekSz @ Thu, 15 Oct 2015 - 21:21) *
W wrześniu zrobiłem trasę A6C7 Allroad - Łódź-Bawaria-Łódź, na trasie samochód spalił mi średnio 11 l przy czym odcinek Łódź-Zgorzelec robiłem trasą S14-S8-A8-A4 i dalej niemiecki autobahn - warunki pozwalały na szybsze podróżowanie. Samochód bardzo komfortowy, pneumatyka robi swoje, skrzynia całkiem przyjemna. Fotel kierowcy jak dla mnie zbyt płytki ale idzie się przyzwyczaić. Jedyna rzecz do wyłączenia w Audi to system Audi Lane - to może zabić.


A6/A7 w ogóle mają słabe fotele. Te opcjonalne "kubły" to tragedia, jakiś promil ludzi może powiedzieć o nich, że trzymają. Lepsze są te komfortowe, bo lepiej otulają ciało, choć nadal są przeciętne. Najciekawsze jest to, że takie Audi TT ma naprawdę świetne kubełki i aż się prosi by większe modele Audi też mogły je mieć w opcji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Joe89
post Mon, 23 Nov 2015 - 19:04
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 19 June 2010
Skąd: PL





Ok mamy na celowniku a6 c7 245km 2012 120tkm z pierwszych rąk. Jak z trwałością pneumatyki?? I ogólną awaryjnością co może siąść przed 200 tys km? Np w e60 między 140 a 250 tys km trzeba bylo zmienić kolektor ssący, już 3 raz wypalaliśmy DPF'a i teraz jest błąd 4501 tongue.gif


--------------------
JZA80
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 04 July 2025 - 11:28