Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi A6 2.7 biturbo problem z mocą
jarecki55
post Thu, 14 Jul 2011 - 12:23
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 10 July 2011





Witam
Mój kolega posiada Audi A6 2.7 biturbo automat z 2005roku jeszcze C5 liftowe. Problem z tym autem wystąpił podczas ostrzejszej jazdy, auto wskoczyło w tryb awaryjny, zapaliła się kontrolka EPC, ESP. Po podpięciu pod VCDS'a wykazało tylko sygnał przepływomierza poza zakresem, załatwiliśmy po paru dniach drugi przepływomierz. po założeniu jednak bez zmian międzyczasie pokazały się inne błędy:
Wersja VCDS: AKP 10.6.3

Adres 01: Silnik Plik etykiet: 078-907-551-AZA.lbl
Oznaczenie elementu: 4Z7 907 551 N
Komponent i/lub wersja: 2.7L V6/5VT G 0003
Kodowanie: 11752
Kod serwisu: WSC 02334
Dodatkowe informacje: WAUZZZ4B05Nxxxxxxxxxx
VCID: 4E989798A051
4 - ilooa znalezionych b3ed�w. Oto one:

16487 - Miernik masy powietrza (G70): sygna3 za du?y
P0103 - 35-00 - -
17964 - Regulacja cionienia do3adowania: nieosi1gnieta granica regulacji
P1556 - 35-00 - -
17545 - Zesp�3 1; adaptacja mieszanki (add.): mieszanka za bogata
P1137 - 35-00 - -
17547 - Zesp�3 2; adaptacja mieszanki (add.): mieszanka za bogata
P1139 - 35-00 - -

Kody gotowooci: 0010 1101
Wtorek,12,Lipiec,2011,13:00:04:56253
Wersja VCDS: AKP 10.6.3

Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4B0-614-517.lbl
Oznaczenie elementu: 4B0 614 517 H
Komponent i/lub wersja: ABS/ESP allrad 3428
Kodowanie: 06397
Kod serwisu: WSC 00011
VCID: 26480F38E861
Znaleziono 1 b31d:

18265 - Sygna3 mocy: zg3oszenie usterki przez komputer steruj1cy silnika
P1857 - 35-00 - -

Dodatkowo podmieniony zaworek zwrotny podciśnienia i znaleziona nieszczelność w podciśnieniu przy jednym zaworze wyrównującym ciśnienie. Po skasowaniu błędów jest przez pare km ok ale wszystko wraca.Auto potrafi tez nierówno chodzić na niskich obrotach. może ktoś podpowie gdzie szukać, podejrzewam ze sondy mogą być do wymiany?


Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 14 Jul 2011 - 12:23
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
PatTDI
post Thu, 14 Jul 2011 - 12:44
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 27 November 2002
Skąd: Bielsko-Biała





Wyglada na nieszczelnosc mnie turbinami a kolektorem ssacym


--------------------
CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning
http://www.compsport.pl

696030909
696030910
33 8213118
GG 3643857
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GMS.
post Thu, 14 Jul 2011 - 13:35
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2008
Skąd: Polska





tak jak kolega wyżej pisze nieszczelność , sprawdź gumowy trójnik przed samą przepustnicą lubi pękać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SID
post Thu, 14 Jul 2011 - 21:19
Post #4


Forum Killer
Dołączył: Sat, 08 October 2005
Skąd: Rzeszów





trójnik (czasem trzeba go wyciągnąć aby stwierdzic czy jest dziura bo pęka pod opaską) i DV Boscha dziurawe smile.gif
ale jak sie świeci ABS i ESP to zawsze w parze była padnięta przepływka


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:44