![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 July 2011 ![]() |
Witam
Mój kolega posiada Audi A6 2.7 biturbo automat z 2005roku jeszcze C5 liftowe. Problem z tym autem wystąpił podczas ostrzejszej jazdy, auto wskoczyło w tryb awaryjny, zapaliła się kontrolka EPC, ESP. Po podpięciu pod VCDS'a wykazało tylko sygnał przepływomierza poza zakresem, załatwiliśmy po paru dniach drugi przepływomierz. po założeniu jednak bez zmian międzyczasie pokazały się inne błędy: Wersja VCDS: AKP 10.6.3 Adres 01: Silnik Plik etykiet: 078-907-551-AZA.lbl Oznaczenie elementu: 4Z7 907 551 N Komponent i/lub wersja: 2.7L V6/5VT G 0003 Kodowanie: 11752 Kod serwisu: WSC 02334 Dodatkowe informacje: WAUZZZ4B05Nxxxxxxxxxx VCID: 4E989798A051 4 - ilooa znalezionych b3ed�w. Oto one: 16487 - Miernik masy powietrza (G70): sygna3 za du?y P0103 - 35-00 - - 17964 - Regulacja cionienia do3adowania: nieosi1gnieta granica regulacji P1556 - 35-00 - - 17545 - Zesp�3 1; adaptacja mieszanki (add.): mieszanka za bogata P1137 - 35-00 - - 17547 - Zesp�3 2; adaptacja mieszanki (add.): mieszanka za bogata P1139 - 35-00 - - Kody gotowooci: 0010 1101 Wtorek,12,Lipiec,2011,13:00:04:56253 Wersja VCDS: AKP 10.6.3 Adres 03: ABS/hamulce Plik etykiet: 4B0-614-517.lbl Oznaczenie elementu: 4B0 614 517 H Komponent i/lub wersja: ABS/ESP allrad 3428 Kodowanie: 06397 Kod serwisu: WSC 00011 VCID: 26480F38E861 Znaleziono 1 b31d: 18265 - Sygna3 mocy: zg3oszenie usterki przez komputer steruj1cy silnika P1857 - 35-00 - - Dodatkowo podmieniony zaworek zwrotny podciśnienia i znaleziona nieszczelność w podciśnieniu przy jednym zaworze wyrównującym ciśnienie. Po skasowaniu błędów jest przez pare km ok ale wszystko wraca.Auto potrafi tez nierówno chodzić na niskich obrotach. może ktoś podpowie gdzie szukać, podejrzewam ze sondy mogą być do wymiany? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 27 November 2002 Skąd: Bielsko-Biała ![]() |
Wyglada na nieszczelnosc mnie turbinami a kolektorem ssacym
-------------------- CompSport
Profesjonalnie Strojony Chiptuning http://www.compsport.pl 696030909 696030910 33 8213118 GG 3643857 |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2008 Skąd: Polska ![]() |
tak jak kolega wyżej pisze nieszczelność , sprawdź gumowy trójnik przed samą przepustnicą lubi pękać...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 08 October 2005 Skąd: Rzeszów ![]() |
trójnik (czasem trzeba go wyciągnąć aby stwierdzic czy jest dziura bo pęka pod opaską) i DV Boscha dziurawe
![]() ale jak sie świeci ABS i ESP to zawsze w parze była padnięta przepływka -------------------- |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 05:44 |