Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi A4 B6 1.8T 500Hp+
N1SMO
post Wed, 31 Aug 2016 - 10:45
Post #1


Frequent User
Dołączył: Sat, 20 August 2011
Skąd: 3Miasto





Model: Audi A4 B6 1.8T 2001 (AVJ) Quattro, seryjnie 150HP

Silnik:
kute korbowody H-Beam Techno5
kute tłoki Wossner odprężające Cr: 8,5:1
panewki od 2.2T
9-cio rzędowa chłodnica oleju

Modyfikacje głowicy:
pełny porting kanałów zaworowych, dolotowych i wydechowych
zawory ssące azotowane Supertech +1mm
zawory wydechowe Ferrea F1555P Competition Plus +1mm
prowadnice zaworowe Supertech
sprężynki, podkładki, talerzyki Supertech
ostre wałki Integrated IECVA1
regulowane kółko rozrządu IE
za rozrząd odpowiedzialny jest kewlarowy pasek Gates Racing
uszczela odprężająca pod głowicę 034Motorsport

Układ dolotowy:
usunięty MAF
duży FMIC na orurowaniu 2,5"
przepustnica 76mm S4
kolektor ssący custom by VR Service
uszczelka termiczna między kolektor ssący i głowicę
Blow off HKS SSQV3 ori

Układ wydechowy:
Turbo GTX3076R .82AR
kolektor wydechowy baran równorurowy
wastegate Turbosmart Ultragate 38
wydech 3" na 2 tłumikach Toyosports

Układ paliwowy:
wymienione wszystkie przewody pod E85
wtryski 1000cc
wydajniejsza listwa paliwa
pompa paliwa Bosch 044 (ori) + układ przygotowany pod drugiego Boscha gdyby zabrakło
regulator ciśnienia paliwa Turbosmart
swirl pot w bagażniku

Układ napędowy:
sprzęgło by Radzikowski na 6-cio łapkowej tarczy i wzmocnionym docisku
shortshifter B&M
Felgi DOTZ Motorsport 19x8,5" z oponami 225/35/19

Układ hamulcowy:
tarcze przód 345mm
zaciski S6 C6
tył seria

Zawieszenie:
gwint H&R

Body:
full S4
dodatkowo na zawody lekki zderzak Hofele docięty pod FMIC
lekka alu maska

Wnętrze:
Fotele Lancer EVO VIII
Pasy 3pkt Sabelt
bagażnik wygołocony do zera ( dorzucam kompletną tapicerkę )

Audio:
seria

Elektronika:
Kontroler doładowania EBC Greddy Profec Oled + MAC
wskaźniki Autogauge:
EGT
Boost
Temp. oleju
Ciśnienie oleju
Ciśnienie paliwa
shift light
LC+FS

+ masa innych markowych gratów o których zapomniałem smile.gif

Auto ostatni pomiar zrobiło na 513Hp i 557Nm ( na seryjnych wałkach rozrządu ) teraz na IECVA1 można zakręcić motor do 8500Rpm i zrobić moc na poziomie 600Hp+

Cena za całe auto + bagażnik gratów - 30K

Jeżeli nie znajdzie się szybko chętny na całe auto to rozważę sprzedaż na graty, tak więc proszę pisać na PW smile.gif








Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 31 Aug 2016 - 10:45
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 14:11