![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 20 August 2011 Skąd: 3Miasto ![]() |
Model: Audi A4 B6 1.8T 2001 (AVJ) Quattro, seryjnie 150HP
Silnik: kute korbowody H-Beam Techno5 kute tłoki Wossner odprężające Cr: 8,5:1 panewki od 2.2T 9-cio rzędowa chłodnica oleju Modyfikacje głowicy: pełny porting kanałów zaworowych, dolotowych i wydechowych zawory ssące azotowane Supertech +1mm zawory wydechowe Ferrea F1555P Competition Plus +1mm prowadnice zaworowe Supertech sprężynki, podkładki, talerzyki Supertech ostre wałki Integrated IECVA1 regulowane kółko rozrządu IE za rozrząd odpowiedzialny jest kewlarowy pasek Gates Racing uszczela odprężająca pod głowicę 034Motorsport Układ dolotowy: usunięty MAF duży FMIC na orurowaniu 2,5" przepustnica 76mm S4 kolektor ssący custom by VR Service uszczelka termiczna między kolektor ssący i głowicę Blow off HKS SSQV3 ori Układ wydechowy: Turbo GTX3076R .82AR kolektor wydechowy baran równorurowy wastegate Turbosmart Ultragate 38 wydech 3" na 2 tłumikach Toyosports Układ paliwowy: wymienione wszystkie przewody pod E85 wtryski 1000cc wydajniejsza listwa paliwa pompa paliwa Bosch 044 (ori) + układ przygotowany pod drugiego Boscha gdyby zabrakło regulator ciśnienia paliwa Turbosmart swirl pot w bagażniku Układ napędowy: sprzęgło by Radzikowski na 6-cio łapkowej tarczy i wzmocnionym docisku shortshifter B&M Felgi DOTZ Motorsport 19x8,5" z oponami 225/35/19 Układ hamulcowy: tarcze przód 345mm zaciski S6 C6 tył seria Zawieszenie: gwint H&R Body: full S4 dodatkowo na zawody lekki zderzak Hofele docięty pod FMIC lekka alu maska Wnętrze: Fotele Lancer EVO VIII Pasy 3pkt Sabelt bagażnik wygołocony do zera ( dorzucam kompletną tapicerkę ) Audio: seria Elektronika: Kontroler doładowania EBC Greddy Profec Oled + MAC wskaźniki Autogauge: EGT Boost Temp. oleju Ciśnienie oleju Ciśnienie paliwa shift light LC+FS + masa innych markowych gratów o których zapomniałem ![]() Auto ostatni pomiar zrobiło na 513Hp i 557Nm ( na seryjnych wałkach rozrządu ) teraz na IECVA1 można zakręcić motor do 8500Rpm i zrobić moc na poziomie 600Hp+ Cena za całe auto + bagażnik gratów - 30K Jeżeli nie znajdzie się szybko chętny na całe auto to rozważę sprzedaż na graty, tak więc proszę pisać na PW ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 14:11 |