Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Audi A3 8L 1.6 swap na 1.8 t 150 km plus tuning prosze o porady :)
A3 FAN WRO
post Sun, 02 Nov 2014 - 18:25
Post #1


Rookie
Dołączył: Mon, 27 October 2014





Witam wszystkich!!
Jestem posiadaczem audi a3 z 98 roku.1.6 benzyna.
Silnik sie skończył i wpadłem na pomysł żeby kupić anglika 1.8t i zrobić swapa.
A więc dawca juz jest tylko wiedzy trochę brakuje mellow.gif
Teraz potrzebuje porad czy:

1.przerzucić silnik ze skrzynią,półosiami i hamulcami czy zostawic osprzęt z 1.6?
2.przerabiać inst.elektryczna z anglika czy dopasować z 1.6?
3.czy zawiecha z 1.8 T jest mocniejsza niz 1.6?
4.chciałbym wrzucić większe turbo tylko teraz pytanie jakie?
5.do ilu w granicach rozsadku mozna podkręcić tą jednostkę żeby jej za bardzo nie żyłowac?

Proszę o wyrozumiałość bo w temacie tuningu mam małę rozeznanie dlatego zwracam sie o pomoc na fachowym forum smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 02 Nov 2014 - 18:25
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
mihas66
post Sun, 02 Nov 2014 - 22:20
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Wg mnie przy aktalnych cenach a3 gra nie warta swieczki policz roboczo godziny a wyjdzie ze pracujesz taniej niz chinczyk czy dzieci w somali... Sens jest wg mnie jedynie gdy masz eksta bude i np kupisz za smieszne pieniadze s3 bam... Lub tez wsadzisz nawet zwykle 1.8t ale na elektronice me7.5 bo zywkle sterowniki to kible wg niego... Pozostaje ostatnia kwestia nawet jak wsadzisz BAM lub innego ponad 200 hp auto dalej bedzie oska... Wg mnie przy tych cenach aut lepiej kupic auto ze zdrowa buda i quattro a nastepnie dopieszczac i modzic niz swapowac tzw wstawiac dzwi do lasu...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A3 FAN WRO
post Mon, 03 Nov 2014 - 07:54
Post #3


Rookie
Dołączył: Mon, 27 October 2014





no nie do konca bo kto i za ile kupi mi moje audi z padnietym silnikiem? a wyremontowac i sprzedac to tez bez sensu.anglika kupilem za 2,5 tys czyli chyba dobrze.sam sinik z osprzetem stoi 1,5 tys plus skrzynia biegow cały osprzet...no i bachy mi zostaja w razie w.a moja buda w sumie zdrowa.nie byl walony.rudego brak wiec czemu nie?smile.gif a wez mi znajdz s3 w dobrych $$$ albo 1.8 t quattro....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Mon, 03 Nov 2014 - 09:30
Post #4


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





Przekładaj wsio jak leci z 1.8.
Wszystko pod maską, zawias i hebel. Co do elektryki, to niech się tutaj spece od tego wypowiedzą, ale chyba lepiej jest dopasować wiązkę z angola - lub kupić od chrześcijana, podejrzewam że to będzie nie więcej niż 300-400zł, a oszczędzi Ci czasu.
Sens przy rozkminieniu tego swapa w sieci jest - odpowiedzi na 99% pytań znajdziesz w googlach, a wsio pasuje pnp.

Co do modów, to na forum masz od groma przepisów, poczytaj i gotowe smile.gif


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Apsik
post Mon, 03 Nov 2014 - 11:17
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 06 December 2004
Skąd: just behind you





Elektryka z angola podejdzie.
Do przepięcia chyba sa tylko dwa zasilania o ile dobrze pamiętam.

SWAP do ogarnięcia w 24h


--------------------
Pro-Tune
find us on Facebook
www.facebook.com/ProTunePL
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 03 Nov 2014 - 12:03
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





sprzedac bude i kupic ode mnie Toledo smile.gif - będzie Pan zadowolony smile.gif



--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A3 FAN WRO
post Mon, 03 Nov 2014 - 13:12
Post #7


Rookie
Dołączył: Mon, 27 October 2014





Wiem ze jest tego w dym i to jest właśnie problem bo aż za dużo ;/ a dużo ludzi pisze ze zrobil to i tamto ale nie piszą dokladnie gdzie to dostać i za ile np wink.gif a ja jestem w tuningu zielony.mechanike ogarniam ale z bajerami problem.
Mam pytania np.odnośnie sprężarki.ludzie piszą ze wrzucają k03 s badz h ale pytanie w jakich to autach jeździ?(będzie mi łatwiej znalezc).chcialbym turbo pnp czyli rozumiem k04 odpada?gdzie i za ile mogę kupic zestaw intcooler plus rury? Czy to sie rzezbi samemu?(wyczytalem ze z Iveco pasuje tylko z którego?)
No i moc...200 220?co musze wymodzić żeby tyle wycisnąć?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
A3 FAN WRO
post Sun, 23 Nov 2014 - 15:57
Post #8


Rookie
Dołączył: Mon, 27 October 2014





jeszcze jedno pytanie.
kupiłem kpl.z s3 (turbo K04+kolektory i wtryski)
turbo wyglada na zdrowe ale czy warto by je było za wczasu zregenerowac?
do tej pory robilem turbiny w warsztacie Monster Turbo we Wrocławiu i dawaly rade ale czy pod "tuning" regenerowana wytrzyma?
czy lepiej zostawic orginal?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 18 Dec 2014 - 23:41
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





ja zawsze regeneruje i wszystkie jeżdzą bez problemu po softach


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:20