![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 October 2014 ![]() |
Witam wszystkich!!
Jestem posiadaczem audi a3 z 98 roku.1.6 benzyna. Silnik sie skończył i wpadłem na pomysł żeby kupić anglika 1.8t i zrobić swapa. A więc dawca juz jest tylko wiedzy trochę brakuje ![]() Teraz potrzebuje porad czy: 1.przerzucić silnik ze skrzynią,półosiami i hamulcami czy zostawic osprzęt z 1.6? 2.przerabiać inst.elektryczna z anglika czy dopasować z 1.6? 3.czy zawiecha z 1.8 T jest mocniejsza niz 1.6? 4.chciałbym wrzucić większe turbo tylko teraz pytanie jakie? 5.do ilu w granicach rozsadku mozna podkręcić tą jednostkę żeby jej za bardzo nie żyłowac? Proszę o wyrozumiałość bo w temacie tuningu mam małę rozeznanie dlatego zwracam sie o pomoc na fachowym forum ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Wg mnie przy aktalnych cenach a3 gra nie warta swieczki policz roboczo godziny a wyjdzie ze pracujesz taniej niz chinczyk czy dzieci w somali... Sens jest wg mnie jedynie gdy masz eksta bude i np kupisz za smieszne pieniadze s3 bam... Lub tez wsadzisz nawet zwykle 1.8t ale na elektronice me7.5 bo zywkle sterowniki to kible wg niego... Pozostaje ostatnia kwestia nawet jak wsadzisz BAM lub innego ponad 200 hp auto dalej bedzie oska... Wg mnie przy tych cenach aut lepiej kupic auto ze zdrowa buda i quattro a nastepnie dopieszczac i modzic niz swapowac tzw wstawiac dzwi do lasu...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 October 2014 ![]() |
no nie do konca bo kto i za ile kupi mi moje audi z padnietym silnikiem? a wyremontowac i sprzedac to tez bez sensu.anglika kupilem za 2,5 tys czyli chyba dobrze.sam sinik z osprzetem stoi 1,5 tys plus skrzynia biegow cały osprzet...no i bachy mi zostaja w razie w.a moja buda w sumie zdrowa.nie byl walony.rudego brak wiec czemu nie?
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Przekładaj wsio jak leci z 1.8.
Wszystko pod maską, zawias i hebel. Co do elektryki, to niech się tutaj spece od tego wypowiedzą, ale chyba lepiej jest dopasować wiązkę z angola - lub kupić od chrześcijana, podejrzewam że to będzie nie więcej niż 300-400zł, a oszczędzi Ci czasu. Sens przy rozkminieniu tego swapa w sieci jest - odpowiedzi na 99% pytań znajdziesz w googlach, a wsio pasuje pnp. Co do modów, to na forum masz od groma przepisów, poczytaj i gotowe ![]() -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 06 December 2004 Skąd: just behind you ![]() |
Elektryka z angola podejdzie.
Do przepięcia chyba sa tylko dwa zasilania o ile dobrze pamiętam. SWAP do ogarnięcia w 24h -------------------- Pro-Tune
find us on Facebook www.facebook.com/ProTunePL |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
sprzedac bude i kupic ode mnie Toledo
![]() ![]() -------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 October 2014 ![]() |
Wiem ze jest tego w dym i to jest właśnie problem bo aż za dużo ;/ a dużo ludzi pisze ze zrobil to i tamto ale nie piszą dokladnie gdzie to dostać i za ile np
![]() Mam pytania np.odnośnie sprężarki.ludzie piszą ze wrzucają k03 s badz h ale pytanie w jakich to autach jeździ?(będzie mi łatwiej znalezc).chcialbym turbo pnp czyli rozumiem k04 odpada?gdzie i za ile mogę kupic zestaw intcooler plus rury? Czy to sie rzezbi samemu?(wyczytalem ze z Iveco pasuje tylko z którego?) No i moc...200 220?co musze wymodzić żeby tyle wycisnąć? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 27 October 2014 ![]() |
jeszcze jedno pytanie.
kupiłem kpl.z s3 (turbo K04+kolektory i wtryski) turbo wyglada na zdrowe ale czy warto by je było za wczasu zregenerowac? do tej pory robilem turbiny w warsztacie Monster Turbo we Wrocławiu i dawaly rade ale czy pod "tuning" regenerowana wytrzyma? czy lepiej zostawic orginal? |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
ja zawsze regeneruje i wszystkie jeżdzą bez problemu po softach
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:20 |