![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
MODEL AUTA: 8L 02'
RODZAJ SILNIKA: diesel, 1896, ATD MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki (el-tec), fmic (el-tec), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'' (el-tec), map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR (el-tec), kolektor ssący ASZ, zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), wskaźniki: boost, oil temp, voltage SPRZEGŁO: jednomas + G60 (sachs) STROJENIE: Rogalotti (Warszawa ul. Mineralna 26) MOC: 100 KM 240 Nm - 219,9 KM 402,7 Nm RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa boost 1.85 bara Wielkie podziękowania dla Witka za idealne zestrojenie. ![]() Finalny mod. Plany: - wałek dbliasdynamic. -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
[zdublowany post]
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
User Dołączył: Sun, 23 April 2006 Skąd: ZS ![]() |
pogratulować wyniku! sprzęgło nie protestuje?
-------------------- honda addicted
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
jaka masz skrzynie? 5 czy 6 bieg ?
Rogal jak zawsze sie spisal. gratuluje wyniku -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
sprzeglo ok nie protestuje, skrzynie mam 5 biegowa
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Sun, 23 April 2006 Skąd: ZS ![]() |
i jak to sie zbiera? jak osiągi, moze jakiś filmik?
-------------------- honda addicted
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
i jak to sie zbiera? jak osiągi, moze jakiś filmik? osiagi super filmik bedzie jak ogarne do konca auto ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 31 March 2005 Skąd: WuPeeR ![]() |
bardzo fajny wynik przy zachowaniu funkcjonalności diesela
![]() ![]() -------------------- Lanos STI, na arabskich szlakach...
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
a jak spalanie. Chodzi mi o zmianę w stotunku do serii, czy aby dramatycznie nie wzrosło?
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
a jak spalanie. Chodzi mi o zmianę w stotunku do serii, czy aby dramatycznie nie wzrosło? samochod mial przejscie 145 KM 181 KM 200 KM na trasie pali 6.1 l / 100 km wiec czy litr roznicy w stosunku do tego co pali seria to duzo a jaka przyjemnosc z jazdy ![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Tue, 23 September 2008 Skąd: Stolica ![]() |
powiem więcej 1l więcej przy przyroście +100% mocy to bardzo dobry wynik i kolejny dowód, że Rogal pisze świetne programy.
-------------------- Łukasz
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Fri, 09 March 2007 ![]() |
widze ze z niutonem nieszaleliscie.daj jakies fotki bo jestem ciekaw roboty elteca
![]() -------------------- yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 11 August 2003 Skąd: WGM ![]() |
napisz mi ile cie kosztowało cało to przedsięwzięcie ( części) + robocizna
w szczególności ile policzył sobie el-tec za swoją pracę |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 15 October 2008 Skąd: Kamień Pomorski ![]() |
Jak dla mnie troszke za wysoko ten moment obrotowy . Jeździłem seria a3 130KM po programie na 170KM i 420NM ale moment mial cos koło 2300 RPM i to była frajda:)
-------------------- FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
samochod ewoluuje, stopniowo powoli a wysoki moment do jazdy po miescie to padaka, jezdze tylko po miescie i takie cos co jest mi odpowiada na turbo arl przy niskich obrotach mialem praktycznie to samo wiec roznicy nie ma, pisku nie ma prawie wcale i o takie cos chodzilo
![]() -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...mp;prod_id=6736 niedługo dojdzie jeszcze takie coś
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Po zamontowaniu chłodnicu oleju mocal'a, oraz wymianie sprzęgła nastapiła korekta programu (wykres w pierwszym poście). Kilka poglądawych fotek.
![]() chłodniczka oleju zawitała ![]() jak również słupek ze wskaźnikami ![]() ![]() ![]() fotele z boczkami audi s3 ![]() ![]() tak się prezentuje -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
a heblunek to jaki tam masz? seryjne 288/25 czy 312/25 ?
coś tam robiłeś przy spowalniaczach, bo auto pewnie dość szybko przyspiesza... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
a heblunek to jaki tam masz? seryjne 288/25 czy 312/25 ? coś tam robiłeś przy spowalniaczach, bo auto pewnie dość szybko przyspiesza... heble są seryjne 280 mm EBC turbogrove + greenstuff, tył 256 mm z leona cupra r, rozglądam się już jakiś czas za nowym zestawem na przód, ale coś nie mogę znaleźć odpowiedniego zestawu, chciałem coś na cztery tłoczki np. z r32, lub cupra r, czytałem wątek o zaciskach z boxtera ale jakoś mnie nie przekonują takie swapy, wole coś co podejdzie bardziej "naturalnie" (bez żadnych dorabianych lementów), mam felgi zimowe 17 cali więc mogą być duze tarcze -------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 02:55 |