Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> Audi A3 1.9 TDI ATD & GT22V & Snowperformance stage 2 by MR Motors 241 KM 445 Nm
std1984
post Tue, 02 Jun 2009 - 11:58
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





MODEL AUTA: 8L 02'
RODZAJ SILNIKA: diesel, 1896, ATD
MODYFIKACJA: BigT(by MR Motors), pompowtryski al, czesc dolotu od filtra powietrza z kwasówki (el-tec), fmic (el-tec), DP 3", wydech przelotowy dwa tłumiki 2.5'' (el-tec), map sensor do 2 bar, flansza zamiast EGR (el-tec), kolektor ssący ASZ, zewnetrzna chłodnica oleju Mocal (MR Motors), wskaźniki: boost, oil temp, voltage
SPRZEGŁO: jednomas + G60 (sachs)
STROJENIE: Rogalotti (Warszawa ul. Mineralna 26)
MOC: 100 KM 240 Nm - 219,9 KM 402,7 Nm
RODZAJ HAMOWNI: obciążeniowa

boost 1.85 bara

Wielkie podziękowania dla Witka za idealne zestrojenie.



Finalny mod.

Plany:

- wałek dbliasdynamic.


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 02 Jun 2009 - 11:58
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
std1984
post Tue, 02 Jun 2009 - 12:00
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





[zdublowany post]


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benek
post Tue, 02 Jun 2009 - 16:12
Post #3


User
Dołączył: Sun, 23 April 2006
Skąd: ZS





pogratulować wyniku! sprzęgło nie protestuje?


--------------------
honda addicted
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Taffarel
post Tue, 02 Jun 2009 - 17:08
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Wed, 18 May 2005
Skąd: znienacka





jaka masz skrzynie? 5 czy 6 bieg ?
Rogal jak zawsze sie spisal. gratuluje wyniku


--------------------
BMW 135i
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 02 Jun 2009 - 21:19
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





sprzeglo ok nie protestuje, skrzynie mam 5 biegowa


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
benek
post Tue, 02 Jun 2009 - 23:03
Post #6


User
Dołączył: Sun, 23 April 2006
Skąd: ZS





i jak to sie zbiera? jak osiągi, moze jakiś filmik?


--------------------
honda addicted
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 02 Jun 2009 - 23:11
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(benek @ Tue, 02 Jun 2009 - 23:03) *
i jak to sie zbiera? jak osiągi, moze jakiś filmik?


osiagi super filmik bedzie jak ogarne do konca auto biggrin.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marecek
post Mon, 08 Jun 2009 - 14:34
Post #8


Super User
Dołączył: Thu, 31 March 2005
Skąd: WuPeeR





bardzo fajny wynik przy zachowaniu funkcjonalności diesela smile.gif gratuluję właścicielowi fury i rogalottiemu roboty smile.gif


--------------------
Lanos STI, na arabskich szlakach...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bielas
post Mon, 08 Jun 2009 - 14:54
Post #9


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: Stolica





a jak spalanie. Chodzi mi o zmianę w stotunku do serii, czy aby dramatycznie nie wzrosło?


--------------------
Łukasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 08 Jun 2009 - 17:50
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(Bielas @ Mon, 08 Jun 2009 - 14:54) *
a jak spalanie. Chodzi mi o zmianę w stotunku do serii, czy aby dramatycznie nie wzrosło?



samochod mial przejscie 145 KM 181 KM 200 KM na trasie pali 6.1 l / 100 km wiec czy litr roznicy w stosunku do tego co pali seria to duzo a jaka przyjemnosc z jazdy biggrin.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bielas
post Mon, 08 Jun 2009 - 18:28
Post #11


Frequent User
Dołączył: Tue, 23 September 2008
Skąd: Stolica





powiem więcej 1l więcej przy przyroście +100% mocy to bardzo dobry wynik i kolejny dowód, że Rogal pisze świetne programy.


--------------------
Łukasz
Go to the top of the page
 
+Quote Post
sadam55
post Tue, 09 Jun 2009 - 20:17
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 09 March 2007





widze ze z niutonem nieszaleliscie.daj jakies fotki bo jestem ciekaw roboty elteca smile.gif


--------------------
yaris TS 120hp ---> Tjet Ess
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RALF
post Tue, 09 Jun 2009 - 21:20
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Mon, 11 August 2003
Skąd: WGM





napisz mi ile cie kosztowało cało to przedsięwzięcie ( części) + robocizna
w szczególności ile policzył sobie el-tec za swoją pracę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
KamilC20XE
post Wed, 10 Jun 2009 - 21:30
Post #14


Forum Homee
Dołączył: Wed, 15 October 2008
Skąd: Kamień Pomorski





Jak dla mnie troszke za wysoko ten moment obrotowy . Jeździłem seria a3 130KM po programie na 170KM i 420NM ale moment mial cos koło 2300 RPM i to była frajda:)


--------------------
FIAT RITMO 2.0 16VT 4WD E85 10,7 et
FB: WalasMotorSport
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Thu, 11 Jun 2009 - 17:51
Post #15


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





samochod ewoluuje, stopniowo powoli a wysoki moment do jazdy po miescie to padaka, jezdze tylko po miescie i takie cos co jest mi odpowiada na turbo arl przy niskich obrotach mialem praktycznie to samo wiec roznicy nie ma, pisku nie ma prawie wcale i o takie cos chodzilo smile.gif


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Wed, 17 Jun 2009 - 09:21
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





tak to wyglada






--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Wed, 17 Jun 2009 - 09:43
Post #17


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





http://www.re5pect.pl/index.php?products=p...mp;prod_id=6736 niedługo dojdzie jeszcze takie coś


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Mon, 28 Dec 2009 - 20:14
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Po zamontowaniu chłodnicu oleju mocal'a, oraz wymianie sprzęgła nastapiła korekta programu (wykres w pierwszym poście). Kilka poglądawych fotek.




chłodniczka oleju zawitała



jak również słupek ze wskaźnikami





fotele z boczkami audi s3




tak się prezentuje


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Mon, 28 Dec 2009 - 20:51
Post #19


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





a heblunek to jaki tam masz? seryjne 288/25 czy 312/25 ?

coś tam robiłeś przy spowalniaczach, bo auto pewnie dość szybko przyspiesza...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Tue, 29 Dec 2009 - 18:03
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





CYTAT(cowboy @ Mon, 28 Dec 2009 - 20:51) *
a heblunek to jaki tam masz? seryjne 288/25 czy 312/25 ?

coś tam robiłeś przy spowalniaczach, bo auto pewnie dość szybko przyspiesza...



heble są seryjne 280 mm EBC turbogrove + greenstuff, tył 256 mm z leona cupra r, rozglądam się już jakiś czas za nowym zestawem na przód, ale coś nie mogę znaleźć odpowiedniego zestawu, chciałem coś na cztery tłoczki np. z r32, lub cupra r, czytałem wątek o zaciskach z boxtera ale jakoś mnie nie przekonują takie swapy, wole coś co podejdzie bardziej "naturalnie" (bez żadnych dorabianych lementów), mam felgi zimowe 17 cali więc mogą być duze tarcze


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 24 July 2025 - 02:55