![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 14 May 2015 Skąd: Suwałki ![]() |
Witam
poszukuje samochodu do KJS, RALLY i jakieś wypady na tor. Jestem osoba początkującą w tym sporcie. Myslałem o autach typu Audi 80 b4 lub a4 b5 oczywiście QUATTRO czyli auta niskobudrzetowe. STI czy EVO odpada ze względu na koszty Ostatnio rozmyślałem nad audi b4 Quattro z silnikiem 1.8t ze względu na trwałość zawieszenia i napędów lub a4 b5 1.8tQ ze względu na wygląd ![]() Które z tych dwóch samochodów najlepiej nadaje do tego typu sportu? Czy w ogóle pakowć się tymi samochodami w ten sport? budrzet coś około 15k jeszcze można dorzucić do worka nissan'a primera p10 awd ale to raczej żadkość |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Dla funu czy dla wyników? Jeśli to drugie, to przy realiach KJSów, obrałeś totalnie zły target, w zakładanym budżecie dużo lepiej wypadają hot hatche, ewentualnie jakies e30 z ISem, a jak już koniecznie ma być AWD to jakies Justy etc.
Zresztą temat obydwu aut był już kilka razy poruszany... |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
popieram przedmówcę.
Jeśli już do rajdów to b2 na blokadach, ale na samo auto Ci budżet nie wystarczy ![]() Jeśli zaś do funu, to jak najbardziej się nada b4. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 21 February 2013 ![]() |
Jak for fun to b3, prostrze zawieszenie z tylu, mniejsza masa. Budzet ? jak kupisz tanio baze i wszystko zrobisz sam albo po kolezensku, na tanich gratach (nie bilstein tylko jakis mts) to moze sie wyrobisz na styk w 15-17kzl (bez klatki, bez opon). Ale tak naprawde zeby zrobic na gotowo z klatka to z 25kzl musisz liczyc bez robocizny.
-------------------- Pozdrawiam
Audi 80 B3 Q 1.8T 5,3kg/KM |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 14 May 2015 Skąd: Suwałki ![]() |
no na początek dla funu potem bedą większe przeróbki. Budżet na początek 15k robocizna w dużych ilościach odpada powinienem ogarnąć swap, zawieszenie, hamulce, koła...
co trzeba zrobic żeby prowadziło się takie b2 lub b4 (sedan) jak subaru czy evo? Czy poprostu te auto nie sa do tego stworzone? |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
BMW e30/e36 1.8IS lub podrobione 2.8 będzie sensowne (zależnie od klasy w jakiej chcesz wylądowac).
W przypadku 1.8T startujesz z EVO i Subaru więc już na starcie nie masz kompletnie najmniejszych szans. -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
no na początek dla funu potem bedą większe przeróbki. Budżet na początek 15k robocizna w dużych ilościach odpada powinienem ogarnąć swap, zawieszenie, hamulce, koła... co trzeba zrobic żeby prowadziło się takie b2 lub b4 (sedan) jak subaru czy evo? Czy poprostu te auto nie sa do tego stworzone? Co zrobić? Sprzedać Audi i kupić EVO ![]() Na sportaudi, ktoś kiedyś pisał, że seryjne EVO 4/5/6 prowadzi się lepiej, niż B4 na gwincie, plastiku w zawieszeniu itp. Z tak ograniczonym budżetem lepiej chyba pójść w A4, seryjne 1.8T, lepsze zawieszenie z przodu, trochę nowsze, wrzucić jakiegoś Bilsteina, wypruć, standard typu kubeł, kierownica, pasy i upalać. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
W zakładanym budżecie to w sumie nieważne co wybierzesz, żadnym nie powalczysz jak równy z równym z evo/sti.
Z powyższych A4 się wg mnię o wieeele lepiej prowadzi, a odelżone i z dokoksowanym 1.8T będzie już fajnie śmigać. W kwestii B2q i B3q to... praktycznie każde b2q będzie wymagało dużego wkładu albo będzie bardzo drogie, no i na blokadowych skrzyniach trochę ciężko będzie nawracać skutecznie ![]() Z B3q robi się podobnie, co raz trudniej znaleść coś sensownego.. -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 14 May 2015 Skąd: Suwałki ![]() |
E30 z silnikiem 2.8 też pewnie będzie w klasie z sti, evo
Ogólnie myślałem kupic a4 b5 1.8tQ za ok. 5k + podniesienie mocy ok. 200HP, zawieszenie, fotele, koła, hamulce, szpery powinno starczyć na początek 15k. BMW e30 były AWD? |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
A Legacy? Mają dobre opinie i rodowód też właściwy.
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 14 May 2015 Skąd: Suwałki ![]() |
Legacy pewnie ma taki sam lub podobny silnik co w impreza gt czyli problemy z panewkami?
Co do silników pchać 1.8t podkręcone ze względu na wagę czy 2.2t 20v? |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
1.8T na małej fajnej turbinie, bo w KJSach potrzebujesz dół.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 08 November 2004 Skąd: Wawa/Kobyłka/Radzymin ![]() |
Albo ABZ
![]() -------------------- Audi 80 2.2 20V turbo quattro by STREET LANE GARAGE
Holset HX35 VEMS Powered 415KM/490Nm ET 11,62 - tak było... Holset Hybrid EMU Powered 460KM/540Nm Power Slider - YEAH BABY :D |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Thu, 21 December 2006 Skąd: Żyrardów ![]() |
B4 z ABZ na 3 torsench dyma mocniejsze evo i sti w KZKach jak chce.
-------------------- 885 60 50 40
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 20 June 2025 - 06:34 |