![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Thu, 24 September 2009 ![]() |
Witam,
Ktoś w polsce robi program do tych silników? Jak skrzynia wytrzymuje takie zabiegi?? Pzdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
http://www.racingforum.pl/index.php?showto...t=0&start=0
Poszukaj, przewija się trochę tego na forum. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 12 July 2011 ![]() |
Compsport robi.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 20 May 2004 Skąd: Random (WR) ![]() |
Masters robił ostatnio taki:
CYTAT A7 3.0 BiT 313ps Seria 317ps 667Nm Mod 376ps 754Nm Auto bardzo fajne ale IC fabryczny nawet z serią sobie nie daje rady. To wynik na fabrycznym. Po przerwie majowej dostanie nowy bardziej wydajny. ![]() -------------------- www.audiklub.org
Pozdrawiam Mirek |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, dokładnie jak wyżej piszą.
U Aligatora robiliśmy 240konnego i z FMIC plus program wyszło 316KM i 652NM, po drodze było i 319KM, ale ostatecznie zostało 316KM, także chłopak wie co robi i wszytko dopracowane w każdym szczegule. ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Thu, 24 September 2009 ![]() |
Audi niestety wychwytuje wszystkie modyfikacje i kasuje włascicielowi gwarancje, także musze poczekać trochę żeby coś dłubnąć,
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 November 2009 ![]() |
Audi niestety wychwytuje wszystkie modyfikacje i kasuje włascicielowi gwarancje, także musze poczekać trochę żeby coś dłubnąć, Skad te informacje? Rozumiem, ze sprawdzaja przy zglaszaniu roszczen gwarancyjnych (to ok)? Czy przy przegladach? (ja przy przegladzie nie zostalem o niczym powiadomiony) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Audi niestety wychwytuje wszystkie modyfikacje i kasuje włascicielowi gwarancje, także musze poczekać trochę żeby coś dłubnąć, Zawsze możesz wgrywać serię na przeglądy, ale generalnie nie jest tak jak mówisz. Na tym forum jest mnóstwo użytkowników, przedstawicieli firm tuningowych itp - spotkaliście się już z takim przypadkiem? Chociaż jednym, że odmówiono czynności/napraw gwarancyjnych konkretnie z powodu modyfikacji programu sterującego? Bo wiem o wielu nowych autach na gwarancji i z programem, gdzie problemów nie było, chętnie dowiem się o takim przypadku o którym piszesz. -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: łódzkie ![]() |
Może chodzi o nie seryjny IC/wydech bo nie sądzę żeby ASO sprawdzało program linijka po linijce
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Robią krótkiego loga/prosta próbę na doładowanie albo dawkę, a właściwie na moment w sterowniku i już wszystko wiedzą. Wiem, że z centrali były pare lat temu nakazy, żeby takie testy robić, ale działało to tak:
Jeśli model A (Touareg 2.5TDI) ma usterkę osprzętu B (turbosprężarki) to należy wykonać test na chiptuning, procedura jak wyżej, a nie że każdy model, na każdym przeglądzie. Być może teraz się coś zmieniło, mówię o roku 2008 czy 2009. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
u mnie wykryli softa nie odpalając auta. ASO dowiedziało się o tym po 3 dniach od mojej wizyty, że mam coś dłubane bo zadzwonili do nich z centrali czy modyfikacje mogły mieć wpływ na uszkodzenie (w moim przypadku) czujnika, który wymienili mi na gwarancji. Kierownik serwisu tłumaczył mi, że VAS niezależnie od tego co robi serwisant/mechanik skanuje sobie "w tle" online ECU i porównuje wybrane dane czy zgadzają się z tym co wypuściła fabryka, jeśli coś jest zmienione od razu widzą i mamy po gwarancji (taka jest oficjalna wersja jaką usłyszałem).
-------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Może tak (zmieniło się coś od czasu moich doświadczeń), może nie (chcą wzbudzić strach przed modzeniem). Może ktoś ma kontakty z jakimś serwisem albo w nim pracuje, to powie jak to dokładnie wygląda?
-------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() User Dołączył: Mon, 06 November 2006 Skąd: Holly City ![]() |
dodam tylko jeszcze, ze nawet w serwisie SKODY są w stanie wykryć softa. Pierwsze o co zapytali to czy auto było tuningowane, bo przed wymianą cześci muszą zrobić procedure sprawdzającą i na 100% im wykaże czy było czy nie. Oczywiście jeśli jedziemy na zwykły przegląd to nawet nie szukają tylko robią podstawową obsługę auta. Jenak kiedy przychodzi do wymiany jakiejś części w ramach gwarancji to zaczynają się schody....... (nie pisze tego, żeby kogoś straszyć tylko opisuje sytuacje, z którymi miałem do czynienia)
-------------------- Jest 535XD stage2: 396@790 by DYNOSOFT
Było CCCO A4 3.0 TDI By DYNOSOFT 381PS@726Nm |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
bo nie sądzę żeby ASO sprawdzało program linijka po linijce a tuner "pisze" program linijka po linijce ? ![]() ASO podpina VASa i pewnie sprawdza jakies sumy kontrolne w ECU, licznik programowan itd które sie zmieniają po przeprogramowaniu ECU i tyle jak bedzie usterka wieksza typu turbina, to sprawdzą parametry (dawka, doładowanie) i skumają się czy było dłubane -------------------- |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
Witam, dokładnie jak wyżej piszą. U Aligatora robiliśmy 240konnego i z FMIC plus program wyszło 316KM i 752NM, po drodze było i 319KM, ale ostatecznie zostało 316KM, także chłopak wie co robi i wszytko dopracowane w każdym szczegule. ![]() Pozdrawiam. a nie 652Nm ??? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 30 August 2004 Skąd: Lublin ![]() |
chyba ten temat pownienien zostać wydzielony pod inną nazwą , ponieważ zawiera sporo informacji na temat remapu autek gwarancyjnych.
-------------------- Turbokombi C6 3.0TDi V6 281 / 586
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam,
CYTAT("tvn") a nie 652Nm ??? , tak.Dziękuje za zwrócenie uwagi i przepraszam, za błąd. ![]() Już poprawione. ![]() Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 10 January 2006 Skąd: Niedobczyce ![]() |
pracuje w aso skoda/seat i taka procedura od górna jest w przypadku jak juz ktos wyzej pisał
1.turbo 2.dwumas 3.silnik itp tego sprawdzenia nie robi sie na przegladzie bo i po co! tylko gdy sie cos sypnie bez tego wniosek gwarancyjny zostanie obciety -------------------- ET 13.894 1/4 mili kamien slaski 14.09.2008
ET 13.280 1/4 mili kamien slaski 17.05.2009 ET 13.064 1/4 mili kamien slaski 05.07.2009 ET 13.142 1/4 mili kamien slaski klasa drag |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Thu, 24 September 2009 ![]() |
czy doczekamy sie nowego wykresu?
Jak sie skrzynka sprawuje po takiej zmianie ktoś wie?? |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Thu, 24 September 2009 ![]() |
upp.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 31 July 2025 - 09:08 |