![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kolega zanabyl za grosze w ladnym stanie,chcemy sie nim pobawic,ale co z tego da sie zrobic?Domyslam sie ze nie jest tak mily jak 20V,chocby z powodu mechanicznego wtrysku Jaki jest zakres oryginalnej elektroniki zeby podciagnac cisnienie?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 May 2003 Skąd: Wa-wa ![]() |
w starszyh wersjah terz był mehaniczny wtrysk do 20V (jezeli sie myle pleas wyprowadzcie mnie z błedu) a jak to sie kreci pewie to wersja 180 km albo 160km no cuz pez problemu sama elektronika okolo 200 nawet 220 km do wycagnieca. A czy kolage ma quattro (hlip ja hce w swoim quattro) bo jak tak to 200 220 kone wersje maja do setki okolo 7,5. A na 1 modline była bardzo ładna 200 scigała sie z Albertem i nawet tak bardzo nie przegrała heh
-------------------- Power by VW TDI (1Z) 4x4 ice&snow rulez :]
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Oj kolega pomieszał... W Modlinie było A80 S2 sedan.
10v były różne, począwszy od 160 KM do 200 KM, ale sądzę, że kolega ma 180 KM wersję na mechanicznym. Wbrew pozorom jest to miłe auto w tuningu, ponieważ ma odrazu k26 (inna niż w RS2). Wg zdania p. Koraszewskiego można taki silnik, modyfikując wtrysk i jeszcze pare rzeczy dojść do 280 KM. Czy kolega ma quattro? -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 May 2003 Skąd: Wa-wa ![]() |
WIEM taki zielony ale 200 terz było "A241 Bazanowski Michał Audi 200 15.839" 1 maja
-------------------- Power by VW TDI (1Z) 4x4 ice&snow rulez :]
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
no tak. Fakt. Tylko, że czas miało taki se... Najważniejsze z tymi autkami to to, że trzeba je odchwaszczyć i pouszczelniać wszystkie rury i rureczki, nie tylko od IC.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 29 May 2003 Skąd: Wa-wa ![]() |
w sumie czas nie tegi racja a mam takie pytanie czy w audi 200 (było jak pamietam produkowane do 91) był nawet w 20v (220-230ps) jakiś iny wtrysk niż mechaniczny.
A tak poza wszystkim to oprucz tego ze audi 200 i 100 maja najwiekszy bałagan pod maska (szczegulnie wersje turbo) to te ułorzenie hłodnic una za leflektorem due 3 w jednym bloku tz jedna za druga od leflektora ic , klima , silnikowa to moim zdanie jest najweksza wada audi z tamtego okresu nie wiem jak jest w s-kah i w c4 ale ten patent z 200 jest nie zaciekawy (ja usiebie mam N/A a bede musał przlozyc hłodnice bo w lato w korkah sie strasznie grzeje). Ale tak poza tym sam hcał bym miec takiego furacza (AUDI 100 Sport <--- :]) -------------------- Power by VW TDI (1Z) 4x4 ice&snow rulez :]
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
w silnikach 3B była elektronika i 20v. To chyba był najsilniejszy motor, jaki do 200 wchodził.
Co do tego bałaganu, oczywiście, tuning polega też na tym, aby to oddzielić u usprawnić, żeby się tak nie grzało. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 30 January 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
O jakim Wy grzaniu mówicie? Ani zwykla 100tka 2.3 ani wspomniania 200tka 20v Migela nie ma prawa przekroczyc 95 stopni. Migelowa na nowe chlodnicy nie przekracza 85-90 (Migel popraw mnie).
Dla rozwiania niedomówien. Elektroniczny wtrysk byl tylko w 3B - reszta to mechaniczne Jetroniki. -------------------- S2 Coupe, Coupe quattro, 200 Turbo quattro, Volvo V70 2.4D(5)
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Grzanie IC DeS... od chłodnic.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Administrator Dołączył: Thu, 10 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
kayman ... trzeba zmienić silnik na 20v ...a potem się bawić
-------------------- Administrator forum - kontakt forum@racingforum.pl
TP: 1:42.147 | 450 km | 1335kg | slick Hankook 260 VERKLINE |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Hehe,to oczywiscie jest quattro, wymiana nie wchodzi w gre,auto ma nowy silnik i turbo.Teraz kwestia od czego zaczac,czy oryginalna elektronika wyrobi wieksze cisnienie?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Kajman, pomimo Twojej niechęci, wiesz gdzie powinieneś zadzwonić
O ile się orientuje, jeżeli jest to silnik na mechanicznym wtrysku, to elektronika za bardzo sie nie przejmuje większym ciśnieniem doładowania, trzeba pamiętać o większej dawce paliwa. -------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
hmmm...a misio?
![]() -------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Jak najbardziej, może się szybciej zorientować gdzie trzeba
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 November 2002 Skąd: DIAGTRONIK YANKI ![]() |
CYTAT("Leo":ius95ruh) Kajman, pomimo Twojej niechęci, wiesz gdzie powinieneś zadzwonić
O ile się orientuje, jeżeli jest to silnik na mechanicznym wtrysku, to elektronika za bardzo sie nie przejmuje większym ciśnieniem doładowania, trzeba pamiętać o większej dawce paliwa. a żeby zwiększyć dawke na mechanicznym wtrysku, trzeba obniżyć ciśnienie paliwa!!! wydaje sie niedorzeczne, ale tak w mechanicznych jest -------------------- |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
A to dopiero ciekawostka! Ale czym ja obnizac?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
Kajman , przede wszystkim to jaki to ma symbol silnika ? KG/MC/1B/2B ? Poza tym w Bydgoszczy jest czlowiek ktory bardzo dobrze zna sie na K-jetronikach , pracuje u Tobolskiego , takze jezeli nie znajdziesz pomocy tutaj to proponuje udac sie do niego
-------------------- w budowie
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 17 November 2002 Skąd: DIAGTRONIK YANKI ![]() |
CYTAT("Kajman":3ciuvvfh) A to dopiero ciekawostka! Ale czym ja obnizac?
w mechanicznym k-jetroniku dawka jest zwiększana przez uniesienie tarczy spiętrzającej! a na tą naciska siła proporcjonalna do ciśnienia pompy paliwowej jeśli do tego dobierzesz większe wtryski i podniesiesz ciśnienie w kolektorze ssącym (jeśli masz mechaniczne turbo to nie ma problemu ) to masz szanse na wybuch motoru przy całkiem imponujących parametrach -------------------- |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
Jeśli mnie pamięć nie myli, to właśnie po to jest taka śrubka w rozdzielaczu wtrysków...
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 04 November 2002 Skąd: Bydgoszcz ![]() |
to ejst ta srubka czy musze cos innego kombinowac?
-------------------- Evo IX 545KM/689,W215 63AMG,Delta HPE HF Evo500,W245 Sport,W166 D6S, 635csi,Ritmo 130TC Abarth
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 16:10 |