![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
MODEL: Polonez Atu Plus 1999r
Modyfikacje: SILNIK: C20xe z opla calibry (W chwili obecnej szykuje hybryde c22xe) UKŁAD DOLOTOWY: Kolektor ssący seria ,pawercap własnej produkcji ,seryjna puszka i filtrz forda eskorta 1.8 16v UKŁAD WYDECHOWY: Kolektor wydechowy 4-2-1 z rur o przelocie 43mm , potem tłumik przelotowy 55mm , następnie tłumnik przelotowy o średnicy 50mm i tłumnik koncowy też przelotowy o średnicy 50mm. wszystko własnej produkcji UKŁAD WTRYSKOWY: seryjny ,wtryski niebieskie z motronica 2.8 ELEKTRONIKA:Wiązka silnika z opla calibry motronic 2.5 spieta z wiązką poloneza UKŁAD CHŁODZENIA: chłodnica z poloneza 1.9D z dwoma wiatrakami z przodu UKŁAD NAPĘDOWY: skrzynia z opla omegi R25 , wał składak z opla omegi i poloneza , tarcza sprzęgłowa 228mm z opla omegi 2.3D docisk z c20xe , most seryjny , alumy 16" ZAWIESZENIE: przód w trakcie, tył resory trzy piórowe , amortyzatory opel omega kombi UKŁAD HAMULCOWY: przód tarcze hamulcowe wentylowane i zaciski z forda eskorta 1.6 16v, tył w trakcie Witam opisze wam troszke mojego poldka . Dlaczego atu plus ? Poprostu podoba mi sie ta buda. To już 4 silnik w tym polonezie łącznie z seryjnym . Były 1.6 ohv potem 1.4 16v rover , 1.6 16v rover no i przeskoczyłem na opla. Z tego co poczytałem w sieci podobno poldka z tym silnikiem jeszcze nie było . Każdy ze znajomych ,nie obcykany w temacie dziwi sie jak połączyłem silnik z przednionapedowej calibry z tylnonapedowym polonezem.. Oto kilka fotek z produkcji poldka c20xe. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Co nowego ? Jestem w trakcie budowy hybrydy silnika c22xe . Wyglądac będzie to tak ; głowica z c20xe, kompletny blok z silnika x22xe z omegi , miska stalowa z opla omegi , dolot i elektryka z c20xe . Opisy na ten temat wstępnie zaczołem w temacie kolegi yten , ale w najblirzszym czasie wszystko opisze tu. No to tyle. A jeszcze filmik z małych wariacji http://www.youtube.com/watch?v=xcqjylBoxqE ![]() Wszelka krytyka też mile widziana ( dobra i zła) ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
Cieszy mnie że jest w śród ludzi chęć grzebania w tych wozach. Delikatnie mówiąc doskonałe nie są ani pod względem zawieszenia, nadwozia i hamulców ale to w końcu polska konstrukcja i kawałek jakiejś tam motoryzacyjnej historii naszego kraju.
Natomiast nie podoba mi się bardzo robienie z tego auta tego czym nie jest czyli wszelkiego rodzaju odpustowe bad look'i wloty i wyloty służące niczemu albo błyskawice nasmarkane aerografem. Zdecydowanie bardziej podoba mi się klimat tego poloneza ![]() którego właścicielem obecnie jest Gabriel, a poprzednio był on u mnie (w serii) -------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
Co do wlotów to służa do odprowadzania ciepła z komory , to nie sa naklejki na masce . W pełni szanuje wypowiedź kolegi , każdy je to co lubi. Co do poldka ze zdjęcia super kolor
![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 07 December 2004 Skąd: Warszawa ![]() |
No i załóż z przodu zacisk i tarcze z Mondeo V6 (siada P&P, jedynie trzeba sfrezować 2mm) bo te seryjne heble z escorta 1.6 16v to ledwo tego escorta zatrzymuja
![]() -------------------- Ford Escort Cabrio '88
Recaro Leather interior Bilstei Wolf Suspension ex rst :) 2.0 16v zetec in progress |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 05 July 2008 Skąd: Białystok ![]() |
Czemu nie jakaś Vka, nie mieści się w komorę? Taki 3L Poldomir byłby już ciekawy. Z C20XE seryjnych mostów za szybko nie zjada?
![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 10 June 2006 Skąd: Wawa ![]() |
Tak jak Filip napisał. Dobre koło i gleba i nic więcej nie trzeba
![]() -------------------- Octavia II 2.0 TDI CR wół roboczy
Skyline R33 rdzewiuch stoi po to żeby mieć Fabia II RS daily Suzuki SV650S żeby mieć |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 08 July 2012 Skąd: Mordor (W-ch) / Opole ![]() |
Jakiś drążek Panharda by się przydał....
-------------------- Viki`B powered by y/z16xe (ruda tańczy jak szalona :D )
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
i stabilizator na tył
-------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 07 December 2012 Skąd: WI ![]() |
Kolor poloneza właściciela w realu trochę odbiega od fotografii tutaj ukazanej
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 22 April 2010 Skąd: Warszawa ![]() |
vra wytrzymuje to i c20 ogarnie
-------------------- https://www.facebook.com/HypertechRacing
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 06 May 2009 Skąd: Jelenia Góra ![]() |
Filip - boski ten czerwony Caro plus, można gdzieś dopaść więcej jego zdjęć?
A trzymając się tematu każdy pojazd polskiej produkcji ze zdłubaną motorownią na propsie, jedyne co ogarnalbym wspomnianą wcześniej wiejską stylówę auta :/ Powodzenia w modach. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 05 January 2011 Skąd: Gdańsk ![]() |
Z zewnątrz trzeba przyznać że wiocha na maxa przez co czyni to auto niezłym sleeperem (może to miał autor na myśli?). Ale pod maską, bardzo fajnie
![]() -------------------- Było:
Astra F Kombi GL '92 1.4 8v -> 2.0 8v. Vectra B Kombi Sport Zender '01 2.6 24v. Jest: Volvo V70 '98 T5 |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
co do mostu narazie wytrzymuje . Stabilizator mam już na oku od kombi. v-ka jakoś narazie mnie nie rajcuje i zostają narazie 4 gary. Hample z eskorta dużo lepiej działają niż lucasy z poldka ale będe chciał zwiekszyc tarcze na 257mm i inne zaciski. Od mondeo nigdy sie nad tym nie zastanawiałem . U kuzyna leżą kompletne musze mu je zabrac i pokombinować. Buda poldka jak sie podniesie z przodu na lewarku to jest mały kłopot z otwarciem dzrzwi chyba fabryczna wada bo miałem przejściówke z 91r i też tak było. Co do wyglądu ,autko miało byc inne i było to robione jakieś 4 lata temu chyba( silnik c20xe nw koniec czerwca będzie rok jak mieszka w tej budzie). Człowiek był młodszy inne wizje miał ,można go nazwać sleeperem bo jak niektóre fury wyprzedzam to po odczytaniu napisu na tylnej klapie , na cb radiu są wielce zdziwieni. Ogólnie przód jest cały do poprawy. Prawdopodobnie wruci seryjna maska . Ale tył zostanie taki jak jest teraz ( spoiler był z atu na złomie ściągnięty więc chyba oryginal powinien być
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 27 September 2011 ![]() |
felga powinna być co najmniej o cal (albo 2) większa i niższe opony bo balon straszny
-------------------- RallyeGolf -1.8T- 472/519
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Super wybór bazy
![]() Pozdrawiam |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 15 June 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Mechanicznie spoko, ale wizualnie to chyba jakiś skecz. Gdzieś tu na forum jest wątek o tak wyglądających autach.
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Chyba lubisz mieć koszmary w nocy, wiem że to nie forum o stylingu, ale ile mogą kosztować seryjne elementy nadwozia do poldka? Nie rozumiem po co ludzie poświecają czas, energię i pieniądze by auto wyglądało gorzej niż oryginał
![]() ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 24 February 2013 Skąd: sieradz ![]() |
dobra koniec tematu o wyglądzie , jeszcze przyjdzie na to czas. Dzisiaj zakupiłem tylny stabilizator z poldka kombi.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Sun, 28 November 2010 ![]() |
Ma ktoś namiar na tego czerwonego?
Ten srebrny kojarzy mi się z Polonezem Turbo z Mławy. ![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 11 September 2025 - 17:25 |