![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 07 May 2019 ![]() |
Witam. Jako że od momentu gdy tylko zdałem prawko jeżdżę bełemkami
![]() ![]() Teraz mam e61 535d 380km i e36 cabrio, ale są to "perełeczki" których nie chce uszkodzić ![]() Więc chce kupić autko, coś taniego, jako że troche już pojeździłem i z e46 nie potrafie się dogadać (źle mi się po prostu tym jeździ ) a e36 uwielbiam i mam do niego dużo gratów ( w tym caly sprawny silnik 2.0 r6) to pada na ten model ![]() Ale patrząc na ceny tych autek to autka z 2,5/2.8 kosztują bardzo dużo w porównaniu do 2.0 r6 150km . Tylko teraz pojawia się pytanie, czy po pospawaniu szpery(ewentualnie założenie troche krótszych przełożeń), założeniu jakichś nalewek 195 ?? i napompowaniu z 3,5 bar ![]() ![]() Oczywiście mówię o warunkach suchego asfaltu, bo na mokrym to wiem że się da . Po prostu czy taki silnik ma sens, czy będzie zbyt słaby i lepiej odpuścić sobie i doskładać na 2,5/2.8 bo przeskok cenowy to 5k zł i więcej . |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 10 February 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 26 October 2015 ![]() |
Założy naciąg, najlepiej nastoletnie opony i będzie latał
![]() -------------------- Projekt: Mustang SN95 '94 coupe 302W 280KM
Daily: 300C '05 Wagon 5.7 AWD 360KM Praca: Rimac <TBD> |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Polonezem 1.4 sie dalo
![]() -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Tue, 07 May 2019 ![]() |
Hmm. A gdyby tak wrzucić gwint i trochę poli do e46 może bym się jakoś do niego przekonał.
Bo e46 325i już jest bardzo dużo w cenie do 10k (jako baza do modów oczywiście) A takim by dalo radę? ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Tue, 07 May 2019 ![]() |
Hmm. A gdyby tak wrzucić gwint i trochę poli do e46 może bym się jakoś do niego przekonał.
Bo e46 325i już jest bardzo dużo w cenie do 10k (jako baza do modów oczywiście) A takim by dalo radę? ![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
e46 compact poza tym, że brzydkie to da radę, tylko tam krótsze dyfry to większy problem. Zestaw skrętu bez wymyślania P&P za 2,5k masz bez problemu
e46 z racji wieku bedzie w trochę lepszym stanie blacharskim niż e36, tanie e36 w wielu tanich egzemplarzach wymaga blacharki, nie raz grubej Miałem kolegę, który uczył się na 2.0 w e30, przez to, że nie było mocy nauczył się jeździć mega technicznie. Krótki dyfer 4.10/4.44, technika i wszystko da radę ![]() 3.0i w e36 to lata jak wściekłe, dyfer 4.10 lub 3.91 (ze wskazaniem na ten drugi) i można cuda robić ![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Wed, 03 February 2010 Skąd: Marki ![]() |
-------------------- 930kg 320KM RWD Torsen RaceTCS lotus111r abs
1/4 2024r 300KM 12,394s 0-200km/h 2020r www.youtube.com/watch?v=jj-Hbidv43s Poznań 1m48,467s 2021; Łódź 57,517s 2023 a052 fr, vr2 r7a(hl) tyl |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
I live here ! Dołączył: Wed, 20 August 2008 Skąd: 3city ![]() |
2.0 nie nada się na suchym, zapomnij o tym silniku, zwłaszcza w e36. Do amatorskiego driftu potrzebujesz 3.0 231 km. Co innego, jakbyś miał e30. Jest dużo lżejsze, da się driftować już z 2.5 192 km. Ja mając przyczepnego extrema i za mocno spiętą szperę płytkową mogłem latać bokami na 3-cim biegu 1.8 140 koni (samochód 700kg). Jak założy słabą oponę i zaspawa dyfer, to tył powinien być nadsterowny na gazie w każdych warunkach. -------------------- -Poznań 1:44.1 (extreme) -Łódź 54.6 -Pomorze 40.19 -Toruń 28.4 -Koszalin 48.9 (extreme)
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Zacytuje Macka Polody z 2003 roku : 200 koni, elektroszpera i hydrolapa
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sun, 11 January 2015 Skąd: Zbąszyń ![]() |
ja bym tak nie gloryfikował e46, w nich uwielbiają wyrywać się tylne wózki.
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 17 March 2015 ![]() |
w e36 z racji wieku też
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 11 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 19 August 2009 Skąd: Białystok ![]() |
To normalny pakiet startowy od 325i w gore Nie tylko, w słabszych też się wyrywają. W E36 i E46. -------------------- _http://autobezsens.blogspot.com/ <- nudne gadanie o niczym
Drive like lightning, crash like thunder Civic fk2 R18A2 + Civic EG B16 było: E36 4d M44B19 - "(b)awaria", Astra F GSi 16v - "Disastra" |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Tue, 07 May 2019 ![]() |
Dziękuje za liczne wypowiedzi, a prowadzenie e46 jeśli miałbym do wyboru sedan - compact to które lepiej brać ?? ( znając życie skończy się na tym że wezmę to jakie się akurat traf iw najlepszym stanie, ale wolę wiedzieć )
Spawarkę i migomat mam , co trzeba i się da to wzmocnię ![]() ![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 13 August 2008 Skąd: Bratislava ![]() |
w e46 wszystkie budy mają te samo zawieszenie, więc różnice wynikają tylko z wagi i "ściany bocznej"
-------------------- Blog Motoryzacyjny TorquedMad mind - tqmm.pl
FB: @torquedmadmind Insta: @tqmmpl Twitter: @tqmmpl |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:13 |