![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Wed, 16 February 2011 ![]() |
Wiatm, jak w w opisie, zaczynam mody, a reczej narazie przygotowuje się do tego zeby od wiosny ruszyć z pracą nad moją bella. Do tej pory został wywalony DPF ( bo juz musiałem).
Kolejno chciałbym zrobić - cały układ wydechowy- i pytania zaczynać od kolektora czy zostawić seryjny? jak obliczyć, a mzoe ktoś wie jaką średnice rury puścić? katalizator oczywiście zostanie, zrobić go na 3 przelotach, czy moze na 2 (myśle o 1 środkowym i 2 końcowych)? - zrobić dolot- wiec przerabiac, czy zostawić serie? jeśli przerabiac to jak to się ma dieslu? - co z intercoolerem? większy? - blow off - zaślepić egr - i na koniec chip, oczywiscie indiwidualny pod te auto, zeby dobrze zestroić pod te mody Koledzy, jakies sugestje, porady, coś jeszcze zrobić, jak sprzęgło to wytrzyma i ukąłd napedowy? Pzdr |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Wydech w Mg motorsport, odrazu z katami o wiekszej przepustowosci, kolektora nie ma sensu ruszac. Dolot seria. A z IC ciezko powiedziec, moze ktos ma wieksze doswiadczenia. Jaki blow off? Egr-a tez bym mechanicznie nie ruszal.
-------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
Wydech w Mg motorsport, odrazu z katami o wiekszej przepustowosci, czemu nie przelot? -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 11 December 2008 Skąd: Na dole z lewej strony mapy ![]() |
Nie jestem zwolennikiem w autach do codziennego uzytku robienia takich rzeczy. Oprocz mocy sa jaszcze inne walory, ktore powinno sie brac pod uwage
![]() -------------------- Mocy Dostarcza JETRONIK
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Rookie Dołączył: Fri, 10 September 2010 Skąd: Zabrze ![]() |
wujek_stunt, jeśli chodzi o modyfikacje silników JTD to odezwij się do kolegi CINEK_ , myślę że on ogarnia ten temat tutaj najlepiej i napisze od razu co można z tego motoru zmajstrować. Pozdro
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 19 May 2011 Skąd: DLU ![]() |
jak wyzej, zagladnij na cinsoft.pl
-------------------- torque ? no, thanks !
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Katowice ![]() |
Jesli chodzi o IC to polecam Kokar z Dabrowy Gorniczej. Zrobia go idealnie pod wymiar z bardzo dobrego rdzenia
-------------------- "The smarter you play, the luckier you'll be"
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
Jeśli to 2.4 200ps z większym przebiegiem to sprawdź najpierw czy to serie trzyma. Ekologiczne wynalazki w tych silnikach potrafią i 40koni zabrać.
Dziś hamowałem taki wóz który w serii pokazał 160ps, po naprawie 195 i 420 po modzie 225/490 (cooler, wydech itd seria). Pozdrawiam -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
User Dołączył: Wed, 16 February 2011 ![]() |
Jeśli to 2.4 200ps z większym przebiegiem to sprawdź najpierw czy to serie trzyma. Ekologiczne wynalazki w tych silnikach potrafią i 40koni zabrać. Dziś hamowałem taki wóz który w serii pokazał 160ps, po naprawie 195 i 420 po modzie 225/490 (cooler, wydech itd seria). Pozdrawiam autko ma 114 tyś przebiegu, jest po wizycie w warsztacie, mam wymienione troszeczkę gratów i ogólnie przejrzano go. Na hamowni jeszcze nie mierzyłem, ale taki mam zamiar. A swoją drogą umówimy się bliżej lata na program ![]() |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Sun, 28 December 2003 Skąd: Gliwice ![]() |
autko ma 114 tyś przebiegu, jest po wizycie w warsztacie, mam wymienione troszeczkę gratów i ogólnie przejrzano go. Na hamowni jeszcze nie mierzyłem, ale taki mam zamiar. A swoją drogą umówimy się bliżej lata na program ![]() Przypadek który wyżej opisałem mial pod 170kkm przelotu najgorsze jest to ze wg ASO auto było sprawne; diagnostyka skończyła się na podpięciu examinera i sprawdzeniu błędów których (jeszcze) nie było. Sugeruję najpierw sprawdzić stan klap wirowych i całego osprzętu związanego z egrem bo to w tych autach jest prowodyrem wszystkich problemów (również dpfu). W innych sprawach zapraszam. Pozdrawiam -------------------- WWW.CINSOFT.PL
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
User Dołączył: Wed, 16 February 2011 ![]() |
Przypadek który wyżej opisałem mial pod 170kkm przelotu najgorsze jest to ze wg ASO auto było sprawne; diagnostyka skończyła się na podpięciu examinera i sprawdzeniu błędów których (jeszcze) nie było. Sugeruję najpierw sprawdzić stan klap wirowych i całego osprzętu związanego z egrem bo to w tych autach jest prowodyrem wszystkich problemów (również dpfu). W innych sprawach zapraszam. Pozdrawiam akurat jak mogę to omijam ASO i narazie mi się to udaje. Auto robiłem u Pan Tomka w Lesznowoli który się specjalizuje we włoszczyźnie. Turbo chyba nie sprawdzał, zawór egr wymieniony, wtryskiwacze sprawdzał i mówił że są w bardzo dobry stanie. Na zegarze turbo bije 1.5, ale nie wiem czy coś po tym można wnioskować. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:08 |