![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 24 March 2009 Skąd: Krk ![]() |
Witam.
Przymierzam się do zakupu lekkiego, mniejszego akumulatora na nadchodzący sezon i zastanawia mnie jedno: Za co dopłaca się do aku ODYSSEY EXTREME lub Braille (oczyw w pewnych przedziałach cenowych) skoro można kupić za 3/4 ceny aku XTREME, VIPOW lub RITAR wykonane w dokładnie tej samej technologi co droższe w.w modele. Cena żelowego XTREME 12V 20Ah 6,10 kg to 108 zł a ODYSSEY EXTREME BATTERY 17Ah 7 Kg to 500 zł. Obydwa można montować w dowolnej pozycji, maja duży prąd rozruchu, hermetyczna obudowy (sa w 100% bezobsługowe) itd itd... Czy ktoś z was ma doświadczenie z jakąkolwiek opcją ? Jak z ładowaniem takiego aku w aucie ? pozdro |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Jaki to daje prad rozruchowy... zima?
Astra F 1.6 odpali? -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#3
|
![]() |
mam żelówkę Optima Yellow...
ale to w samochodzie do off-road'u. Generalnie bardzo dobry produkt. |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 23 September 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Ja mam Red
![]() To sa jednak ciezkie kloce... -------------------- EJ20G, EJ253, C16SE
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Homee Dołączył: Mon, 14 April 2008 Skąd: WPI ![]() ![]() |
Witam. Przymierzam się do zakupu lekkiego, mniejszego akumulatora na nadchodzący sezon i zastanawia mnie jedno: Za co dopłaca się do aku ODYSSEY EXTREME lub Braille (oczyw w pewnych przedziałach cenowych) skoro można kupić za 3/4 ceny aku XTREME, VIPOW lub RITAR wykonane w dokładnie tej samej technologi co droższe w.w modele. Cena żelowego XTREME 12V 20Ah 6,10 kg to 108 zł a ODYSSEY EXTREME BATTERY 17Ah 7 Kg to 500 zł. Obydwa można montować w dowolnej pozycji, maja duży prąd rozruchu, hermetyczna obudowy (sa w 100% bezobsługowe) itd itd... Czy ktoś z was ma doświadczenie z jakąkolwiek opcją ? Jak z ładowaniem takiego aku w aucie ? pozdro taki przykład ode mnie - miałem w ciężarówce bateria akumulatorów firmy X - nie pamiętam nazwy ale był całkiem tanie i mniej więcej co rok musiałem je wymieniać i jak na złość zawsze ok miesiąca po skończeniu gwarancji - k kosztach nie wspominam. Raz nawet skończył się jeden na gwarancji - co z tego że dotałem nowy jak i tak resztę niby sprawną musiałęm wymienić żeby były wszystkie nowe. Kupiłem teraz markowe - kosztowały ok 50% więcej i od 3 lat mam spokój nawet w zimie - wszystkie w tej samej technologi i wszystkie tej samej pojemności co wcześniej firma X -------------------- www.re5pect.pl
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 24 March 2009 Skąd: Krk ![]() |
spoko, tylko używanie auta pól roku w sezonie letnim od czasu do czasu na wyścigi to trochę inna historia od używania ciężarówki
![]() jest masa innych aku które są dedykowane do ciężkich warunków, są odrobinę droższe ale nadal o połowę tańsze http://www.sklepakum.pl/product.php?id_product=416 nigdzie nie można znaleźć danych odnośnie ładowania odyssey lub braille ( |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
żelówka to przede wszystkim większe bezpieczeństwo
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Thu, 03 February 2005 Skąd: Łomża ![]() |
Jak się mają te małe, żelowe baterie w obecnych warunkach?? Jak z chęcią zakręcenia silnikiem 4-c cylindrowym przy powiedzmy -20st??
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 18:31 |