Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Adaptacja napedu 4x4 do E36
gość_M-Technic_*
post Tue, 01 Jun 2010 - 19:10
Post #1









Panowie od jakiegoś czasu chodzi mi to po głowie, pomijam kwestie czy warto czy nie laugh.gif
Zakupiłem juz skrzynie biegów z 330ix ze szkrzynka rozdzielacza, przedni dyfer i miske olejowa z e46 M54
Zostaje kwestia zwrotnic czy te z e46 jakos da rade dostosowac ?? A moze od jakiegos innego auta ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 01 Jun 2010 - 19:10
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rpautosport
post Thu, 03 Jun 2010 - 01:37
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 10 April 2008
Skąd: Nowy Dwór Maz.





Najlepiej gdybyś miał całe E46 Xi jako dawca. Raczej bez ingerencji w karoserię się nie obejdzie.
Przerabiałem temat przebudowy zwykłej E30 na iX. W moim przypadku było o tyle łatwo, że miałem całego iX'a, z którego wszystko, co potrzebne łącznie z elementami karoserii przerzuciłem do zwykłej budy.


--------------------
Rally drivers do it sideways.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Thu, 03 Jun 2010 - 09:53
Post #3


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Nie warto, E36 z jakimś potężniejszym silnikiem i bajerami od napędu AWD z przodu będzie ryć przodem jak się masz.. a fabrycznie jest całkiem fajnie wyważone i rozkminione wink.gif takie moje zdanie, jak chcesz awd to kup porsche/evo/subaru.


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Thu, 03 Jun 2010 - 14:54
Post #4









CYTAT(rennen @ Thu, 03 Jun 2010 - 09:53) *
Nie warto, E36 z jakimś potężniejszym silnikiem i bajerami od napędu AWD z przodu będzie ryć przodem jak się masz.. a fabrycznie jest całkiem fajnie wyważone i rozkminione wink.gif takie moje zdanie, jak chcesz awd to kup porsche/evo/subaru.


Moze nie warto ale do zabawy mam M3 E36 a 325 to moja zabaweczka smile.gif silnik zostaje M50B25 zrobiony stroker na B28 naped poprostu chce zrobic tongue.gif Taka sztuka dla sztuki. Jak bedzie lipa do go wywale ale chce sprawdzic jak to bedzie smigac. Watpie ze zaryje przodem te graty z przadu nie sa takie ciezkie a skoro 330 nie ryje to czemu moja ma ryc rolleyes.gif

Nie bede sie zaglebial w calego X wkoncu mam etk to widze jakie sa roznice brakuje mi zwrotnic i polosiek( ale chyba beda customy)
Boje sie tylko czy skrzynia wejdzie w tunel czy bedzie trzeba ciac i robic miejsce na przedni wal
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Fri, 04 Jun 2010 - 13:16
Post #5


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Pomysł bez sensu, jak masz M3 i 325 to wiesz że oba mają dość przyciężkawy przód nawet przy RWD, 4x4 zabije jakąkolwiek frajdę z jazdy tym samochodem, to fajne nadwozie dobrze zbalansowane do RWD N/A.. U siebie po odchudzeniu przodu laminatami odczułem wielką różnicę w prowadzeniu na plus. Nie wiem dlaczego upierasz się by psuć ten samochód, z silnikiem 2.8 może jeszcze by to jakoś działało bo jest lekki, z ciężkim M50 to na prawdę idiotyczny pomysł, zresztą te auta świetnie się prowadzą i dają mnóstwo frajdy jako rwd. Jak chcesz mieć taniego killera 4x4 to kup audi B4 i zrób tak jak guzior wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Fri, 04 Jun 2010 - 15:47
Post #6









No moze cos innego chcialem zrobic ale dzis po przymiarce gratow doszdlem do wniosku ze to bedzie troche trudne konieczna adaptacja sanek z e46 bo te z e36 sa akurat w miescu gdzie maja byc poloski angry.gif A szczerze az tak rzezbic to mi sie niechce wink.gif Przynajmniej wiem czemu nikt tego nie robi biggrin.gif

Moglbym kupic Audi pod warunek ze wyprodukowaloby je BMW biggrin.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ROTOR
post Fri, 04 Jun 2010 - 21:19
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Tue, 08 March 2005
Skąd: Lublin





od jakiegos roku chodzi mi takie cos po glowie. mam pomysl jak rozwiazac problem sanek i przeniesienia napedu z przodu przy cofnietym silniku, jesli chcialbys zeby silnik siedzial jak seria - bedzie prosciej. Niestety nie mam wolnych srodkow zeby kupic miske z dyfrem i skrzynie. Chetnie bym sie podjal zrobienia czegos takiego.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Fri, 04 Jun 2010 - 21:58
Post #8









Ja zrezygnowalem, u mnie w aucie to nie przejdzie za duzo przerabiania rzeczy ktore juz zrobilem. Jak juz 325 bedzie gotowe to wruce do tematu ale z silnikiem M57 biggrin.gif
ale to niewczesniej jak za rok sad.gif

Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Sat, 05 Jun 2010 - 09:19
Post #9


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





Chcecie zrobić z bmw kalekę ryjącego przodem.. diesel i 4x4.. obyście spłonęli w piekle za to wink.gif EOT z mojej strony


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_M-Technic_*
post Sat, 05 Jun 2010 - 21:31
Post #10









CYTAT(rennen @ Sat, 05 Jun 2010 - 09:19) *
Chcecie zrobić z bmw kalekę ryjącego przodem.. diesel i 4x4.. obyście spłonęli w piekle za to wink.gif EOT z mojej strony

Biorac pod uwage, że pacjentem będzie 316i mojej kobiety to nie uważam żebym krzywdził to autko wink.gif
A narazie to kompletuje czesci bo jednak duzo mi brakuje gratow dry.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 17:30