Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> Abarth 500
RiDE_oR_dIe
post Tue, 30 Jul 2013 - 15:32
Post #1


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





witam. moja lepsza polowka wymyslila sobie fiata 500 jako autko do miasta. jako iz model ten wystepuje ze znaczkiem Abartha postanowilem porozgladac sie za czyms takim. ma ktos jakies doswiadczenia z tym autem? jak sie to uzytuje? jak z trwaloscia? czy wogole warto sie w to pchac? dzieki za sugestie i porady.


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 30 Jul 2013 - 15:32
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
CSportivo
post Mon, 12 Aug 2013 - 12:23
Post #2


User
Dołączył: Sun, 07 July 2013





Auto bardzo ciężkie, drzwi do 500 ważą dwa razy więcej jak do pandy smile.gif Widziałem Abartha 235KM ostatnio na magazynie FAPu, pewnie jakaś nowa wersja. Auto ogólnie bardzo udane, i spodobało sie amerykaną.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
srbenda
post Mon, 12 Aug 2013 - 14:13
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 September 2005
Skąd: Katowice / Banja Luka





Ciężkie??? A500 waży ~1050kg...


--------------------
#włoszczyzna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
crawen
post Tue, 13 Aug 2013 - 17:53
Post #4


Frequent User
Dołączył: Mon, 22 August 2011
Skąd: Zabrze





O samej 500 ci nie powiem zbytnio , mam Silnik z 500 1.4 T'jeta wrzuconego do seicento + turbo z Saba T25 , dmucham w ten silnik 1,5bara , jezdze drugi sezon z rogalem na ustach biggrin.gif , nie dostrzegłem zadnych awarii jednostki , zadnych wycieków oliwy czy tez apetytu na nią.
Ogolnie siedziałem / jeździłem 500 Abarthem - przyjemne auto , ciekawy wskaźnik doładowania z shift lightem smile.gif
pozdrawiam


--------------------
Seicento 1.4 16v T-jet FWD Turbo
Drag Wars - 30.04.2016 ET : 12:41
1/4 Rothenburg - 31.08.2013 ET : 12.94
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Tue, 13 Aug 2013 - 19:03
Post #5


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Kobiecie się spodoba pozycja za kierą - facet od razu będzie wiedzieć, że siedzi o 20 cm za wysoko. Generalnie auto stosunkowo bezawaryjne, silnik dzielnie znosi tuning, ale poddaje się skrzynia.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Wed, 14 Aug 2013 - 17:26
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





tuning mysle ze ograniczy sie do programu:) moze jakies IC jesli zajdzie potrzeba...


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sat, 17 Aug 2013 - 10:53
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





mi się nie podoba zawieszenie - jest co prawda niewygodne, ale za to nie trzyma


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Sat, 17 Aug 2013 - 11:34
Post #8


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





masz na myslisz pojezdzawki czy normalne latanie po ulicach?


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Sat, 17 Aug 2013 - 13:36
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





na miasto zawias powinien być w miarę wygodny. nie jest
na pojeżdżawki powinien dawać uczucie kontroli. nie daje.
Dotyczy to wersji esse esse.


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
hwojtek
post Sat, 17 Aug 2013 - 17:12
Post #10


test driver
Dołączył: Mon, 25 November 2002
Skąd: zewsząd





Marlon ma rację. Moim zdaniem to auto ma za słaby tylny stabilizator i za miękkie sprężyny żeby mówić o kontroli a za twarde amortyzatory, żeby mówić o komforcie.


--------------------
Wojtek

"Rule the bends, bend the rules."

TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Sat, 17 Aug 2013 - 17:59
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





wymiana stabilizatorow to nie problem ale nie bede zawiasu szarpal w nowy aucie... dziewczyna jakos da rade. dziekuje za opinie.


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katar
post Mon, 19 Aug 2013 - 23:23
Post #12


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2008





Dziś wracając do domu z wakacji, zahaczyłem o jazdę próbną tym autkiem. Powiem szczerze, że humor mi się poprawił, bo w porównaniu z moim Twingo RS , abarcik jak dla mnie, wypada blado.
Mówiąc w skrócie, wszystko jest w nim galaretowate. Zaczynając od zmiany biegów, przez układ kierowniczy i jezdny. W szybko pokonywanych zakrętach brakuje poczucia pewności. Jeśli chodzi o dynamikę , to też myślałem , że będzie lepiej.
Autko jest śliczne z zewnątrz i jak na sportowca (którego, co po dzisiejszym teście z przykrością stwierdzam, udaje) jest nadspodziewanie komfotrowe.
Jako autko dla kobiety, Abarth powinien dać radę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kiwi
post Tue, 20 Aug 2013 - 08:27
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 25 October 2009
Skąd: Łódź





CYTAT(katar @ Mon, 19 Aug 2013 - 23:23) *
Dziś wracając do domu z wakacji, zahaczyłem o jazdę próbną tym autkiem. Powiem szczerze, że humor mi się poprawił, bo w porównaniu z moim Twingo RS , abarcik jak dla mnie, wypada blado.
Mówiąc w skrócie, wszystko jest w nim galaretowate. Zaczynając od zmiany biegów, przez układ kierowniczy i jezdny. W szybko pokonywanych zakrętach brakuje poczucia pewności. Jeśli chodzi o dynamikę , to też myślałem , że będzie lepiej.
Autko jest śliczne z zewnątrz i jak na sportowca (którego, co po dzisiejszym teście z przykrością stwierdzam, udaje) jest nadspodziewanie komfotrowe.
Jako autko dla kobiety, Abarth powinien dać radę.

To gdzie na jeździe próbnej pozwalają tak testować fure.?
Ja jeździłem essesem 165KM i twingo RS ...i nie ma nic w twingo po za charakterystyką n/a ...co przemawiałoby na korzyść reno tongue.gif

Choć dla kobiety i to do miasta turbo benzyna bez turbodziury sprawdzi się dużo lepiej


--------------------
quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
katar
post Tue, 20 Aug 2013 - 10:26
Post #14


Rookie
Dołączył: Tue, 11 November 2008





Kraków Viamot. Tak, to znaczy jak? Szybciej w zakręt, nie oznacza przecież 200km/h wink.gif
Wysiadłem z Twingo, wsadłem w 500 i piszę o odczuciach jakie miałem jadąc w tych samych zakrętach, z podobną prędkością. Zapomniałem też dodać, że Abarcik słabiej hamuje.
Nie jechałem esseesse, pewnie twardszy zawias i 17 poprawiają prowadzenie, ale nie sądzę, że na tyle, by było pewniej niż Twingo RS z Cup- owym zawiasem(takie mam).
Mogą o tym świadczyć czasy na torach. Im bardziej kręto, tym większa przewaga RS-a.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Tue, 20 Aug 2013 - 14:58
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





twingo odpada. ani mojej dziewczynie, ani mi ten samochod sie nie podoba wizualnie.


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post
RiDE_oR_dIe
post Sat, 21 Dec 2013 - 03:36
Post #16


Super User
Dołączył: Tue, 31 January 2006
Skąd: wRo





fura zaparkowana w garazu:) uprzedzajac pytania, tak jezdzilem twingo rs, fiesta st. auto mialo byc "bizuteryjne" i we wszystkich aspektach spelnia swoja funkcje. co do tuningu...pojezdze chwile i o reszcie wspomne w tym topicu:)


--------------------
AMG
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:27