![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
witam. moja lepsza polowka wymyslila sobie fiata 500 jako autko do miasta. jako iz model ten wystepuje ze znaczkiem Abartha postanowilem porozgladac sie za czyms takim. ma ktos jakies doswiadczenia z tym autem? jak sie to uzytuje? jak z trwaloscia? czy wogole warto sie w to pchac? dzieki za sugestie i porady.
-------------------- AMG
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sun, 07 July 2013 ![]() |
Auto bardzo ciężkie, drzwi do 500 ważą dwa razy więcej jak do pandy
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 September 2005 Skąd: Katowice / Banja Luka ![]() |
Ciężkie??? A500 waży ~1050kg...
-------------------- #włoszczyzna
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 22 August 2011 Skąd: Zabrze ![]() |
O samej 500 ci nie powiem zbytnio , mam Silnik z 500 1.4 T'jeta wrzuconego do seicento + turbo z Saba T25 , dmucham w ten silnik 1,5bara , jezdze drugi sezon z rogalem na ustach
![]() Ogolnie siedziałem / jeździłem 500 Abarthem - przyjemne auto , ciekawy wskaźnik doładowania z shift lightem ![]() pozdrawiam -------------------- Seicento 1.4 16v T-jet FWD Turbo
Drag Wars - 30.04.2016 ET : 12:41 1/4 Rothenburg - 31.08.2013 ET : 12.94 |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Kobiecie się spodoba pozycja za kierą - facet od razu będzie wiedzieć, że siedzi o 20 cm za wysoko. Generalnie auto stosunkowo bezawaryjne, silnik dzielnie znosi tuning, ale poddaje się skrzynia.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
tuning mysle ze ograniczy sie do programu:) moze jakies IC jesli zajdzie potrzeba...
-------------------- AMG
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
mi się nie podoba zawieszenie - jest co prawda niewygodne, ale za to nie trzyma
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
masz na myslisz pojezdzawki czy normalne latanie po ulicach?
-------------------- AMG
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
na miasto zawias powinien być w miarę wygodny. nie jest
na pojeżdżawki powinien dawać uczucie kontroli. nie daje. Dotyczy to wersji esse esse. -------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() test driver Dołączył: Mon, 25 November 2002 Skąd: zewsząd ![]() |
Marlon ma rację. Moim zdaniem to auto ma za słaby tylny stabilizator i za miękkie sprężyny żeby mówić o kontroli a za twarde amortyzatory, żeby mówić o komforcie.
-------------------- Wojtek
"Rule the bends, bend the rules." TP: 1:52.85 (180KM RWD), Hockenheim: 2:16.74 (140KM FWD), Adria: 1:51.20 (160KM RWD). 3. miejsce w Wyścigowym Pucharze Polski 2010 klasa Open. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
wymiana stabilizatorow to nie problem ale nie bede zawiasu szarpal w nowy aucie... dziewczyna jakos da rade. dziekuje za opinie.
-------------------- AMG
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2008 ![]() |
Dziś wracając do domu z wakacji, zahaczyłem o jazdę próbną tym autkiem. Powiem szczerze, że humor mi się poprawił, bo w porównaniu z moim Twingo RS , abarcik jak dla mnie, wypada blado.
Mówiąc w skrócie, wszystko jest w nim galaretowate. Zaczynając od zmiany biegów, przez układ kierowniczy i jezdny. W szybko pokonywanych zakrętach brakuje poczucia pewności. Jeśli chodzi o dynamikę , to też myślałem , że będzie lepiej. Autko jest śliczne z zewnątrz i jak na sportowca (którego, co po dzisiejszym teście z przykrością stwierdzam, udaje) jest nadspodziewanie komfotrowe. Jako autko dla kobiety, Abarth powinien dać radę. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 25 October 2009 Skąd: Łódź ![]() |
Dziś wracając do domu z wakacji, zahaczyłem o jazdę próbną tym autkiem. Powiem szczerze, że humor mi się poprawił, bo w porównaniu z moim Twingo RS , abarcik jak dla mnie, wypada blado. Mówiąc w skrócie, wszystko jest w nim galaretowate. Zaczynając od zmiany biegów, przez układ kierowniczy i jezdny. W szybko pokonywanych zakrętach brakuje poczucia pewności. Jeśli chodzi o dynamikę , to też myślałem , że będzie lepiej. Autko jest śliczne z zewnątrz i jak na sportowca (którego, co po dzisiejszym teście z przykrością stwierdzam, udaje) jest nadspodziewanie komfotrowe. Jako autko dla kobiety, Abarth powinien dać radę. To gdzie na jeździe próbnej pozwalają tak testować fure.? Ja jeździłem essesem 165KM i twingo RS ...i nie ma nic w twingo po za charakterystyką n/a ...co przemawiałoby na korzyść reno ![]() Choć dla kobiety i to do miasta turbo benzyna bez turbodziury sprawdzi się dużo lepiej -------------------- quattro
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 11 November 2008 ![]() |
Kraków Viamot. Tak, to znaczy jak? Szybciej w zakręt, nie oznacza przecież 200km/h
![]() Wysiadłem z Twingo, wsadłem w 500 i piszę o odczuciach jakie miałem jadąc w tych samych zakrętach, z podobną prędkością. Zapomniałem też dodać, że Abarcik słabiej hamuje. Nie jechałem esseesse, pewnie twardszy zawias i 17 poprawiają prowadzenie, ale nie sądzę, że na tyle, by było pewniej niż Twingo RS z Cup- owym zawiasem(takie mam). Mogą o tym świadczyć czasy na torach. Im bardziej kręto, tym większa przewaga RS-a. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
twingo odpada. ani mojej dziewczynie, ani mi ten samochod sie nie podoba wizualnie.
-------------------- AMG
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Tue, 31 January 2006 Skąd: wRo ![]() |
fura zaparkowana w garazu:) uprzedzajac pytania, tak jezdzilem twingo rs, fiesta st. auto mialo byc "bizuteryjne" i we wszystkich aspektach spelnia swoja funkcje. co do tuningu...pojezdze chwile i o reszcie wspomne w tym topicu:)
-------------------- AMG
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:27 |