![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2009 Skąd: Zabrze ![]() |
przy jakim AFR jest max moc na LPG w wolnossaku?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
okolice 14.
-------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2009 Skąd: Zabrze ![]() |
dzięki, zeszlem do 13, zobacze ile spali i podniose do 14.
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
nie rób na gazie zbyt niskiego afr ponieważ silnik się niszczy (stąd te ploty o dobijaniu przez lpg) lpg musi być bogatszy i będzie wszystko banglać
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Otaku Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Kraków ![]() |
W sumie nie sprecyzowalem, bo raczej powinno sie ustawic lambda=0,9 a nie AFR, bo ten jest przez rozne urzadzenia roznie pokazywany
![]() -------------------- Aerospace Electronics :)
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 11 January 2009 Skąd: Zabrze ![]() |
Colin tak jak napisales okolice 14 bedzie dobrze, lambda 0,9 z stechio gazu 15,5 wyjdzie 13,95.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
Przepraszam, ze odgrzewam kotleta, ale potrzebuje pomocy przy strojeniu lpg... widze, ze najwieksza moc jak napisaliscie jhest generowana przy afr ok 13.95..... i teraz moje pytanie :
![]() czy jak jade na gazie to mam wskazanie afr dla gazu i mam patrzec w tabelke w propane, czy mam sobie tlumaczyc z gasoline odpowiednio dla propane?? i czy przy afr 12.5 na gazie moze byc problem ze spalaniem mieszanki?? bo jak mam 12.5 ustawione teraz, to autkiem szarpie, ze praktycznie w ogole nie przyspiesza... :/ Czy w czesci mapy odpowiedzialnej za cruise, czyli dol i niskie i srednie obroty moge ustawic stechiometryczne afr dla gazu, czy bedzie za niskie i bedzie mi wypalac zawory?? jakie mam ustawic afr dla niskich obciazen?? Zmienilem cewki u siebie w aucie i cala mapa mi sie zubozyla konkretnie:/ mapa nie ruszona, zalozone copy z audi.... -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Mon, 23 February 2009 ![]() |
czym mierzysz AFR i jak masz ustawiony konfiguracje??
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
A jaki jest bezpieczny AFR dla LPG ? Chodzi mi o bezpieczne użytkowanie auta tak, żeby nie było za ubogo i za bogato.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
NA hamowni sporo nissanów stroiłem na LPG maks moc i moment na LPG wychodzi dokładnie przy AFR 12,4 czyli nie znacznie bogaciej jak na PB.
Na Gazie szarpie dla AFR poniżej 9,8... Częściowe uchylenia robi siętakie same jak na PB czyli ARF 14,7... -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Panowie przecież dla LPG lambda1=afr 15,7... W konfiguracji LC-1 jest nawet możliwość przestawienia lambdy na LPG.
Zobaczcie tutaj: http://blogsilnika.blogspot.com/2010/12/lp...cie-paliwa.html |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 12 January 2006 Skąd: Pionki/Warszawa ![]() |
Coobcio ale mówisz o N/A czy turbo ? Jesli o NA to jak jest z doladowanymi silnikami na lpg ?
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
Panowie przecież dla LPG lambda1=afr 15,7... W konfiguracji LC-1 jest nawet możliwość przestawienia lambdy na LPG. Zobaczcie tutaj: http://blogsilnika.blogspot.com/2010/12/lp...cie-paliwa.html stary piles cos? tu chodzi o max moc a nie odpowiednik AFR na beznynie czyli okolice 14.7 i odniose sie jeszcze do starej wiadomosci co napisal Cieniu stary jak dasz bogata mieszanke to bedzie odwrotnie szedl AFR nie w gore tylko w dol ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 14 March 2009 Skąd: Kraków ![]() |
Nie wiem henry co Ty bierzesz ale widząc większość ostatnich Twoich wypowiedzi ma forum można odnieść wrażenie że coś mocnego.
Jeżeli uważasz że nie miałem racji to napisz to normalnie a nie mnie obrażasz. Jeżeli chcesz to wyjaśnić pisz proszę PW i nie zaśmiecaj tematu. Odnosiłem się do pomiarów AFR ponieważ nie można bezpośrednio odnieść AFR dla benzyny do AFR na LPG. Pod linkiem sa informacje moim zdaniem pomocne w ustaleniu jaki skład mieszanki jest optymalny dla uzyskana mocy maksymalnej na LPG oraz co można zrobić aby to osiągnąć. |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Homee Dołączył: Thu, 01 June 2006 ![]() |
nie wiem ale skoro zabolalo sie to co napisalem pytajac, czy cos piles?
to sory albo zartu nie zrozumiales albo nie wiem to raz, dwa ktos pytal o max moc przy jakim AFR bedzie na LPG wiec wypowiedz typu ze odpowiednik 14.7 PB do 15.7 ma sie nijak, przeciez na PB i AFR 14.7 nie ma max mocy, to tym bardziej analogicznie na LPG i AFR 15,7 tez jej nie bedzie postaralem sie z powyzsza odpowiedzial speszial for ju ![]() -------------------- V6 Irmscher & supercharged
|
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
widze, ze wywolalem burze umyslow
![]() ![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 26 February 2003 Skąd: Warszawa - Grochów ![]() |
Hamownia i AFR pradę Ci powiedzą...
Ja pisałem o silnikach wolnossących, maks moc: PB dla AFR = 12,8 LPG dla AFR = 12,4 Sprawdź sam ja dalej tak będę instalki stroić przy wot jak napisałem powyżej... Sprzęt to LC1 Innovata. -------------------- Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm] Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm] Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm] |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
CYTAT i odniose sie jeszcze do starej wiadomosci co napisal Cieniu stary jak dasz bogata mieszanke to bedzie odwrotnie szedl AFR nie w gore tylko w dol wiem sory chyba ja coś pilem chodziło o to że jak się zrobi afr na gazie 15.7 to jest to i tak ubogo chociaż w 15.7 kg powietrza, 1kg gazu spala się "całkowicie" ja na gazie dla siebie dla oszczędności bym zrobil max 15 afr lub niższe a co do mocy to myślę że każdy silnik zareaguje inaczej i przy strojeniu na hamowni powinno się oscylować od 13-15 i metoda prób i błędów i trochę czasu, wtedy bedziesz wiedział ile wyciągniesz na swoim setupie mechanicznym mocy na gazie |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
dopiero zobaczyłem post Coobcia i tak jak on napisałem wyżej
CYTAT Hamownia i AFR pradę Ci powiedzą święta prawda ![]() |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 05 November 2009 Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna ![]() |
no tak, ale ja nie mam dostepu do hamowni niestety, chociaz nie powiem, ze byloby to piekne wyjscie wjechac sobie tak na cala noc i postroic autko
![]() -------------------- 300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 21:06 |