Shoutbox 0 nowych PW 


4 Stron V   1 2 3 > »   
Reply to this topicStart new topic
> AFR LPG, przy jakim AFR jest max moc na LPG w wolnossaku?
malywudz
post Sun, 09 Aug 2009 - 15:56
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 11 January 2009
Skąd: Zabrze





przy jakim AFR jest max moc na LPG w wolnossaku?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 09 Aug 2009 - 15:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Colin
post Sun, 09 Aug 2009 - 16:08
Post #2


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





okolice 14.


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malywudz
post Sun, 09 Aug 2009 - 16:13
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 11 January 2009
Skąd: Zabrze





dzięki, zeszlem do 13, zobacze ile spali i podniose do 14.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Sun, 09 Aug 2009 - 17:44
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





nie rób na gazie zbyt niskiego afr ponieważ silnik się niszczy (stąd te ploty o dobijaniu przez lpg) lpg musi być bogatszy i będzie wszystko banglać smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Colin
post Sun, 09 Aug 2009 - 17:48
Post #5


Otaku
Dołączył: Mon, 21 October 2002
Skąd: Kraków





W sumie nie sprecyzowalem, bo raczej powinno sie ustawic lambda=0,9 a nie AFR, bo ten jest przez rozne urzadzenia roznie pokazywany smile.gif


--------------------
Aerospace Electronics :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
malywudz
post Mon, 10 Aug 2009 - 06:57
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 11 January 2009
Skąd: Zabrze





Colin tak jak napisales okolice 14 bedzie dobrze, lambda 0,9 z stechio gazu 15,5 wyjdzie 13,95.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Mon, 24 Jan 2011 - 13:56
Post #7


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





Przepraszam, ze odgrzewam kotleta, ale potrzebuje pomocy przy strojeniu lpg... widze, ze najwieksza moc jak napisaliscie jhest generowana przy afr ok 13.95..... i teraz moje pytanie :




czy jak jade na gazie to mam wskazanie afr dla gazu i mam patrzec w tabelke w propane, czy mam sobie tlumaczyc z gasoline odpowiednio dla propane?? i czy przy afr 12.5 na gazie moze byc problem ze spalaniem mieszanki?? bo jak mam 12.5 ustawione teraz, to autkiem szarpie, ze praktycznie w ogole nie przyspiesza... :/

Czy w czesci mapy odpowiedzialnej za cruise, czyli dol i niskie i srednie obroty moge ustawic stechiometryczne afr dla gazu, czy bedzie za niskie i bedzie mi wypalac zawory?? jakie mam ustawic afr dla niskich obciazen?? Zmienilem cewki u siebie w aucie i cala mapa mi sie zubozyla konkretnie:/ mapa nie ruszona, zalozone copy z audi....



--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
toffic
post Mon, 24 Jan 2011 - 14:35
Post #8


Super User
Dołączył: Mon, 23 February 2009





czym mierzysz AFR i jak masz ustawiony konfiguracje??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Mon, 24 Jan 2011 - 14:50
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





A jaki jest bezpieczny AFR dla LPG ? Chodzi mi o bezpieczne użytkowanie auta tak, żeby nie było za ubogo i za bogato.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Mon, 24 Jan 2011 - 14:53
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





NA hamowni sporo nissanów stroiłem na LPG maks moc i moment na LPG wychodzi dokładnie przy AFR 12,4 czyli nie znacznie bogaciej jak na PB.
Na Gazie szarpie dla AFR poniżej 9,8...
Częściowe uchylenia robi siętakie same jak na PB czyli ARF 14,7...


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 24 Jan 2011 - 15:28
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Panowie przecież dla LPG lambda1=afr 15,7... W konfiguracji LC-1 jest nawet możliwość przestawienia lambdy na LPG.

Zobaczcie tutaj:

http://blogsilnika.blogspot.com/2010/12/lp...cie-paliwa.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
DOHC
post Mon, 24 Jan 2011 - 15:29
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Thu, 12 January 2006
Skąd: Pionki/Warszawa





Coobcio ale mówisz o N/A czy turbo ? Jesli o NA to jak jest z doladowanymi silnikami na lpg ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 24 Jan 2011 - 18:38
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





CYTAT(tomiw @ Mon, 24 Jan 2011 - 15:28) *
Panowie przecież dla LPG lambda1=afr 15,7... W konfiguracji LC-1 jest nawet możliwość przestawienia lambdy na LPG.

Zobaczcie tutaj:

http://blogsilnika.blogspot.com/2010/12/lp...cie-paliwa.html


stary piles cos?
tu chodzi o max moc a nie odpowiednik AFR na beznynie czyli okolice 14.7

i odniose sie jeszcze do starej wiadomosci co napisal Cieniu
stary jak dasz bogata mieszanke to bedzie odwrotnie szedl AFR nie w gore tylko w dol wink.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomiw
post Mon, 24 Jan 2011 - 19:36
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 14 March 2009
Skąd: Kraków





Nie wiem henry co Ty bierzesz ale widząc większość ostatnich Twoich wypowiedzi ma forum można odnieść wrażenie że coś mocnego.

Jeżeli uważasz że nie miałem racji to napisz to normalnie a nie mnie obrażasz. Jeżeli chcesz to wyjaśnić pisz proszę PW i nie zaśmiecaj tematu.

Odnosiłem się do pomiarów AFR ponieważ nie można bezpośrednio odnieść AFR dla benzyny do AFR na LPG. Pod linkiem sa informacje moim zdaniem pomocne w ustaleniu jaki skład mieszanki jest optymalny dla uzyskana mocy maksymalnej na LPG oraz co można zrobić aby to osiągnąć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
henry
post Mon, 24 Jan 2011 - 21:23
Post #15


Forum Homee
Dołączył: Thu, 01 June 2006





nie wiem ale skoro zabolalo sie to co napisalem pytajac, czy cos piles?
to sory albo zartu nie zrozumiales albo nie wiem to raz,
dwa ktos pytal o max moc przy jakim AFR bedzie na LPG
wiec wypowiedz typu ze odpowiednik 14.7 PB do 15.7 ma sie nijak,
przeciez na PB i AFR 14.7 nie ma max mocy, to tym bardziej analogicznie na LPG i AFR 15,7 tez jej nie bedzie
postaralem sie z powyzsza odpowiedzial speszial for ju tongue.gif


--------------------
V6 Irmscher & supercharged
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Mon, 24 Jan 2011 - 23:25
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





widze, ze wywolalem burze umyslow smile.gif uzywam lc 1, ma mozliwosc przelaczenia paliwa, ale teraz nie mam na tym kompie tego programu i nie wiem czy to przy konfigurowaniu sondy, czy juz przy logowaniu jej odzcytow smile.gif z tej tabelki wynikaloby, ze wlasnie dla AFR ok. 13.9 mierzonego na gazie generowana bylaby najlepsza moc, ale jak to sie ma do praktyki?? Coobcio, czy miales sondy przestawione w kontrolerach na lpg gdy badales ten afr?? bo jesli na ustawione na benzyne i ma to znaczenie i musielibysmy przetlamczyc y kolumny petrol afr na propane to by sie nawet zgadzalo, ze dla 12.5 petrol to odpowiednio 13.3 propane.... sam juz nie wiem jak to analizowac...


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Coobcio
post Tue, 25 Jan 2011 - 10:10
Post #17


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 26 February 2003
Skąd: Warszawa - Grochów





Hamownia i AFR pradę Ci powiedzą...
Ja pisałem o silnikach wolnossących, maks moc:
PB dla AFR = 12,8
LPG dla AFR = 12,4

Sprawdź sam ja dalej tak będę instalki stroić przy wot jak napisałem powyżej... Sprzęt to LC1 Innovata.


--------------------
Nissan 200Sx S14 na tor i trochę drift [212KM/268Nm >> 379KM/428Nm]
Nissan Sunny GTi z 2.0 na zmiennej fazie na Tor [243KM/247Nm]
Saab 900NG 2.0 Turbo Coobcio Test POWER CAR [185KM/240Nm >> 468KM/485Nm]
Saab 9-3 Cabrio Aero 2.3 Turbo Coobcio Lansowóz [205KM/280Nm >> 281KM/424Nm]
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 25 Jan 2011 - 18:18
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





CYTAT
i odniose sie jeszcze do starej wiadomosci co napisal Cieniu
stary jak dasz bogata mieszanke to bedzie odwrotnie szedl AFR nie w gore tylko w dol

wiem sory chyba ja coś pilem chodziło o to że jak się zrobi afr na gazie 15.7 to jest to i tak ubogo chociaż w 15.7 kg powietrza, 1kg gazu spala się "całkowicie"
ja na gazie dla siebie dla oszczędności bym zrobil max 15 afr lub niższe
a co do mocy to myślę że każdy silnik zareaguje inaczej i przy strojeniu na hamowni powinno się oscylować od 13-15 i metoda prób i błędów i trochę czasu, wtedy bedziesz wiedział ile wyciągniesz na swoim setupie mechanicznym mocy na gazie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Cieniu
post Tue, 25 Jan 2011 - 18:20
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Fri, 01 August 2008
Skąd: Szczytno





dopiero zobaczyłem post Coobcia i tak jak on napisałem wyżej

CYTAT
Hamownia i AFR pradę Ci powiedzą
święta prawda wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kubeq_Sq
post Fri, 28 Jan 2011 - 00:19
Post #20


Forum Killer
Dołączył: Thu, 05 November 2009
Skąd: Schwarzwald/ Skarzysko Kamienna





no tak, ale ja nie mam dostepu do hamowni niestety, chociaz nie powiem, ze byloby to piekne wyjscie wjechac sobie tak na cala noc i postroic autko smile.gif bo u mnie panowie jest taka sytuacja, ze jak depne autku, to wchodzi na wyzsze partie mapy i zaczyna silnik szarpac, za mna gaz z rury napierdziela jak glupi, sonda pokazuje 20 i swieci sie na czerwono, a auto stoi w miejscu.... na jalowych jestem w stanie zlapac dobry afr, ale jak tylko wejde wyzej, to dupcia blada, dolanie mapy skutkuje zwiekszeniem szarpania, afr nadal 20.... ujecie zmniejsza szarpanie, afr 20... :/ nie wiem jak to ugrysc, bo ani dolanie, ani ujecie nie za bardzo pomaga : / co poradzicie?


--------------------
300ce 24v dogleg + 3.27 ASD, MEGAsquirted -->> TERESKA :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post

4 Stron V   1 2 3 > » 
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 21:06