![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Witam .
Historia zaczęła się od tego , ze przy sporym mrozie na autostradzie wyskoczył komunikat „awaria systemu adblue za 1000 km uruchomienie nie będzie możliwe „ . Po skasowaniu błędów u elektryka , zero błędów komunikat nie zniknął . Próba dojścia co się stało nic nie dala , wiec elektryk wyłączył adblue programowo . Auto ma program na 185/400 .Po wykasowaniu adblue auto stało się bardzo słabe i zaczęło wyraźnie więcej palić . Osiągi oceniam w tej chwili na seryjne . Spalanie plus 1.5-2 litry . Czy jest możliwe , ze przy wyłączaniu adblue elektryk wgrał standardowy soft ? Jazda ekonomiczna 6/100 powinno być poniżej 5 spokojnie , autostrada 160-180 km/h 10-12 , powinno być około 7 do max 10 . 180 km/h pod wiatr i lekka goreczka auto redukuje z 7 na 6 . Nigdy tego nie robił , znam trasę jak własna kieszeń … . Generalnie w tej chwili pali więcej niż mój poprzedni 3.0 bitdi 430/840 …. -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
Elektryk pewnie ma gotowy soft adblue off i tyle także wracaj do tunera moze ma Twoj soft i z dobrego serca za flache wgra jeszcze raz a adblue wylaczy za $$.
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Ok . Tak zrobię .
Przy okazji … , czy turbo od wersji 190 pasuje pnp ? Chyba , ze jest coś trochę wydajniejszego pnp ? Auto ma zostać z seryjnym wydechem , ciche jak teraz i w miarę bezobsługowe . -------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 06 December 2007 ![]() |
Moim zdaniem jest duże prawdopodobieństwo że do auta został wgrany seryjny soft. Jeśli "elektrykowi" nie chciało się odczytywać sterownika w trybe bench to pewnie zrobił robotę po OBD zasysając oryginalny plik z serwera.
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Wed, 05 December 2012 ![]() |
W tym modelu nie ma możliwości odczytu fizycznej zawartości ECU poprzez złącze OBD, jedynie w trybie Bench lub Boot. Zapewne nie powiadomiłeś "elektryka", że auto jest zmodyfikowane, a ten pobrał Virtual Read z serwera, zrobił Adblue off w oryginalnym pliku i zaprogramował sterownik.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Zasranym obowiązkiem elektryka jest sprawdzić licznik programowań albo przynajmniej w 5min przejażdżki dawkę paliwa sprawdzić, żeby wiedzieć, że musi wyjąć ecu do odczytu w trybie bench ze względu na działania poprzedników, które przepadną.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 04 March 2012 Skąd: Oborniki Śląskie ![]() |
Tak jak koledzy piszą edc17 pobrany virtual szybka robota. Zawsze pytam czy auto jest po modyfikacji jeśli nie mam możliwości odczytu realnej zawartości sterownika. Albo powrót do tunera albo do elektryka i niech robi darmową modyfikacje. Ja bym wybrał jednak powrót do tunera ze względu na prawdopodobnie większą wiedze i sprawdzoną już wcześniej modyfikacje.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
WYWALENIE ADBLUE MA JAKIŚ WPŁYW NA SILNIK I SPALANIE CZY TYLKO I WYŁĄCZNIE NA CZYSTOŚĆ SPALIN ?
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Nie, ma wpływ na ilość tlenku azotu w spalinach, który wydobywa się z tłumika końcowego.
Adblue jest wtryskiwane do katalizatora adblue, który znajduje się w układzie wydechowym. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
U mnie pali więcej , ale ze względu na niedobory mocy, a nie adblue off .Póki co nie mam czasu tego ogarniać . Zrobię upgrade turbo i program za jednym zamachem .
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 09:53 |