![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Panowie mam do kupienia w bardzo okazyjnej cenie w eleganckim stanie audi a4 b6 silnik niestety 2.0 z automatem oczywiście FWD... Z tego co wyczytałem silnik jest 20 zaworowy i bardzo podobny do 1.8t tylko że N/A, duże różnice są między nimi? da radze to uturbic na podzespołach z 1.8t?? następne pytanie dużo jest zabawy ze swapem quattro manual zamiast automata? Co przy swapie na quattro jest zmianiane z zawieszenia bo auto jest po wymianie całego zawieszenia?
Na odpowiedzi kup 1.8T Q dziękuje bo koszty dobrej sztuki to od 20kpln wzwyż... A to a4 mogę kupić poniżej 10kpln od rodziny i znam jego historie wstecz z przeszło 8lat tak więc żal nie kupić, buda całkowity bezwypadek.... Co to za skrzynia automat da się tym jeździć jakby co na codzień? -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 26 March 2005 Skąd: wr ![]() |
Uturbienie,przerobienie na quattro i manuala zarazem pochłodnie napewno pare groszy. Do tego zawsze będzie to rzeźba a do tego motor,który raczej nie jest popularny do uturbiania więc chyba lepiej odrazu kupić 1.8 T quatrro
![]() -------------------- diesel power
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Mam w domu 1.8t Q i wiem ile kosztuje w dobrym stanie...
Sprecyzuje pytanie jakie są różnice miedzy tyl silnikiem 2.0 a 1.8t np AVJ? poza osprzętem -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
2.0 o oznaczeniu alt to kupa pijąca oliwe jak glupia, przy czym paląca sporo jak na moc i osiągi, sprzedawaj kupuj z 1.8 turbo i quatro z maualem w seri bedzie napewno taniej i lepiej niz rzeżbic 2.0 na turbo i przerabiac na manaual i dokladac napęd
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Dokup anglika 1.8 t q i przełóż wszystko ;p
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 24 November 2004 Skąd: Warszawa - Wawer ![]() |
Dokup anglika 1.8 t q i przełóż wszystko ;p Tak by było najlepiej, ale to wyjdzie tyle co kupno fabrycznego 1.8tq, a dalej to będzie kundel. Jest sens? Kupowanie poszczególnych części do swapa silnika i zawiasu to podobne koszta. Już bym się nie bił z taką rzeźbą, która wyjdzie z 5 koła taniej, ale czekać na auto będziesz trochę. Dołożyć, kupić fabrykę i z głowy. A to 2.0 do turlania po mieście zostawić/sprzedać z zarobkiem. -------------------- | Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento www.facebook.com/dragracingsafety |
|
|
gość_gucior_* |
![]()
Post
#7
|
![]() |
Do kompletu jeszcze przerob go z kombi na sedana ;-)
Kompletnie poroniony pomysl ktory pochlonie mase kasy, czasu a na koniec bedzie kundlem z wiecznie jebiaca sie elektryka i wartoscia sprzedazowa bliska zeru |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Potwierdzam , mam info od użytkownika ,że 2.0 130ps benzyna w a4 to kupa. On w serii już jest problematyczny ,a co dopiero przy takim modzie . Kup popykaj pół roku, sprzedaj ,może z zyskiem .Pozdrawiam.
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
Na zasadnicze pytanie nikt nie odpowiedział jakie są różnicę między 2.0 atl a 1.8t poza osprzętem bo przeglądając zdjęcia silników na alledrogo odnoszę wrażenie że głowice są identyczne...
-------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Alu blok w alt i wał o innym skoku(92.8) bodajże .
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() I live here ! Dołączył: Mon, 14 October 2002 Skąd: Faaker See ;) ![]() |
Alu blok w alt i wał o innym skoku(92.8) bodajże . Te 2 rzeczy chociażby podpowiadają "nie idźcie tą drogą" - alu blok jest bardziej wrażliwy na obciążenia termiczne, a 1.8T już w serii ma niejako problem z wysokimi obrotami, na większym wykorbieniu wału problem może być tylko większy ![]() -------------------- '93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sat, 04 July 2009 ![]() |
1.8T ma problemy z wysokimi obrotami przez urywające się zawory powyżej 7krpm i turbinami zdychającymi powyżej 5krpm.... W sumie alu blok możne być pod jednym względem lepszy zawsze to mniejszy kloc przed przednia osią bo niestety czuć ten wysunięty silnik w A4 na szybkich winklach...
Kolejne posty nabijane a nikt nie napisał czy głowica w ALT jest gorsza czy lepsza, jakie tam wałki siedzą czy jest zmienna faza, jakie korby i co to za tłoki... -------------------- Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Głowica ta chyba to samo co 1.8 20v . Jak nie planujesz jakiś dużych mocy to może warto zrobić wydech, dolot i remap i pewnie z 160-170 wyjdzie.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
160-170 w wolnossaku ze 130 ? Jak tam sie pojawi 145 po takich zabiegach to huk .
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Z ABF który ma gorsza głowice wychodzi 170 KM po takich modach.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
ale abf ma w seri 20 koni wiecej i jest udaną konstrukcja a alt niejest
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Ja nie mowie ze ALT jest za..sty czy cos.Ale wydaje mi sie jest dosc mocno ,,przydlawiony" przez fabryke.Trzeba by dokladnie sprawdzic jakie walki tam siedza w serii itd ale skoro ADR sie robi samym softem na 135 KM i 19x NM to raczej ten silnnik ma jakis potencjal.Pamietam kiedys projekt na forum jakiegos nissana byl ,seria miala 140Km(sr).Jak sie bodajze okazalo wydech byl 45(?)mm i to trzymalo moc.Takze wydaje mi sie ze jak silnik wyjsciowo ma 130 KM z 2.0 to nie odrazu jest kibel tylko poprostu gdzies jest ta moc ograniczana.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 29 May 2007 Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa ![]() |
Ja nie mowie ze ALT jest za..sty czy cos.Ale wydaje mi sie jest dosc mocno ,,przydlawiony" przez fabryke.Trzeba by dokladnie sprawdzic jakie walki tam siedza w serii itd ale skoro ADR sie robi samym softem na 135 KM i 19x NM to raczej ten silnnik ma jakis potencjal.Pamietam kiedys projekt na forum jakiegos nissana byl ,seria miala 140Km(sr).Jak sie bodajze okazalo wydech byl 45(?)mm i to trzymalo moc.Takze wydaje mi sie ze jak silnik wyjsciowo ma 130 KM z 2.0 to nie odrazu jest kibel tylko poprostu gdzies jest ta moc ograniczana.
-------------------- Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress... ,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver" |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Super User Dołączył: Wed, 15 July 2009 ![]() |
no moze i mozna zmienic wałki odetac dolot i zrobić program ale po co? skoro niewwiadomo co to da i czy te silniki wogole trzymają serie, a w 1.8t jest wszytsko wiadomo jak i co robić zeby bylo dobrze a i jeszcze automat w tym silniku na bank kleknie zaraz po zwiekszeniu mocy
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Thu, 10 January 2008 Skąd: Warszawa WJ ![]() |
A automat to pewnie multitronic skoro FWD.
-------------------- cztery koła i silnik
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 06:09 |