Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Closed TopicStart new topic
> A4 B6 2.0 automat, uturbienie +swap manuala z Q realny?
mihas66
post Sun, 23 Feb 2014 - 09:40
Post #1


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Panowie mam do kupienia w bardzo okazyjnej cenie w eleganckim stanie audi a4 b6 silnik niestety 2.0 z automatem oczywiście FWD... Z tego co wyczytałem silnik jest 20 zaworowy i bardzo podobny do 1.8t tylko że N/A, duże różnice są między nimi? da radze to uturbic na podzespołach z 1.8t?? następne pytanie dużo jest zabawy ze swapem quattro manual zamiast automata? Co przy swapie na quattro jest zmianiane z zawieszenia bo auto jest po wymianie całego zawieszenia?

Na odpowiedzi kup 1.8T Q dziękuje bo koszty dobrej sztuki to od 20kpln wzwyż... A to a4 mogę kupić poniżej 10kpln od rodziny i znam jego historie wstecz z przeszło 8lat tak więc żal nie kupić, buda całkowity bezwypadek....

Co to za skrzynia automat da się tym jeździć jakby co na codzień?


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 23 Feb 2014 - 09:40
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
gelon
post Sun, 23 Feb 2014 - 11:36
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 26 March 2005
Skąd: wr





Uturbienie,przerobienie na quattro i manuala zarazem pochłodnie napewno pare groszy. Do tego zawsze będzie to rzeźba a do tego motor,który raczej nie jest popularny do uturbiania więc chyba lepiej odrazu kupić 1.8 T quatrro smile.gif


--------------------
diesel power
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sun, 23 Feb 2014 - 12:49
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Mam w domu 1.8t Q i wiem ile kosztuje w dobrym stanie...

Sprecyzuje pytanie jakie są różnice miedzy tyl silnikiem 2.0 a 1.8t np AVJ? poza osprzętem


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Sun, 23 Feb 2014 - 13:32
Post #4


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





2.0 o oznaczeniu alt to kupa pijąca oliwe jak glupia, przy czym paląca sporo jak na moc i osiągi, sprzedawaj kupuj z 1.8 turbo i quatro z maualem w seri bedzie napewno taniej i lepiej niz rzeżbic 2.0 na turbo i przerabiac na manaual i dokladac napęd
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bielawa
post Sun, 23 Feb 2014 - 14:10
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 08 February 2012





Dokup anglika 1.8 t q i przełóż wszystko ;p
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pinin
post Sun, 23 Feb 2014 - 14:46
Post #6


Forum Clubber
Dołączył: Wed, 24 November 2004
Skąd: Warszawa - Wawer





CYTAT(bielawa @ Sun, 23 Feb 2014 - 16:10) *
Dokup anglika 1.8 t q i przełóż wszystko ;p


Tak by było najlepiej, ale to wyjdzie tyle co kupno fabrycznego 1.8tq, a dalej to będzie kundel. Jest sens?
Kupowanie poszczególnych części do swapa silnika i zawiasu to podobne koszta. Już bym się nie bił z taką rzeźbą, która wyjdzie z 5 koła taniej, ale czekać na auto będziesz trochę. Dołożyć, kupić fabrykę i z głowy. A to 2.0 do turlania po mieście zostawić/sprzedać z zarobkiem.


--------------------
| Pinin Racing | Warsaw Speed Team | Prorace | TheTechGuy |
'96 CaliforniaCento

www.facebook.com/dragracingsafety
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_gucior_*
post Sun, 23 Feb 2014 - 15:04
Post #7









Do kompletu jeszcze przerob go z kombi na sedana ;-)

Kompletnie poroniony pomysl ktory pochlonie mase kasy, czasu a na koniec bedzie kundlem z wiecznie jebiaca sie elektryka i wartoscia sprzedazowa bliska zeru

Go to the top of the page
 
+Quote Post
nandoz
post Sun, 23 Feb 2014 - 17:36
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





Potwierdzam , mam info od użytkownika ,że 2.0 130ps benzyna w a4 to kupa. On w serii już jest problematyczny ,a co dopiero przy takim modzie . Kup popykaj pół roku, sprzedaj ,może z zyskiem .Pozdrawiam.


--------------------
A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .

A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Sun, 23 Feb 2014 - 21:03
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





Na zasadnicze pytanie nikt nie odpowiedział jakie są różnicę między 2.0 atl a 1.8t poza osprzętem bo przeglądając zdjęcia silników na alledrogo odnoszę wrażenie że głowice są identyczne...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Sun, 23 Feb 2014 - 23:31
Post #10


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Alu blok w alt i wał o innym skoku(92.8) bodajże .


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rennen
post Mon, 24 Feb 2014 - 09:13
Post #11


I live here !
Dołączył: Mon, 14 October 2002
Skąd: Faaker See ;)





CYTAT(lukey @ Mon, 24 Feb 2014 - 01:31) *
Alu blok w alt i wał o innym skoku(92.8) bodajże .


Te 2 rzeczy chociażby podpowiadają "nie idźcie tą drogą" - alu blok jest bardziej wrażliwy na obciążenia termiczne, a 1.8T już w serii ma niejako problem z wysokimi obrotami, na większym wykorbieniu wału problem może być tylko większy wink.gif


--------------------
'93 e36 325i - kolejna próba :)
'94 e34 v8
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mihas66
post Mon, 24 Feb 2014 - 17:05
Post #12


Forum Homee
Dołączył: Sat, 04 July 2009





1.8T ma problemy z wysokimi obrotami przez urywające się zawory powyżej 7krpm i turbinami zdychającymi powyżej 5krpm.... W sumie alu blok możne być pod jednym względem lepszy zawsze to mniejszy kloc przed przednia osią bo niestety czuć ten wysunięty silnik w A4 na szybkich winklach...

Kolejne posty nabijane a nikt nie napisał czy głowica w ALT jest gorsza czy lepsza, jakie tam wałki siedzą czy jest zmienna faza, jakie korby i co to za tłoki...


--------------------
Wszystkie moje posty są moja subiektywną opinia proszę ich nie łączyć z żadną firmą i osobami...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Mon, 24 Feb 2014 - 18:01
Post #13


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Głowica ta chyba to samo co 1.8 20v . Jak nie planujesz jakiś dużych mocy to może warto zrobić wydech, dolot i remap i pewnie z 160-170 wyjdzie.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nandoz
post Wed, 26 Feb 2014 - 12:21
Post #14


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





160-170 w wolnossaku ze 130 ? Jak tam sie pojawi 145 po takich zabiegach to huk .


--------------------
A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .

A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Wed, 26 Feb 2014 - 12:58
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Z ABF który ma gorsza głowice wychodzi 170 KM po takich modach.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Wed, 26 Feb 2014 - 13:20
Post #16


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





ale abf ma w seri 20 koni wiecej i jest udaną konstrukcja a alt niejest
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Wed, 26 Feb 2014 - 14:10
Post #17


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Ja nie mowie ze ALT jest za..sty czy cos.Ale wydaje mi sie jest dosc mocno ,,przydlawiony" przez fabryke.Trzeba by dokladnie sprawdzic jakie walki tam siedza w serii itd ale skoro ADR sie robi samym softem na 135 KM i 19x NM to raczej ten silnnik ma jakis potencjal.Pamietam kiedys projekt na forum jakiegos nissana byl ,seria miala 140Km(sr).Jak sie bodajze okazalo wydech byl 45(?)mm i to trzymalo moc.Takze wydaje mi sie ze jak silnik wyjsciowo ma 130 KM z 2.0 to nie odrazu jest kibel tylko poprostu gdzies jest ta moc ograniczana.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lukey
post Wed, 26 Feb 2014 - 14:11
Post #18


Super User
Dołączył: Tue, 29 May 2007
Skąd: Cambridge/Skrzeszowice k.Krakowa





Ja nie mowie ze ALT jest za..sty czy cos.Ale wydaje mi sie jest dosc mocno ,,przydlawiony" przez fabryke.Trzeba by dokladnie sprawdzic jakie walki tam siedza w serii itd ale skoro ADR sie robi samym softem na 135 KM i 19x NM to raczej ten silnnik ma jakis potencjal.Pamietam kiedys projekt na forum jakiegos nissana byl ,seria miala 140Km(sr).Jak sie bodajze okazalo wydech byl 45(?)mm i to trzymalo moc.Takze wydaje mi sie ze jak silnik wyjsciowo ma 130 KM z 2.0 to nie odrazu jest kibel tylko poprostu gdzies jest ta moc ograniczana.


--------------------
Fabia vRS daily
Golf mk2 16v almost no progress...
,,If you no longer go for the gap that exists,you no longer a racing driver"
Go to the top of the page
 
+Quote Post
vasquez
post Wed, 26 Feb 2014 - 15:07
Post #19


Super User
Dołączył: Wed, 15 July 2009





no moze i mozna zmienic wałki odetac dolot i zrobić program ale po co? skoro niewwiadomo co to da i czy te silniki wogole trzymają serie, a w 1.8t jest wszytsko wiadomo jak i co robić zeby bylo dobrze a i jeszcze automat w tym silniku na bank kleknie zaraz po zwiekszeniu mocy
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GIB
post Wed, 26 Feb 2014 - 17:27
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Thu, 10 January 2008
Skąd: Warszawa WJ





A automat to pewnie multitronic skoro FWD.


--------------------
cztery koła i silnik
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Closed TopicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 30 April 2025 - 06:09