Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> A4 2.0 TDI 16V + turbo CAHA + dual SMIC + Rogala elektrony, 216 KM 432 Nm
jaro4444
post Fri, 17 Sep 2010 - 23:15
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





Pacjentem jest A4 model B7 2.0 16V, wyjściowo 140 KM (silnik BLB).
Mody silnikowe:
- SWAP "słupka" motoru na silnik BKP z Passata B6 (pompki przełożone na Bosch 073G + ),
- turbina z silnika CAHA (A4 B8 170 KM),
- dual SMIC z modelu A4 B7 BRD (170 KM),
- wybity kat,
- program by Rogal z MR Motors wub.gif

Wynik 216 KM, 432 Nm ( jest to chyba najmocniesze znane mi A4 2,0 TDI na małej turbinie):



--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Fri, 17 Sep 2010 - 23:15
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
rosomak
post Sat, 18 Sep 2010 - 14:34
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Wiadomo jaka jest różnica w wydajności turbin z CAHA w porównaniu do tej z BRD ,i jak z dołem w 1,9 TDI ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sat, 18 Sep 2010 - 15:02
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(rosomak @ Sat, 18 Sep 2010 - 14:34) *
Wiadomo jaka jest różnica w wydajności turbin z CAHA w porównaniu do tej z BRD ,i jak z dołem w 1,9 TDI ?



Tu masz osiągi sprzed 1,5 roku na bardziej hardcorowym programie z turbo BRD, ale na starszych pompkach. Teraz mam świeższe i wymyte ultradźwiękiem "03g130073G+" (szczególne podziękowania dla załogi EcuProject z Wrocka za pomoc w tej materii):



Jak wjechałem na tym modzie, pompkach G+ i turbo CAHA to wyszło bez korekty ok. 445 Nm i 214 KM, tylko trochę wykres nie był optymalny. cool.gif

Robili już ludzie 1,9 z CAHA. Nie pamiętam ich wykresów, ale w 2.0 ładowanie idzie jak po sznurku. Sprawdzone u mnie, w drugim A4 B7 na identycznym setupie, w modelach B8 143 KM z założoną suszarką CAHA. Wszędzie pięknie się steruje i dobrze wstaje.

Pamiętaj, że CAHA nie złożysz do 1,9 i 2.0 8V bez przerabiania kolektora wydechowego!!!


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemeku
post Sat, 18 Sep 2010 - 17:45
Post #4


User
Dołączył: Wed, 05 December 2007
Skąd: Wrocław





jakie są różnice w budowie turbiny BRD i CAHA?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sat, 18 Sep 2010 - 18:15
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(przemeku @ Sat, 18 Sep 2010 - 17:45) *
jakie są różnice w budowie turbiny BRD i CAHA?



Przede wszystkim kompresor (część zimna) ma 12 łopatek (6 dużych i 6 małych) a nie 10 jak BRD. Do tego wysokość koła kompresji wynosi 17 mm (w BRD 14 mm), wylot z części gorącej do wydechu jest o 4 mm większy i cała obudowa części gorącej jest trochę większa.


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemeku
post Sat, 18 Sep 2010 - 19:07
Post #6


User
Dołączył: Wed, 05 December 2007
Skąd: Wrocław





jakie numery ma turbinka CAHA?
mógłbyś załatwić jakieś wykresy 1,9 +CAHA?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sun, 19 Sep 2010 - 00:03
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





[img width=150 height=100]http://images41.fotosik.pl/277/d4975da2fb896e5cm.jpg[/img]

Flansza do wydechu:

[img width=150 height=100]http://images41.fotosik.pl/277/a42991bc7f0408cam.jpg[/img]

[img width=150 height=100]http://images48.fotosik.pl/282/07dd7c4689af0bb0m.jpg[/img]

[img width=150 height=100]http://images43.fotosik.pl/282/1a14120775b76fefm.jpg[/img]

Zaślepka do EGR:

[img width=150 height=100]http://images42.fotosik.pl/194/7490deb29009d110m.jpg[/img]

!9 TDI PD na sabzch pompkachŁ

No to ja zebrałem trochę zabawek i gotów jestem do motażu :decayed::

[img width=150 height=100]http://images41.fotosik.pl/277/d4975da2fb896e5cm.jpg[/img]

Flansza do wydechu:

[img width=150 height=100]http://images41.fotosik.pl/277/a42991bc7f0408cam.jpg[/img]

[img width=150 height=100]http://images48.fotosik.pl/282/07dd7c4689af0bb0m.jpg[/img]

[img width=150 height=100]http://images43.fotosik.pl/282/1a14120775b76fefm.jpg[/img]

Zaślepka do EGR:

[img width=150 height=100]http://images42.fotosik.pl/194/7490deb29009d110m.jpg[/img]

Fotostory dla 2.0 TDI 16V

Nowa flansza do wydechu przyspawana i zabezpieczona farbą do tłumików:

[img width=150 height=113]http://images36.fotosik.pl/172/d29039f4cc021952m.jpg[/img]

Turbo z kolektorem gotowe do montażu:

[img width=150 height=113]http://images49.fotosik.pl/286/40e86124a54ec623m.jpg[/img]

Turbo na wozie:

[img width=150 height=113]http://images39.fotosik.pl/281/06cb3707b500a167m.jpg[/img]

[img width=150 height=113]http://images39.fotosik.pl/281/41fb195dbb263058m.jpg[/img]

[img width=150 height=113]http://images50.fotosik.pl/286/91f1815c07a16a58m.jpg[/img]

[img width=150 height=113]http://images39.fotosik.pl/281/11963de8bc6966b9m.jpg[/img]

Turbo od spodu (widać nowy wąż spustowy):

[img width=150 height=113]http://images42.fotosik.pl/197/5aa688db2a84d71cm.jpg[/img]

Podłączenie turbiny przez tłumik szmarów przepływy do węża od BRD i do prawego IC:

[img width=150 height=113]http://images45.fotosik.pl/286/5c91889ba3c983d3m.jpg[/img]


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemeku
post Sun, 19 Sep 2010 - 01:00
Post #8


User
Dołączył: Wed, 05 December 2007
Skąd: Wrocław





CYTAT(jaro4444 @ Sun, 19 Sep 2010 - 00:03) *

trzeba się zarejestrować.....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Sun, 19 Sep 2010 - 21:29
Post #9


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(przemeku @ Sun, 19 Sep 2010 - 01:00) *
trzeba się zarejestrować.....



To nie boli tongue.gif laugh.gif


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lysy
post Mon, 20 Sep 2010 - 12:00
Post #10


Forum Homee
Dołączył: Wed, 30 April 2003
Skąd: W-wa





Zasada jest taka, ze ogolnie nie linkujemy do zewnetrznych for, jesli to nie problem wklej zawartosc. A jesli jest to problem skasuj link bo jest nieprzydatny...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jaro4444
post Mon, 20 Sep 2010 - 19:52
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 25 August 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT(Lysy @ Mon, 20 Sep 2010 - 12:00) *
Zasada jest taka, ze ogolnie nie linkujemy do zewnetrznych for, jesli to nie problem wklej zawartosc. A jesli jest to problem skasuj link bo jest nieprzydatny...



PZPR wiecznie żywa biggrin.gif
Jedno, jedyne i przewodnie forum laugh.gif

Skopiowałem zawartość postów


--------------------
Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...

Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Zibski
post Sun, 06 Oct 2013 - 15:17
Post #12


Rookie
Dołączył: Sun, 13 June 2010





Sorki za odgrzewanie kotleta, ale czy wie ktoś jak wygląda montaż w A6 C6 turbiny CAHA do silnika 2.0 TDI 16V BLB? Silnik jest inaczej ułożony niż w A4 czyli wzdłużnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
peter22
post Sun, 06 Oct 2013 - 16:21
Post #13


Frequent User
Dołączył: Tue, 20 May 2008





silnik jest tak samo położony jak w a4 . Trzeba kupic turbo z kolektorem i zmienić flansze z wydechu i tyle
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:56