![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Pacjentem jest A4 model B7 2.0 16V, wyjściowo 140 KM (silnik BLB).
Mody silnikowe: - SWAP "słupka" motoru na silnik BKP z Passata B6 (pompki przełożone na Bosch 073G + ), - turbina z silnika CAHA (A4 B8 170 KM), - dual SMIC z modelu A4 B7 BRD (170 KM), - wybity kat, - program by Rogal z MR Motors ![]() Wynik 216 KM, 432 Nm ( jest to chyba najmocniesze znane mi A4 2,0 TDI na małej turbinie): ![]() -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Wiadomo jaka jest różnica w wydajności turbin z CAHA w porównaniu do tej z BRD ,i jak z dołem w 1,9 TDI ?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Wiadomo jaka jest różnica w wydajności turbin z CAHA w porównaniu do tej z BRD ,i jak z dołem w 1,9 TDI ? Tu masz osiągi sprzed 1,5 roku na bardziej hardcorowym programie z turbo BRD, ale na starszych pompkach. Teraz mam świeższe i wymyte ultradźwiękiem "03g130073G+" (szczególne podziękowania dla załogi EcuProject z Wrocka za pomoc w tej materii): ![]() Jak wjechałem na tym modzie, pompkach G+ i turbo CAHA to wyszło bez korekty ok. 445 Nm i 214 KM, tylko trochę wykres nie był optymalny. ![]() Robili już ludzie 1,9 z CAHA. Nie pamiętam ich wykresów, ale w 2.0 ładowanie idzie jak po sznurku. Sprawdzone u mnie, w drugim A4 B7 na identycznym setupie, w modelach B8 143 KM z założoną suszarką CAHA. Wszędzie pięknie się steruje i dobrze wstaje. Pamiętaj, że CAHA nie złożysz do 1,9 i 2.0 8V bez przerabiania kolektora wydechowego!!! -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Wed, 05 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jakie są różnice w budowie turbiny BRD i CAHA?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
jakie są różnice w budowie turbiny BRD i CAHA? Przede wszystkim kompresor (część zimna) ma 12 łopatek (6 dużych i 6 małych) a nie 10 jak BRD. Do tego wysokość koła kompresji wynosi 17 mm (w BRD 14 mm), wylot z części gorącej do wydechu jest o 4 mm większy i cała obudowa części gorącej jest trochę większa. -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Wed, 05 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
jakie numery ma turbinka CAHA?
mógłbyś załatwić jakieś wykresy 1,9 +CAHA? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Wed, 05 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
trzeba się zarejestrować..... |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
-------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Wed, 30 April 2003 Skąd: W-wa ![]() |
Zasada jest taka, ze ogolnie nie linkujemy do zewnetrznych for, jesli to nie problem wklej zawartosc. A jesli jest to problem skasuj link bo jest nieprzydatny...
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 25 August 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
Zasada jest taka, ze ogolnie nie linkujemy do zewnetrznych for, jesli to nie problem wklej zawartosc. A jesli jest to problem skasuj link bo jest nieprzydatny... PZPR wiecznie żywa ![]() Jedno, jedyne i przewodnie forum ![]() Skopiowałem zawartość postów -------------------- Pan zesłał nas na Ziemie, byśmy siali zamęt i zniszczenie...
Z każdym dniem wrasta liczba ludzi, którzy co najwyżej mogą ucałować mnie w .... |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
Sorki za odgrzewanie kotleta, ale czy wie ktoś jak wygląda montaż w A6 C6 turbiny CAHA do silnika 2.0 TDI 16V BLB? Silnik jest inaczej ułożony niż w A4 czyli wzdłużnie
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 20 May 2008 ![]() |
silnik jest tak samo położony jak w a4 . Trzeba kupic turbo z kolektorem i zmienić flansze z wydechu i tyle
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 16:56 |