![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_netes_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Przyszła pora żeby zaprezentować swoje autko
![]() Audi A3 8L 1.9 TDI ALH, seryjnie 90PS / 210Nm rocznik 2001 Stage I: - turbo ARL+ by Turbobogdan, - FMIC by El-Tec, - dolot z kwasówki do turbo by El-Tec, - brak katalizatora, - jednomas + sprzęgło od G60, - brak EGR i klapy gaszącej, - kolektor ssący AWX, - wtryski .230, - pompa seria 10mm, - zawieszenie gwint KW var 2. Strojenie by Rogalotti (MR-Motors) i wypluło coś takiego: ![]() Docelowo chciałbym osiągnąć ok. 220PS, ale nie wiem czy nie zrezygnuję, bo jednak wydatki będą ogromne w porównaniu z przyrostami. Na pewno na wiosnę wjedzie pompa 11, więc można liczyć na jakieś 185PS. Może do tego czasu uda się zrobić jeszcze wydech, więc byłoby nieco lepiej. Najbardziej drażni mnie krótkie trzymanie momentu w tym turbo dlatego myślę o GT18/22, podobno z dołu wstaje podobnie, a trzyma ciśnienie dużo dłużej. Chyba, że jednak zdecyduję się na over 200PS, wtedy pełne GT22. pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 December 2008 ![]() |
obawiam się że dół może nie wytrzymać powyżej 220km
pakuj pompę 11 gt22 na pewno będzie trzymała do końca nie baw się w hybrydy, tak masz seryjne turbo i pewność że szybko się nie wyspa wydech to zrób przelot a jak będzie za głośno to jeden tłumik -------------------- Dotychczas: jaro860929
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() User Dołączył: Sat, 20 December 2008 ![]() |
wynik godny!!!
a jak dół sie rozsypie to zapodasz słupek asz lub arl i będzie mocno -------------------- Dotychczas: jaro860929
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 03 September 2025 - 11:46 |