![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 24 May 2011 ![]() |
Witam , jestem w posiadaniu Lancera w wersji Ralliart z znanym z EVO X 4B11T + dwusprzęgłową automatyczna skrzynia SST. Mam kilka pytań bo jednak temat jest mocno odmienny niż moje byłe 1.8T 20vt
1 Jaki olej mu zalać? 5w30 czy 5w40? Millers EE , XF czy może motul 300v? Auto używane na codzień , oczywiście okazjonalnie upalane 2 Jak dbać o skrzynię by jej nie zabić? Co najbardziej szkodzi SST? Wiem że LC z EVO , upalanie na torze . W planach jest dodanie wiatraka na chłodnicę , lub większy cooler . Auto ma 30tyś mil przebiegu i hałasuje na P - podobno tak ma prawie każda skrzynia SST? Dźwiek jest jakby rozwalona dwumasa , poza tym chodzi super , na zapiętym D jest cicha 3 Warto dodać chłodnicę oleju silnika? Wersja na USA niestety jej nie miała w ogóle 4 Poza zabezpieczeniem antykorozyjnym pompy dyfrów nie da się jej uchronic przed usterka? Przeniesienie do bagażnika pomijam , niestety to auto jest cywilem 5 Kto wystroi to z głową ? Mat B? Mac PL , czy może 4 turbo? Warto robić soft skrzyni ? ( ponoć się da ) . Chciałbym wgrać własnie "LC" z MRa czyli tryb Super Sport ale używałbym go okazjonalnie by nie przegrzać skrzyni 6 czy ktoś poza TeoMotors robi te skrzynie w rozsądnych pieniążkach? 7 Mój plan na mody to luźniejszy wydech końcowy , wyciąć tłumik środkowy lub katalizator ( zastanwiam się co będzie lepsze ) , dolot siedzi już AEMa , Boost Pin AMS , myślę nad IC z evo i blowoffem metalowym z Evo lub jakimś aftermarketowym. Seryjna turbina jest mała TD04HL-15T , ale wstaje OK i kosztuje grosze. chyba nie chce jej zmieniać na TD05 , nie zamierzam przekraczać granicy 300hp . Warto może dać ją na modyfikacje i założyć koło 20T? Mam nadzieję ze nie zamęczyłem pytaniami . Pozdrawiam wszystkich ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 06:56 |