![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Tue, 28 June 2005 ![]() |
Kumpel szuka wałków i kilku innych pierdoł do swojej celicy (5gen. silnik 4afe) i tak się zastanawiam czy nie da rady przełożyć głowicy z silnika 4age (większy wybor części). Robił to już ktoś? Duża wydumka czy plug and play.
I drugie pytanko czym różnią się te silniki, wiem o napędzie rozrządu i głowicy. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Co do drugiego pytanie to różnią się wszystkim (FE budżetowy silnik, GE silnik do zabawy). Jakieś SWAPy głowic między GE i FE były możliwe. Google przyjacielem Twym.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Głowica od 4A-GE podejdzie pod blok FE, ale jest parę różnic w samym boku na niekorzyść FE, dlatego też samą głowicą nie zdziałasz wiele. Nie wiem jaki jest stopień sprężania w FE, ale jeżeli jest sporo niższy niż w GE, to wypadałoby coś z tym zrobić - splanować głowicę, dać niższą uszczelkę, próbować jakichś myków z tłokami...
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Dlatego IMO to jest rzeźba dla rzeźby. Długo Ci blok FE nie pojeździ w normalnym zakresie pracy glowicy GE Lepiej zeswapowac calosc
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Sat, 29 October 2005 Skąd: krakow ![]() |
Niekoniecznie.W 83 roku jako podstawe do bydowy 4AGE posluzyl jednowalkowy 4A-C.oba mialy takiesame bloki i bebechy.Jednak cos w tym bylo ze juz w 84 roku GE byl juz samodzielna konstrukcja.Tez bym doraczal pelny swap.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 20 October 2002 Skąd: W-wa ![]() |
no tak..a co ma wspolnego A-C z AFE? z dziewiedziesiatego-ktoregos roku? :/
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 20:43 |