![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Chciałem się Was przede wszystkim podpytać u kogo zrobić chiptuning silnika 350 CDI 2015r i jakiego efektu można się spodziewać (hamownia 4x4).
Jak do tej pory nie spotkałem się z parametrami wyższymi niż po chiptuningu Brabus. Czy ewentualnie są jeszcze jakieś sprawdzone modyfikacje tego silnika? Koło turbiny CNC? Intercooler? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 September 2017 ![]() |
Przelot, hybryda od FTWL, IC Iveco Eurocargo, pompa od wersji z systemem start/stop A642 010 69 06, A642 070 12 01, A 642 070 13 01 = 375KM (na pompie bez systemu start/stop). Momentu nie pamiętam. Chip w Płocku -> Dieselsoft. Pytaj o Marcela.
Znając Marcela wyciśnie 4 z przodu. Dane mam z dłubania przez zagranicznych jegomościów a ich wyniki zazwyczaj były słabsze niż Marceli. |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Wwljohn dzięki za konkretną podpowiedź. O to mi dokładnie chodziło!
Jak rozumiem w dieselsoft zrobię jedynie strojenie a resztę musiałbym zrobić sam lub gdzieś indziej? Z czego są te wydajniejsze pompy? Muszę sprawdzić jaka jest u mnie (jest system start/stop). Czy masz rozeznanie jak tak radykalne podnoszenie mocy znosi ten silnik? Dobrze pamiętam, że ostro działasz przy swoim dieslu Mercedesa (320cdi?) i skrzyni biegów automatycznej (5g tronic?). Jak sukcesy? -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 September 2017 ![]() |
Nie tylko strojenie. Zajmują się mechaniką, DPF off itp. Warsztat spod szyldu Q service. Jeśli masz start/stop to posiadasz jedną z nich. Wersja E350 jest poprawioną wersją om642 E320. Inny kąt cylindrów, lepsze materiały. 4 wytrzyma. Ile więcej? Nikt nie sprawdzał. Max wydajność układu paliwowego podobno dzielnie znosi.
U mnie chwilowy przestój spowodowany warunkami pogodowymi. Na wiosnę będą wyniki. Udało mi się ogarnąć płytę od 5g - to co próbowałeś z kolegą, ale Wam nie pykło ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
Oprócz warunków pogodowych nie poddało się UPG? Coś mi takiego świta, ale już nie pamiętam gdzie to wyczytałem. Napisz coś na ten temat jeśli to prawda, może ktoś skorzysta w tej wiedzy.
![]() -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Wwljohn ja walczyłem ze skrzynią 4ro biegową sterowaną labiryntem i tam wszystko pykło. Skrzynia chodziła super
![]() Elektronika to nie jest mój konik. Zdecydowanie wolę mechanikę itd. Ze skrzynią 7g tronic też będę chciał coś zrobić, tzw TCU. Obecnie jest na stałe tryp "comfort". Na StarDiagnosis nie wiem czy da się to przestawić na sport. A może ktoś potrafi "zaczarować" tą skrzynię by działała lepiej niż seria? Jakieś sugestie? "4 wytrzyma" masz na myśli 4..KM? Skoro pompa jest już ta duża to zostaje większy intercooler, turbo na cnc i strojenie? Coś muszę zrobić z tym dieslem bo to nie jedzie. -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Turbo do 350 cdi z wirnikiem cnc jest dostępne też tutaj:
http://perunturbo.pl/work/mercedes-350-cdi/ -------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sun, 18 January 2015 ![]() |
Całkiem nie dawno TX performacne wypuściło GTB25VKLR Zadzwoń się popytać o konkrety.
https://www.facebook.com/hashtag/gtb2565vkl...ource=feed_text https://www.facebook.com/hashtag/gtb2566vkl...ource=feed_text |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 September 2017 ![]() |
Ja o Perunie nie mam najlepszej opinii. Przy FTWLach - raczkują. Szkoda podejmować temat. Jak zawsze będą zwolennicy i przeciwnicy. Wybór pozostawiam właścicielowi.
Jeśli masz mocniejszą pompę to tak: wycinka wszystkiego z wydechu, turbo CNC, IC i jazda.. Ok, zwracam honor jeśli to był 4ka. Na 5tkę są 2 sposoby. Nam mechaniczny i elektryczny (z tym że przy nim delikatnie szarpie przy redukcjach). Gdy skończę wszelakie prace coś tam napiszę. Mam całą maszynerię do płyt hydraulicznych. Odnośnie mojej uszczelki pod głowicą - jak w każdym R zaczęła ulegać degradacji. Pojawiło się zapocenie od strony wydechu na uszczelce. Wiele osób nawet tego nie widzi. Motor pracował poprawnie. Niemniej nie drutuję i zrzuciłem wszystko aby przygotować piec. Przy okazji odprężyłem delikatnie uszczelką motor i odświeżyłem głowicę. Gdy skończę auto pojawi się na nie jednym evencie w tym też zostanie opisane. |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sat, 14 July 2012 Skąd: Łódź ![]() |
o wszechwiedzący w temacie CDI, nie wiedziałeś że Karol vel FTWL nie robi hybryd tylko wysyła na zlecenie dalej? Poza tym akurat do 350CDI gdzie masz turbo na kulkach to trzeba mieć trochę głowy do sprężarki
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 16 December 2014 ![]() |
łooo a gdzie wysyła bo pisałem do nich w sprawie przeróbki ori turbo z 2.0TFSI BWA na K04-064 ale może nie ma się co bawić i ominąć pośrednika
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Fri, 03 April 2015 ![]() |
TXa, Peruna, jak i siebie
![]() -------------------- Turbosprężarki. Serwis, sprzedaż, skup.
Oleje Millers. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 04 September 2017 ![]() |
o wszechwiedzący w temacie CDI, nie wiedziałeś że Karol vel FTWL nie robi hybryd tylko wysyła na zlecenie dalej? Poza tym akurat do 350CDI gdzie masz turbo na kulkach to trzeba mieć trochę głowy do sprężarki ![]() Kiedy ostatnio coś z Karolem miałeś wspólnego? Z tego co mi wiadomo ma na etacie gościa od turbin, który go mało nie kosztuje. Gdyby był pośrednikiem moje turbo nie powstało by tak szybko jak powstało. Perun na moje pytania odpowiadał "nie wiem, nie dajemy gwarancji, możemy spróbować" itd.. Karol w kilka dni po prostu zrobił. Do tego za mniejszą kwotę niż Perun krzyknął ze swoim "nie wiem". |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 04 October 2005 Skąd: Warszawa ![]() |
Dsturbo możesz mi przybliżyć jeżeli wiesz jakie są dostępne modyfikacje tej turbiny i na jakie moce są one przewidziane? Ewentualnie jakieś koszta (może być na pw)?
-------------------- Warner R4 180KM 380kg, Łódź 56,3, Rozeta Wróbla 1:09,72
Mercedes w202 C230 m111 Turbo 405KM 550Nm 1150kg Poznań 1:44.8 (bez aero) Mercedes R129 SL500 M119, 6-manual, AMG 8 tłoczków 360mm, ET 13:382, Poznań 1:55 |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
User Dołączył: Sun, 22 January 2012 ![]() |
Cześć
Przepraszam że podpinam się pod temat ale też ma zamiar trochę zmodyfikować swojej 320cdi w budzie w203 . Dużo jest projektów 3 litrowy ch silników diesla BMW/Audi. Gwiazd natomiast jak na lekarstwo. Ma zamiar wsadzić 1. Turbo 2260 vkrl 2. Custom IC 3. Progam 4. Jakies TCU jak ktos ogarnie a napewno Adaptacja skrzyni po biegach plus wiana dynamiczna oleju Czy da się na tym osiągnąć 350+ plus i coś w okolicach 700 nm Jak przygotować motor pod te zmiany 1. Czy trzeba coś sprawdzać w kolektorach klapy 2. Wtryski , pompa itp. 3. Jak z połączeniem chłodzenia wodnego do turbo Dzięki za wszystkie porady |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 08:38 |