![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_mat13por_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Czesc
Witam Was ![]() Ten sam silnik, nie wiem czy osprzęt ten sam. W 350z ma 300km W L3 coupe ma 238km Dane L3 Silnik benzynowy, V6, 24 zaw. Pojemność 3498 cm³ Moc maksymalna 238 KM @ 6000 obr./min Maks. moment obrotowy 330 Nm @ 4400 obr./min Skąd taka znaczna różnica? Oprócz kręcenia się motoru o 1500obr wiecej.. Nie wiem czy VQ35DE to na pewno ten sam silnik co w renault.. ale na pewno jest to silnik nissana.. Pytanie tylko czym sie różni ? Może ktoś coś wie czy jest sens grzebać to w lagunie? Pozdro ! |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
musisz ten silnik porównywać bardziej z VQ35DE a nie z HR
![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Tue, 12 November 2002 Skąd: Wołomin ![]() |
silnik z Laguny to jest VQ35DE
-------------------- dragracingowy spiker do wynajęcia ;)
_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
Tak zgadaz sei ze silnik w Lagunie to VQ35DE.Ale dlaczego i czym rozna sie te silniki Laguna i nissan 350Z.W nissanie moc od 280 do 313 KM,a w lagunce tylko 238.
Czy ma to moze zwiazek z tym iz w nissanie silnik ten kreci sei do 7500 obr,a w lagunie tylko do 6500. Obecnie jestem na etapie szukania roznicy,gdyz chcialbym wyciagnac troszeczke weicej mocy z silnika w lagunce. |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
porównaj nawet same kolektory wydechowe i układ kataliczny między Laguną a 350z. HR i DE to zupełnie inne silniki
-------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
Bartek w Nissanie 350/ jest ten sam silnik co w lagunie coupe czyli VQ35DE.Ja nie szukam roznicy pomiedzy silnikiem HR i DE.
Za WIKIPEDIA mozna zerknac i zobaczyc ze od 2003 do 2009 w Nissan 350Z byl montowany ten sam silnik co w lagunie coupe. HR byl w latach 2007 do 2009. |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Z tego co pisza na TEJ stronce to nawet bloki sie roznia - HR jest wyzszy i ma dluzsze korby czyli jakby nie patrzec fundamentalna roznica.
A co do roznic pomiedzy 240PS a mocniejszymi DE to cytat za forum my350z.com - "For the moment, the block, crank, rods, and oil pump are pretty much the ONLY things that are the same between the G/Z and pathfinder. EVERYTHING else is different, the heads, cams, cam gears, timing chains, timing covers, intake manifolds, etc." -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 29 December 2002 Skąd: Trójmiasto ![]() |
Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem, bo mi się scyzoryk otwiera - 350z (2003-2009) i Laguna mają TEN SAM SILNIK VQ35DE, człowiek pyta gdzie kryją się różnice (rpm, osprzęt, program, ???) skoro moc jest inna.
-------------------- Pozdrawiam,
Maciek |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Patrz wyzej to zobaczysz, ze 240-konna wersja (czyli wlasnie np. Laguna, Pathfinder itp.) NIE JEST tym samym silnikiem co w 350Z. To, ze oba maja oznaczene VQ35DE nic nie znaczy a roznice sa naprawde spore.
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Thu, 17 February 2005 ![]() |
Jedno drugiego nie wyklucza.
Na moje oko opcje są dwie: 1. Trzeba sprawdzić czy DE z Z siądzie na miejsce DE w L3. 2. Wymienić wnętrzności z silnika z rozbitka. Oryginalny pomysł. -------------------- 2024 F-Pace D300
2011 E90 330d 2000 W210 E55 BTG 9:49 (IS200) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Ciekawe jakie sa roznice w montowanym poprzecznie a wzdluznie. No i co z elektronika w przypadku przelozenia wnetrznosci/osprzetu.
Pomysl faktycznie ciekawy w sumie... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
to że korby są dłuższe nie musi oznaczać wyższego bloku bo to akurat niepotrzebna cecha , raczej oznacza niższe tłoki.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 06 June 2006 Skąd: warszawa ![]() |
oznacza to przedewszystkim ze sa to diametralnie różne silniki . Od tego trzeba zacząć , różnica wynika ze stopnia sprężania , mapy zapłonów ,wałkow ,wydechów i dolotów ? mało ?
-------------------- Mini r53....
sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
to ze silnik ma rózne długości korb, inne wałki i CR nadal nie musi oznaczać że blok jest inny.
-------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Nie musi ale oznacza, przynajmniej wg Wikipedii - "the connecting rods were lengthened and the block deck was raised by 8.4 mm to reduce piston side-loads"
-------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Forum Clubber Dołączył: Fri, 09 March 2007 Skąd: Błonie ![]() ![]() |
faktycznie ta informacja to oznacza. U Peugeota w jednym bloku potrafią być 3 różnej długości krobowody, żonglują skokiem wału i wysokością tłoka.
Nie mącę więcej -------------------- VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
Wiec wiem juz wiecej niz wiedzialem.Teraz takie drugie pytanko.Czy silnik ten mozna troche podkrecic?.Wiadomo nie chodzi mi tu o moc zedzu 300KM.
Obecnie rozwazam 2 opcje. 1. to wymiana calego wydechu 2 to wymiana wydechu i chip.I tu jest pytanie czy ewentualnei najpierw wydech potem chip,czy na odwrot. |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sun, 03 December 2006 ![]() |
najpierw wydech i moze dolot a potem strojenie.
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
ok.Slicznie dziekuje za wszelkie wskazowki i wyjasnienia.
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 27 November 2012 ![]() |
A doloze jeszcze pytanie. Czy macie moze jakies zaufane, godne polecenia firmy ktore bawai sie cipowanie wolnossacych benzynek?.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:22 |