Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 3.5 v6 350z VQ35DE - jaka różnica względem L3 coupe
gość_mat13por_*
post Mon, 26 Nov 2012 - 23:42
Post #1









Czesc

Witam Was smile.gif

Ten sam silnik, nie wiem czy osprzęt ten sam.

W 350z ma 300km
W L3 coupe ma 238km

Dane L3

Silnik benzynowy, V6, 24 zaw.
Pojemność 3498 cm³
Moc maksymalna 238 KM @ 6000 obr./min
Maks. moment obrotowy 330 Nm @ 4400 obr./min

Skąd taka znaczna różnica? Oprócz kręcenia się motoru o 1500obr wiecej..

Nie wiem czy VQ35DE to na pewno ten sam silnik co w renault.. ale na pewno jest to silnik nissana.. Pytanie tylko czym sie różni ? Może ktoś coś wie czy jest sens grzebać to w lagunie?

Pozdro !
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 26 Nov 2012 - 23:42
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bartek ZTR
post Tue, 27 Nov 2012 - 01:56
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





musisz ten silnik porównywać bardziej z VQ35DE a nie z HR wink.gif


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Marlon
post Tue, 27 Nov 2012 - 09:42
Post #3


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 12 November 2002
Skąd: Wołomin





silnik z Laguny to jest VQ35DE


--------------------
dragracingowy spiker do wynajęcia ;)

_http://www.youtube.com/watch?v=2opWEnxSs1g
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rycho31
post Tue, 27 Nov 2012 - 10:37
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 27 November 2012





Tak zgadaz sei ze silnik w Lagunie to VQ35DE.Ale dlaczego i czym rozna sie te silniki Laguna i nissan 350Z.W nissanie moc od 280 do 313 KM,a w lagunce tylko 238.
Czy ma to moze zwiazek z tym iz w nissanie silnik ten kreci sei do 7500 obr,a w lagunie tylko do 6500.
Obecnie jestem na etapie szukania roznicy,gdyz chcialbym wyciagnac troszeczke weicej mocy z silnika w lagunce.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Bartek ZTR
post Tue, 27 Nov 2012 - 10:49
Post #5


Forum Killer
Dołączył: Wed, 11 January 2006
Skąd: www.ztr-tuning.pl





porównaj nawet same kolektory wydechowe i układ kataliczny między Laguną a 350z. HR i DE to zupełnie inne silniki


--------------------
Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m
TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp...

Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD

Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rycho31
post Tue, 27 Nov 2012 - 10:56
Post #6


Rookie
Dołączył: Tue, 27 November 2012





Bartek w Nissanie 350/ jest ten sam silnik co w lagunie coupe czyli VQ35DE.Ja nie szukam roznicy pomiedzy silnikiem HR i DE.

Za WIKIPEDIA mozna zerknac i zobaczyc ze od 2003 do 2009 w Nissan 350Z byl montowany ten sam silnik co w lagunie coupe.
HR byl w latach 2007 do 2009.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 27 Nov 2012 - 11:07
Post #7


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Z tego co pisza na TEJ stronce to nawet bloki sie roznia - HR jest wyzszy i ma dluzsze korby czyli jakby nie patrzec fundamentalna roznica.

A co do roznic pomiedzy 240PS a mocniejszymi DE to cytat za forum my350z.com - "For the moment, the block, crank, rods, and oil pump are pretty much the ONLY things that are the same between the G/Z and pathfinder. EVERYTHING else is different, the heads, cams, cam gears, timing chains, timing covers, intake manifolds, etc."


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Macius
post Tue, 27 Nov 2012 - 12:11
Post #8


Super User
Dołączył: Sun, 29 December 2002
Skąd: Trójmiasto





Ludzie, czytajcie ze zrozumieniem, bo mi się scyzoryk otwiera - 350z (2003-2009) i Laguna mają TEN SAM SILNIK VQ35DE, człowiek pyta gdzie kryją się różnice (rpm, osprzęt, program, ???) skoro moc jest inna.


--------------------
Pozdrawiam,
Maciek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 27 Nov 2012 - 12:20
Post #9


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Patrz wyzej to zobaczysz, ze 240-konna wersja (czyli wlasnie np. Laguna, Pathfinder itp.) NIE JEST tym samym silnikiem co w 350Z. To, ze oba maja oznaczene VQ35DE nic nie znaczy a roznice sa naprawde spore.


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kompot
post Tue, 27 Nov 2012 - 14:06
Post #10


Forum Clubber
Dołączył: Thu, 17 February 2005





Jedno drugiego nie wyklucza.
Na moje oko opcje są dwie:
1. Trzeba sprawdzić czy DE z Z siądzie na miejsce DE w L3.
2. Wymienić wnętrzności z silnika z rozbitka.
Oryginalny pomysł.


--------------------
2024 F-Pace D300
2011 E90 330d
2000 W210 E55
BTG 9:49 (IS200)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Tue, 27 Nov 2012 - 14:10
Post #11


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Ciekawe jakie sa roznice w montowanym poprzecznie a wzdluznie. No i co z elektronika w przypadku przelozenia wnetrznosci/osprzetu.
Pomysl faktycznie ciekawy w sumie...


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Tue, 27 Nov 2012 - 19:51
Post #12


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



to że korby są dłuższe nie musi oznaczać wyższego bloku bo to akurat niepotrzebna cecha , raczej oznacza niższe tłoki.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
szeniman
post Wed, 28 Nov 2012 - 01:54
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 06 June 2006
Skąd: warszawa





oznacza to przedewszystkim ze sa to diametralnie różne silniki . Od tego trzeba zacząć , różnica wynika ze stopnia sprężania , mapy zapłonów ,wałkow ,wydechów i dolotów ? mało ?


--------------------
Mini r53....

sprzedam adapter 1jz/2jz - 350z 6speed . pw
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 28 Nov 2012 - 05:10
Post #14


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



to ze silnik ma rózne długości korb, inne wałki i CR nadal nie musi oznaczać że blok jest inny.


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kras
post Wed, 28 Nov 2012 - 10:00
Post #15


Forum Clubber
Dołączył: Sun, 10 April 2005
Skąd: WWA/Tripolis





Nie musi ale oznacza, przynajmniej wg Wikipedii - "the connecting rods were lengthened and the block deck was raised by 8.4 mm to reduce piston side-loads"


--------------------
Kra$
And JDM again... :)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kontrolm
post Wed, 28 Nov 2012 - 10:41
Post #16


Forum Clubber
Dołączył: Fri, 09 March 2007
Skąd: Błonie

Ikona grupy



faktycznie ta informacja to oznacza. U Peugeota w jednym bloku potrafią być 3 różnej długości krobowody, żonglują skokiem wału i wysokością tłoka.
Nie mącę więcej


--------------------
VEMS rozkminiłem do ostatniego rezystorka - chętnie pomogę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rycho31
post Mon, 03 Dec 2012 - 09:38
Post #17


Rookie
Dołączył: Tue, 27 November 2012





Wiec wiem juz wiecej niz wiedzialem.Teraz takie drugie pytanko.Czy silnik ten mozna troche podkrecic?.Wiadomo nie chodzi mi tu o moc zedzu 300KM.
Obecnie rozwazam 2 opcje.
1. to wymiana calego wydechu
2 to wymiana wydechu i chip.I tu jest pytanie czy ewentualnei najpierw wydech potem chip,czy na odwrot.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
specnaz14
post Mon, 03 Dec 2012 - 09:55
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Sun, 03 December 2006





najpierw wydech i moze dolot a potem strojenie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rycho31
post Tue, 04 Dec 2012 - 19:53
Post #19


Rookie
Dołączył: Tue, 27 November 2012





ok.Slicznie dziekuje za wszelkie wskazowki i wyjasnienia.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rycho31
post Mon, 21 Jan 2013 - 12:39
Post #20


Rookie
Dołączył: Tue, 27 November 2012





A doloze jeszcze pytanie. Czy macie moze jakies zaufane, godne polecenia firmy ktore bawai sie cipowanie wolnossacych benzynek?.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 10:22