![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 13 November 2010 Skąd: Łódź ![]() |
Siemka,
Już dzięki Wam parę modów przeszło, jednak niedosyt jest nadal... ![]() Pacjent to 320Cd E46 2.0 diesel (M47N seryjnie 150ps ) Na tą chwilę zrobione jest : # Wtrysk metanolu Snow Performance stage 3 # Chip # Intercooler FMIC rdzeń 550x140x65 # Kolanka redukcyjne FMIC , trochę mix oem + kwasówka # Wydech - pełny przelot : -tłumik AVG zamiast drugiego katalizatora -końcówka RM-Motors RM3 # Usunięte klapki z kolektora # Filtr powietrza Green Filter Poza silnikiem, wpływające na jazdę : # Zawiesznie gwintowane FK AK 51 # Łączniki stabilizatora MTS # Rozpórka od Nakrętki # 19 calowe felgi Śmigałem chwilę z odpiętym EGR, ale irytujące jest spalanie (+2 litry jakieś - check engine i ogólnie lipa. Ograniczyłem go programowo do 40mg/stroke) Nie mam chłodnicy spalin tak jak w starszych wersjach M47 , a szkoda. Nurtuje mnie miejsce wtrysku metanolu. Nie wiem dokładnie jaką mam dyszę ogólnie, nie wiem czy warto by się pobawić z tym ? Zwiększyć ją? Czy to może negatywnie wpłynąć na silnik , zniszczyć go? ![]() tak wygląda obecnie miejsce wtrysku ( wiem, nic pięknego ale oryginalne było po prostu nagwintowane w tej aluminiowej rurce, po jakimś czasie zaczeło się pocić - użyłem żywicy dwuskładnikowej do uszczelnienia. Czy to dobre miejsce wtrysku? Może lepiej było by wstawić rurkę pod kątem, tak żeby od razu waliło w dobrym kierunku? Czy dysza może się zepsuć etc? Może źle rozpraszać albo coś? Ogólnie auto było hamowane na beznadziejnej hamowni po modach (inercja :/ ) wypluło 182hp , gdzie w ogóle moc to była powyżej 3000rpm, a normalnie na drodze 2100 jest już pier... i auto śmiga. Tego samego dnia co hamowałem auto objechałem z kreski 320d z świeżymi wtryskami , lekkie 17calowe bbs po programie na 190ps, oraz drugie w trakcie modyfikacji (wstawiane turbo 1752V z 320d e90 177hp - dzień wcześniej strojone, coś tam jeszcze muszą poprawić również na 17 calach) z 330i przegrałem na 1/4 około 1,5 długości ( obydwoje na dosyć ciężkich kołach , jednak 330i cięższe i tak miało) czyli niby słaba nie jest... Co warto by tu jeszcze zrobić? Czy jest sens robić remap ( około 700zł w moim przypadku, program robiony był przed wydechem, IC i wywaleniem klapek niestety nie ja go robiłem - podobno 198hp wypluło) W najbliższym czasie wleci bajer w postaci "ELECTRIC EXHAUST CUTOUTS" czyli zawór który będzie odtykał wydech wcześniej tworząc pełny przelot... Głównie chodzi mi o uciszenie auta na codzień (obecny setup jest głośny) ale nie chce rezygnować z lekkiego wstawania turbo ![]() -------------------- E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, jeśli wydech był robiony po programie to, po mojemu nie ma pełnego efektu, po otetkaniu wydechu na bang sie pogorszyło, potrzebna korekta.
Pozdrawiam. |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:07 |