Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 320d E46 - Modyfikacje , wtrysk metanolu, Snow Performance stage 3 , przelot, FMIC i inne - co dalej?
deejey!
post Tue, 29 May 2012 - 20:54
Post #1


Forum Killer
Dołączył: Sat, 13 November 2010
Skąd: Łódź





Siemka,


Już dzięki Wam parę modów przeszło, jednak niedosyt jest nadal... biggrin.gif


Pacjent to 320Cd E46 2.0 diesel (M47N seryjnie 150ps )


Na tą chwilę zrobione jest :

# Wtrysk metanolu Snow Performance stage 3
# Chip
# Intercooler FMIC rdzeń 550x140x65
# Kolanka redukcyjne FMIC , trochę mix oem + kwasówka
# Wydech - pełny przelot :
-tłumik AVG zamiast drugiego katalizatora
-końcówka RM-Motors RM3
# Usunięte klapki z kolektora
# Filtr powietrza Green Filter

Poza silnikiem, wpływające na jazdę :

# Zawiesznie gwintowane FK AK 51
# Łączniki stabilizatora MTS
# Rozpórka od Nakrętki
# 19 calowe felgi




Śmigałem chwilę z odpiętym EGR, ale irytujące jest spalanie (+2 litry jakieś - check engine i ogólnie lipa. Ograniczyłem go programowo do 40mg/stroke) Nie mam chłodnicy spalin tak jak w starszych wersjach M47 , a szkoda.




Nurtuje mnie miejsce wtrysku metanolu. Nie wiem dokładnie jaką mam dyszę ogólnie, nie wiem czy warto by się pobawić z tym ? Zwiększyć ją? Czy to może negatywnie wpłynąć na silnik , zniszczyć go?



tak wygląda obecnie miejsce wtrysku ( wiem, nic pięknego ale oryginalne było po prostu nagwintowane w tej aluminiowej rurce, po jakimś czasie zaczeło się pocić - użyłem żywicy dwuskładnikowej do uszczelnienia.


Czy to dobre miejsce wtrysku? Może lepiej było by wstawić rurkę pod kątem, tak żeby od razu waliło w dobrym kierunku? Czy dysza może się zepsuć etc? Może źle rozpraszać albo coś?


Ogólnie auto było hamowane na beznadziejnej hamowni po modach (inercja :/ ) wypluło 182hp , gdzie w ogóle moc to była powyżej 3000rpm, a normalnie na drodze 2100 jest już pier... i auto śmiga. Tego samego dnia co hamowałem auto objechałem z kreski 320d z świeżymi wtryskami , lekkie 17calowe bbs po programie na 190ps, oraz drugie w trakcie modyfikacji (wstawiane turbo 1752V z 320d e90 177hp - dzień wcześniej strojone, coś tam jeszcze muszą poprawić również na 17 calach) z 330i przegrałem na 1/4 około 1,5 długości ( obydwoje na dosyć ciężkich kołach , jednak 330i cięższe i tak miało) czyli niby słaba nie jest...



Co warto by tu jeszcze zrobić? Czy jest sens robić remap ( około 700zł w moim przypadku, program robiony był przed wydechem, IC i wywaleniem klapek niestety nie ja go robiłem - podobno 198hp wypluło)



W najbliższym czasie wleci bajer w postaci "ELECTRIC EXHAUST CUTOUTS" czyli zawór który będzie odtykał wydech wcześniej tworząc pełny przelot... Głównie chodzi mi o uciszenie auta na codzień (obecny setup jest głośny) ale nie chce rezygnować z lekkiego wstawania turbo smile.gif


--------------------
E46Turbo || M50TUB25 @ 1.25bar
https://www.facebook.com/E46Turbo
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 29 May 2012 - 20:54
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
tomek 1980
post Tue, 29 May 2012 - 21:29
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 16 September 2009





Witam, jeśli wydech był robiony po programie to, po mojemu nie ma pełnego efektu, po otetkaniu wydechu na bang sie pogorszyło, potrzebna korekta.
Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:07