![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 August 2014 ![]() |
Cześć zaczynam duży projekt z 3.0TDI BiTurbo. Jednostka pochodzi z A7. Kod silnika CGQB. Silnik ma za zadanie wygenerować jak najwięcej mocy. Fabryczne sprężarki będą modyfikowane. Moje pytanie jest dosyć proste- czy warto bawić się w odprężanie tego silnika. W serii turbiny ładują ponad 2 bary. Po programie już mamy 400KM. Po modyfikacji turbin doładowanie sporo się zmieni. Uszczelki pod głowice będą oczywiście doarabiane i to takie spore ale interesuje mnie odprężenie przez mod innych elementów. Ktoś ma jakieś sugestie odnośnie przygotowania tego silnika pod moc rzędu 450+ Ps ?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 03 July 2010 ![]() |
Skoro chcesz mocno odprężać diesla to jak go będziesz odpalał zimą?
Samostartem chyba. ![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Administrator Dołączył: Mon, 21 August 2006 Skąd: Wawa ![]() |
nie ma raczej potrzeby odprezac silnika na 450KM
co do odpalania to przypominam ze to racingforum, a nie forum jak odpalic moje taxi zimą... -------------------- |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 August 2014 ![]() |
Mam na myśli minimalnie 450KM, a tak na prawdę to zobaczymy co będzie blokowało- chciałbym przekroczyć granicę 500KM, ale silnik ma być do tego odpowiednio przygotowany stąd moje pytanie czy warto odprężać
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Forum Clubber Dołączył: Tue, 04 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
done4, to co powiesz nt nowego skyactiv mazdy, jeśli ma fabrycznie stopień sprężania 14:1? tak niski, że nawet na plaku nie powinien odpalać...
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Mon, 18 August 2008 Skąd: warszawa ![]() |
Mylicie stopień sprężania z kompresją.
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 August 2014 ![]() |
Gratuluję rzeczowej dyskusji.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
A piec posadzony juz na jakimś aucie i odpalony ?
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 August 2014 ![]() |
Nie. Dopiero zaczynam rzeźbę. Mocowania pasują. Zabawa będzie ze skrzynią biegów i drugim turbo ale dam radę. Stąd moje pytania bo chciałbym ogarnąć sam silnik zanim zacznę go wkładać
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Wrexham/Rzeszów ![]() |
Do czego pakujesz ten silnik?
-------------------- Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 August 2014 ![]() |
Póki co tajemnica
![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 15 April 2010 Skąd: Lublin Czechów ![]() |
To chyba drugi projekt, o którym słyszę w PL , pierwszy jest pakowany do Audi 80 B4 Quattro
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
Jaki to ma stopień sprężania w serii?
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Forum Killer Dołączył: Sun, 24 April 2011 Skąd: wlkp ![]() |
Biturbo ma 16,0:1, a single turbo 16,8:1 wg danych z internetu
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 25 September 2007 ![]() |
Nie bedzie problemu z immo ? Moze lepiej posadzić na próbę silnik w budzie i odpalić robiąc przy okazji program na 400/800 ?
-------------------- A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .
A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune . |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 07 August 2014 ![]() |
Raczej będzie problem z immo ale to jest problem nad, którym narazie się nie zastanawiam.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:51 |