Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 3.0 TDI BiTurbo- odprężenie
SzybkiMaciej
post Thu, 07 Aug 2014 - 23:29
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 07 August 2014





Cześć zaczynam duży projekt z 3.0TDI BiTurbo. Jednostka pochodzi z A7. Kod silnika CGQB. Silnik ma za zadanie wygenerować jak najwięcej mocy. Fabryczne sprężarki będą modyfikowane. Moje pytanie jest dosyć proste- czy warto bawić się w odprężanie tego silnika. W serii turbiny ładują ponad 2 bary. Po programie już mamy 400KM. Po modyfikacji turbin doładowanie sporo się zmieni. Uszczelki pod głowice będą oczywiście doarabiane i to takie spore ale interesuje mnie odprężenie przez mod innych elementów. Ktoś ma jakieś sugestie odnośnie przygotowania tego silnika pod moc rzędu 450+ Ps ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 07 Aug 2014 - 23:29
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
done4
post Fri, 08 Aug 2014 - 00:45
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Sat, 03 July 2010





Skoro chcesz mocno odprężać diesla to jak go będziesz odpalał zimą?
Samostartem chyba. rolleyes.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
cowboy
post Fri, 08 Aug 2014 - 09:38
Post #3


Administrator
Dołączył: Mon, 21 August 2006
Skąd: Wawa





nie ma raczej potrzeby odprezac silnika na 450KM

co do odpalania to przypominam ze to racingforum, a nie forum jak odpalic moje taxi zimą...


--------------------
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiMaciej
post Fri, 08 Aug 2014 - 22:08
Post #4


Rookie
Dołączył: Thu, 07 August 2014





Mam na myśli minimalnie 450KM, a tak na prawdę to zobaczymy co będzie blokowało- chciałbym przekroczyć granicę 500KM, ale silnik ma być do tego odpowiednio przygotowany stąd moje pytanie czy warto odprężać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
siewcu
post Fri, 08 Aug 2014 - 22:41
Post #5


Forum Clubber
Dołączył: Tue, 04 December 2007
Skąd: Wrocław





done4, to co powiesz nt nowego skyactiv mazdy, jeśli ma fabrycznie stopień sprężania 14:1? tak niski, że nawet na plaku nie powinien odpalać...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Lefty
post Sat, 09 Aug 2014 - 01:05
Post #6


User
Dołączył: Mon, 18 August 2008
Skąd: warszawa





Mylicie stopień sprężania z kompresją.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiMaciej
post Sat, 09 Aug 2014 - 08:31
Post #7


Rookie
Dołączył: Thu, 07 August 2014





Gratuluję rzeczowej dyskusji.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nandoz
post Sat, 09 Aug 2014 - 14:49
Post #8


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





A piec posadzony juz na jakimś aucie i odpalony ?


--------------------
A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .

A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiMaciej
post Sat, 09 Aug 2014 - 15:01
Post #9


Rookie
Dołączył: Thu, 07 August 2014





Nie. Dopiero zaczynam rzeźbę. Mocowania pasują. Zabawa będzie ze skrzynią biegów i drugim turbo ale dam radę. Stąd moje pytania bo chciałbym ogarnąć sam silnik zanim zacznę go wkładać
Go to the top of the page
 
+Quote Post
std1984
post Sat, 09 Aug 2014 - 18:23
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Wrexham/Rzeszów





Do czego pakujesz ten silnik?


--------------------
Audi A3 ATD 241 KM 445 Nm by R-performance ET - 13,716 - Było
Mitsubishi Lanser Evo X by 4Turbo 390 KM 530 Nm - było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiMaciej
post Sun, 10 Aug 2014 - 00:52
Post #11


Rookie
Dołączył: Thu, 07 August 2014





Póki co tajemnica smile.gif dam znać jak coś więcej ruszę
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tvn
post Sun, 10 Aug 2014 - 18:00
Post #12


Super User
Dołączył: Thu, 15 April 2010
Skąd: Lublin Czechów





To chyba drugi projekt, o którym słyszę w PL , pierwszy jest pakowany do Audi 80 B4 Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
jabcok20
post Sun, 10 Aug 2014 - 22:42
Post #13


Forum Killer
Dołączył: Tue, 02 June 2009
Skąd: Lębork





Jaki to ma stopień sprężania w serii?


--------------------
Mercedes W201 M104
Go to the top of the page
 
+Quote Post
farmer91
post Tue, 12 Aug 2014 - 14:43
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Sun, 24 April 2011
Skąd: wlkp





Biturbo ma 16,0:1, a single turbo 16,8:1 wg danych z internetu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
nandoz
post Sat, 16 Aug 2014 - 17:45
Post #15


Frequent User
Dołączył: Tue, 25 September 2007





Nie bedzie problemu z immo ? Moze lepiej posadzić na próbę silnik w budzie i odpalić robiąc przy okazji program na 400/800 ?


--------------------
A4 AWX Switzer P196/400 by Ecuproject .

A6 Avant 3.0 Bitdi 430/833 by Vagtune .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
SzybkiMaciej
post Wed, 20 Aug 2014 - 11:32
Post #16


Rookie
Dołączył: Thu, 07 August 2014





Raczej będzie problem z immo ale to jest problem nad, którym narazie się nie zastanawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 07:51