![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sat, 04 October 2014 ![]() |
Cześć, borykam się dość długo z problemem w aucie który wygląda następująco:
Silnik przeswapowany z dawcy którego nie diagnozowałem pod kątem działania sond. Została wykodowana ze sterownika ekologia drugie sondy itp. Od uruchomienia na banku1 w kanale 33 było wskazanie 5v i 25% a na drugim banku sonda pracowała prawidłowo. Sterownik był sprawdzony/poprawiony od tego momentu bank1 pokazywał 5v i 0% drugi pracował prawidłowo Drugi sterownik został kupiony u innej osoby która wykodowała immo, po uruchomieniu bank1 wskazuje niskie napięcie coś koło 0.8v i 0%. Drugi bank 0% i brak odczytu z napiecia (puste pole). W sterowniku są oczywiście błędy drugich sond i całej ekologii. Czy to ma wpływ na brak regulacji? Zwrócę uwagę że stary sterownik na logu ma podpis MOTRONIC ME7.1 0008 o nr 022 906 032 E a nowy to MOTRONIC ME7.1 V04 022 906 032 B i na naklejce również jest B Z tego co sprawdziłem to jest sterownik od AQP, bliźniaczy silnik wg schematów ma ten sam pinout jeśli chodzi o sondy. Czy to jest przyczyna braku odczytu? Co mam powiedzieć gościowi co to robi? Wgrać wsad ze starego sterownika? Wgrać czysty wsad ze sterownika E? Czy problem może jeszcze leżeć gdzie indziej? Skupiłem się na sterowniku bo sondy i wiązki były eliminowane już wcześniej i ecu wydaje się problemem. Bardzo proszę o pomoc ew wskazanie do kogo odstawić samochód, pozdrawiam serdecznie. Poglądowo tak to wygląda na LOGU |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 18 June 2025 - 09:06 |