![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Orientuje się ktoś może ile cięższe są opony run on flat od zwykłych w rozmiarze 225x45x17?
-------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 07 August 2003 Skąd: krakow ![]() |
225/50/17 goodyear run on flat ok 14-14.5 kg z tego co pamietam , opona w stanie srednim
-------------------- ... soon
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
225/50/17 goodyear run on flat ok 14-14.5 kg z tego co pamietam , opona w stanie srednim z tego co wygooglałem zwykłe waza 9-10kg czyli mamy 4-5kg roznicy i to dosyć daleko od środka. Jak bardzo to będzie wyczuwalne w czasie jazdy (przyspieszenie, prowadzenie, zachowanie na nierównościach)? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
~ ok 1,5-1,7 kg/sztuce w rozmiarze 225/45/17 (wartości przybliżone) przykład:
moje seryjne felgi z S4+ opony run flat 225/45/17 ważyły 27 kg/szt (z oponami bez run flata 25,5) założyłem za to OZ 18 Superllegera z oponą bez Runflata 225/40/18 łączna waga 18,5 kg różnica olbrzymia ![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Super User Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: z lasu ![]() |
Na runflatach nie jeździłem, ale jeśli chodzi o kilka kg różnicy na kołach (a już szczególnie na oponach) to różnica jest zasadnicza.
-------------------- :)
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#6
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
Na przodach nie mialem ale uzywalem z tylu w RWD do upalania RE050 zwykle i RE050 RFT. Fakt, RFT byly ciezsze (ale zdecydowanie blizej do ciezsze o 1.5kg na sztuce niz 5...to chyba jakis zart). Roznic w prowadzeniu auta na suchym nie zaobserwowalem. Ba, RFT byly lepsze bo dluzej wytrzymaly
![]() -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 06 January 2007 Skąd: to wiesz? ![]() |
RF jest stabilniejsza na zakrętach przez sztywniejszą ścianę boczną, ale w polskich realiach.... bywa odwrotnie, dosyć często powoduje efekt "piłeczki pinpongowej"
![]() -------------------- Jaguar XKR V8 Kompressor Stage1+
Porsche Cayenne II V6 TDI Stage1+ |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
Fakt, RFT byly ciezsze (ale zdecydowanie blizej do ciezsze o 1.5kg na sztuce niz 5...to chyba jakis zart). ale co jest żartem że zwykłe ważą 9-10kg czy że ROF ważą 14kg? -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 10 April 2005 Skąd: WWA/Tripolis ![]() |
No jak mowie - mialem takiego samego Bridgestona zwyklego i RFT, roznica w masie byla ale w zyciu nie 5kg. Moze wlasnie jakies 1.5-2kg max.
Moze masz doswiadczenia z innymi oponami... -------------------- Kra$
And JDM again... :) |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 17 February 2008 Skąd: W-wa ![]() |
dobra załóżmy że jest to 2kg, jaki to będzie miało wpływ na osiągi i prowadzenie?
Kupiłem samochód na 16". Na lato chce kupić drugi komplet felg 17" i nowe opony. No i teraz nie wiem czy ładować się w ROF czy zwykłe. Samochód to e90 320d jeszcze chwilę bez chipa -------------------- papierowe konie + oszukane 4x4
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Forum Clubber Dołączył: Mon, 18 December 2006 Skąd: TST ![]() |
rsc to przede wszystkim kiepski komfort. różnicy w masie w tak ciężkim samochodzie nie odczujesz
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 09:20 |