2.0 TFSI BWA, bierze olej, dymi na niebiesko i śmerdzi z nawiewu. |
2.0 TFSI BWA, bierze olej, dymi na niebiesko i śmerdzi z nawiewu. |
Tue, 18 Aug 2015 - 17:56
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 June 2014 |
Panowie, silnik bierze olej, czuć z nawiewu smród spalonego oleju podczas postoju. Podczas jazdy na biegu bez gazu i po ponownym wciśnięciu gazu zadymi na niebiesko. Cyżby pierścienie powiedziały papa i remoncik się szykuje?? Czy tylko uszczelniacze??
|
|
|
Wspieraj forum |
Tue, 18 Aug 2015 - 17:56
Post
#
|
Dotacja |
|
|
|
Tue, 18 Aug 2015 - 18:54
Post
#2
|
|
User Dołączył: Sat, 01 November 2008 Skąd: Legionowo |
W 1.8t miałem podobnie jak turbo się kończyło. Pompowało jak trzeba, ale zostawiałem po odpuszczeniu gazu bąka i śmierdziało w środku olejem.
|
|
|
Tue, 18 Aug 2015 - 20:10
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 June 2014 |
Turbo jest nówka, na starym też tak samo było
|
|
|
Tue, 18 Aug 2015 - 20:36
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 18 August 2015 |
witam. http://magazynauto.interia.pl/porady/news-...tsi,nId,1864800 pozdro .
|
|
|
Tue, 18 Aug 2015 - 20:57
Post
#5
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 June 2014 |
Najlepiej wkleić jakąś pierdołe w której piszą nie prawdę.
|
|
|
Wed, 19 Aug 2015 - 12:56
Post
#6
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
Temat znany. Pierścienie olejowe są zpierdzielone od nowosci. Przerabiam takie silniki i likwiduje ten problem na długie lata.
|
|
|
Wed, 19 Aug 2015 - 18:44
Post
#7
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 June 2014 |
Wymiana samych pierścieni i uszczelniaczy na nowe coś pomoże?? Zniweluje smród i dymienie??
|
|
|
Wed, 19 Aug 2015 - 19:14
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 |
Tak. Do kompletu wymien jeszcze odme na pokrywie zaworow i bedzie ok!
-------------------- :)
|
|
|
Wed, 19 Aug 2015 - 20:47
Post
#9
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
Ale ori pierścienie się nie nadają a naprawa tego w serwisie 28 tys.
W stanach robią na akcjach serwisowych za Free. Także pierścienie plus uszczelniacze i to wszystko. Oczywiście jak ma ponad 120 tys to i rozrząd. |
|
|
Sun, 23 Aug 2015 - 13:21
Post
#10
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SKL/Cz-wa |
a jak sytuacja wygląda w obecnym np A3 1.8 TFSI?
|
|
|
Sun, 23 Aug 2015 - 13:41
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
8R chyba już jest ok Ale 8p nadal sito
|
|
|
Sun, 23 Aug 2015 - 13:55
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 |
W 1.8tfsi w a4 to samo, mysle ze w a3 bedzie podobnie
-------------------- :)
|
|
|
Sun, 23 Aug 2015 - 14:06
Post
#13
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SKL/Cz-wa |
a gdzie mam szukać kodu silnika? nigdy nie lubiłem VAGowskiego oznaczania silników...
|
|
|
Sun, 23 Aug 2015 - 14:18
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Mon, 05 January 2009 |
Na obudowie rozrzadu masz naklejke z kodami u samej gory
-------------------- :)
|
|
|
Sun, 23 Aug 2015 - 14:27
Post
#15
|
|
User Dołączył: Wed, 19 November 2008 Skąd: SKL/Cz-wa |
auta nie mam pod domem bo auto brata i z ciekawości chcę się dowiedzieć czy ma się przygotować na problemy z olejem brat ma zrobić foto silnika to sie dowiem, thx za info
|
|
|
Sun, 23 Aug 2015 - 16:44
Post
#16
|
|
Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 |
Lepiej niech wklejke z bagażnika weźmie cyknie.
|
|
|
Fri, 28 Aug 2015 - 13:27
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin |
Jeżeli to BWA to rozrząd jest jeszcze na pasku i ten silnik nie miał problemów z wadliwymi tłokami i pierścieniami tak jak to było przy nowszych TFSI na łańcuchu, więc pierścień olejowy powinien być normalny a nie cieniutki jak to było później...
|
|
|
Fri, 28 Aug 2015 - 17:24
Post
#18
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 June 2014 |
Jeżeli to BWA to rozrząd jest jeszcze na pasku i ten silnik nie miał problemów z wadliwymi tłokami i pierścieniami tak jak to było przy nowszych TFSI na łańcuchu, więc pierścień olejowy powinien być normalny a nie cieniutki jak to było później... Są tak samo cienkie jak przy nowszych |
|
|
Fri, 28 Aug 2015 - 18:00
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 15 October 2010 Skąd: Lublin |
AXX, BWA, BPY mają kolejno 1.2 / 1.5 / 2 - więc olejowy chyba nie jest taki cienki skoro nawet stare 1.8T ma również 2mm. Niestety nie wiem czy faktycznie nowsze TFSI ( łańcuch rozrządu ) mają takie same wymiary....
Adamm jeżeli w nowszych jest to samo to skąd ta różnica że przy pasku rozrządu nie było takich problemów ?? |
|
|
Fri, 28 Aug 2015 - 21:03
Post
#20
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 12 June 2014 |
Pawel M ale kto powiedział że przy pasku rozrządu nie ma takich problemów??
|
|
|
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 11:08 |