Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TFSI BWA, bierze olej, dymi na niebiesko i śmerdzi z nawiewu.
Adamm
post Tue, 18 Aug 2015 - 17:56
Post #1


Rookie
Dołączył: Thu, 12 June 2014





Panowie, silnik bierze olej, czuć z nawiewu smród spalonego oleju podczas postoju. Podczas jazdy na biegu bez gazu i po ponownym wciśnięciu gazu zadymi na niebiesko. Cyżby pierścienie powiedziały papa i remoncik się szykuje?? Czy tylko uszczelniacze??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 18 Aug 2015 - 17:56
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
bodziolot
post Tue, 18 Aug 2015 - 18:54
Post #2


User
Dołączył: Sat, 01 November 2008
Skąd: Legionowo





W 1.8t miałem podobnie jak turbo się kończyło. Pompowało jak trzeba, ale zostawiałem po odpuszczeniu gazu bąka i śmierdziało w środku olejem.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamm
post Tue, 18 Aug 2015 - 20:10
Post #3


Rookie
Dołączył: Thu, 12 June 2014





Turbo jest nówka, na starym też tak samo było
Go to the top of the page
 
+Quote Post
marek [a6]
post Tue, 18 Aug 2015 - 20:36
Post #4


Rookie
Dołączył: Tue, 18 August 2015





witam. http://magazynauto.interia.pl/porady/news-...tsi,nId,1864800 pozdro .
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamm
post Tue, 18 Aug 2015 - 20:57
Post #5


Rookie
Dołączył: Thu, 12 June 2014





Najlepiej wkleić jakąś pierdołe w której piszą nie prawdę.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 19 Aug 2015 - 12:56
Post #6


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Temat znany. Pierścienie olejowe są zpierdzielone od nowosci. Przerabiam takie silniki i likwiduje ten problem na długie lata.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamm
post Wed, 19 Aug 2015 - 18:44
Post #7


Rookie
Dołączył: Thu, 12 June 2014





Wymiana samych pierścieni i uszczelniaczy na nowe coś pomoże?? Zniweluje smród i dymienie??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Wed, 19 Aug 2015 - 19:14
Post #8


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Tak. Do kompletu wymien jeszcze odme na pokrywie zaworow i bedzie ok!


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Wed, 19 Aug 2015 - 20:47
Post #9


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Ale ori pierścienie się nie nadają a naprawa tego w serwisie 28 tys.
W stanach robią na akcjach serwisowych za Free.

Także pierścienie plus uszczelniacze i to wszystko. Oczywiście jak ma ponad 120 tys to i rozrząd.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bimmer
post Sun, 23 Aug 2015 - 13:21
Post #10


User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: SKL/Cz-wa





a jak sytuacja wygląda w obecnym np A3 1.8 TFSI?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Sun, 23 Aug 2015 - 13:41
Post #11


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





8R chyba już jest ok Ale 8p nadal sito
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Sun, 23 Aug 2015 - 13:55
Post #12


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





W 1.8tfsi w a4 to samo, mysle ze w a3 bedzie podobnie


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bimmer
post Sun, 23 Aug 2015 - 14:06
Post #13


User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: SKL/Cz-wa





a gdzie mam szukać kodu silnika? nigdy nie lubiłem VAGowskiego oznaczania silników...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tarantula
post Sun, 23 Aug 2015 - 14:18
Post #14


Frequent User
Dołączył: Mon, 05 January 2009





Na obudowie rozrzadu masz naklejke z kodami u samej gory


--------------------
:)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bimmer
post Sun, 23 Aug 2015 - 14:27
Post #15


User
Dołączył: Wed, 19 November 2008
Skąd: SKL/Cz-wa





auta nie mam pod domem bo auto brata i z ciekawości chcę się dowiedzieć czy ma się przygotować na problemy z olejem laugh.gif brat ma zrobić foto silnika to sie dowiem, thx za info
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Synek
post Sun, 23 Aug 2015 - 16:44
Post #16


Super User
Dołączył: Tue, 14 July 2015





Lepiej niech wklejke z bagażnika weźmie cyknie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel_M
post Fri, 28 Aug 2015 - 13:27
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 October 2010
Skąd: Lublin





Jeżeli to BWA to rozrząd jest jeszcze na pasku i ten silnik nie miał problemów z wadliwymi tłokami i pierścieniami tak jak to było przy nowszych TFSI na łańcuchu, więc pierścień olejowy powinien być normalny a nie cieniutki jak to było później...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamm
post Fri, 28 Aug 2015 - 17:24
Post #18


Rookie
Dołączył: Thu, 12 June 2014





CYTAT(Pawel_M @ Fri, 28 Aug 2015 - 13:27) *
Jeżeli to BWA to rozrząd jest jeszcze na pasku i ten silnik nie miał problemów z wadliwymi tłokami i pierścieniami tak jak to było przy nowszych TFSI na łańcuchu, więc pierścień olejowy powinien być normalny a nie cieniutki jak to było później...


Są tak samo cienkie jak przy nowszych
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Pawel_M
post Fri, 28 Aug 2015 - 18:00
Post #19


Frequent User
Dołączył: Fri, 15 October 2010
Skąd: Lublin





AXX, BWA, BPY mają kolejno 1.2 / 1.5 / 2 - więc olejowy chyba nie jest taki cienki skoro nawet stare 1.8T ma również 2mm. Niestety nie wiem czy faktycznie nowsze TFSI ( łańcuch rozrządu ) mają takie same wymiary....

Adamm jeżeli w nowszych jest to samo to skąd ta różnica że przy pasku rozrządu nie było takich problemów ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Adamm
post Fri, 28 Aug 2015 - 21:03
Post #20


Rookie
Dołączył: Thu, 12 June 2014





Pawel M ale kto powiedział że przy pasku rozrządu nie ma takich problemów??
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 26 April 2024 - 11:08