![]() |
![]() ![]() |
![]() |
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#1
|
![]() |
Witam
Proste pytanie odnośnie silnika BKD 140KM. Dość często padaja w nim turbiny z powodu lichej ich jakości (podobno). Skoro już taka padnie... to na jaką warto wymienić (najlepiej p&p) aby nie powtarzeć tego co kilkadziesiąt tysięcy km ? Przyrost kilku KM i Nm przy okazji bardzo mile widziany PS Interesują mnie juz nie tyle pionierskie a już sprawdzone w praktyce rozwiązania |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 23 July 2003 Skąd: Gdańsk ![]() |
Z RS'a BMN 170 ?
Co tam siedzi ? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Sat, 05 March 2005 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Zoltar":1nsufcf1) Z RS'a BMN 170 ?
Co tam siedzi ? z tego co pamiętam to w 170KM silniku siedzi turbo sterowane zaworkiem elektronicznym a nie na gruszce -------------------- Ecuproject wrocław 513399363,502730289
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
CYTAT("guluwroc":u30x1ycv) CYTAT("Zoltar":u30x1ycv) Z RS'a BMN 170 ? Co tam siedzi ? z tego co pamiętam to w 170KM silniku siedzi turbo sterowane zaworkiem elektronicznym a nie na gruszce Nie wiem jak w BMN ale w BRD tez 170KM turbina jest sterowana normalnie. Ma jeszcze czujnik polozenia kierownic czy cos takiego. -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
CYTAT("guluwroc":zv6q14vc) CYTAT("Zoltar":zv6q14vc) Z RS'a BMN 170 ? Co tam siedzi ? z tego co pamiętam to w 170KM silniku siedzi turbo sterowane zaworkiem elektronicznym a nie na gruszce To tylko czujnik polozenia sterowanie nadal jest mechaniczne |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() User Dołączył: Sun, 11 December 2005 ![]() |
podłacze się pod temat,czy do 130PD AWX passat,będzie pasowało turbo od paska 170KM 03G253019N chyba BMR?
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Sun, 25 September 2005 ![]() |
CYTAT("bezduszny":2mb6xgt8) Dość często padaja w nim turbiny z powodu lichej ich jakości (podobno).
Bo Made in Romania |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 28 February 2004 Skąd: Bielsko B / Kraków ![]() |
do awx chyba pasuje tylko z BRD
-------------------- _http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("pawelb6":3omm7shg) podłacze się pod temat,czy do 130PD AWX passat,będzie pasowało turbo od paska 170KM 03G253019N chyba BMR?
nowe passaty 140/170KM maja silniki poprzecznie montowane a starsze passaty 130KM (AWX) ma montowany wzdluznie wiec moze byc problem ze spasowaniem lepiej bylo by poszukac ze 170 wzdluznej (np. nowe A4/A6) -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 06 November 2007 ![]() |
No niestety to prawda i to bolesna.Liche wykonanie otoz to.Zaworek elektroniczny powoduje ze upuszczane cisnienie wraca spowrotem do obiegu co jest wyjatkowo idiotyczne(ekolodzy sie klaniaja)
Proponuje zmienic tez zawor a turbosprezarke to na pewno. Wkrotce bedziemy oferowac tego typu uslugi z konkurencyjnymi cenami poniewaz rusza specjalistyczny zaklad. Pozdro |
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#11
|
![]() |
Panowie.... to ktoś poda jakąś konkretą odpowiedź ?
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 03 October 2005 Skąd: Trojmiasto ![]() |
CYTAT("bezduszny":378nxoqk) Panowie.... to ktoś poda jakąś konkretą odpowiedź ?
Konktetnie to nie ma nic p&p co by bylo lepsze bo dawno by uzytkownicy BKD i podobnych zakladali. Fabryczne turbiny sa liche i trzeba sie pogodzic.... Chcesz cos wiecej> szukaj hybryd...(pare aut juz jezdzi i ma sie dobrze) ew. rzezb z kolektorami i wsadzaj jakies inne cale turbiny. IMO: Najprosciej jest wstawic od ARL suszarke i przerobic wylot na wydech. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
turbiny w BKD i BJB sa najbardziej zawodne (najwiecej mam telefonow w tej sprawie)
jak starczy w grudniu czasu to z kumplem bedziemy probowali zrobic hybryde na nowych czesciach ktorą mozna byloby zapakowac do seryjnych muszli (tak zeby caly zestaw byl trwalszy od serii i dawal wieksze mozliwosci) jak cos wyjdzie to napewno sie pochwale -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
gość_bezduszny_* |
![]()
Post
#14
|
![]() |
CYTAT("mammoth":1lss981b) jak starczy w grudniu czasu to z kumplem bedziemy probowali zrobic hybryde na nowych czesciach ktorą mozna byloby zapakowac do seryjnych muszli (tak zeby caly zestaw byl trwalszy od serii i dawal wieksze mozliwosci)
jak cos wyjdzie to napewno sie pochwale Ooo... i to jest właściwy kierunek |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Tue, 20 February 2007 Skąd: Warszawa ![]() |
CYTAT("mammoth":zogo38yf) turbiny w BKD i BJB sa najbardziej zawodne (najwiecej mam telefonow w tej sprawie)
A jak wygląda sprawa w BKP ? Bo jak narazie mam zrobione 10k km i jeszcze działa. Wie ktoś czy w BKP siedzi takie same turbo jak w BKD ? |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Sun, 12 June 2005 Skąd: Krakow ![]() |
W aso jest już dostępna nowa poprawiona seria turbo do bkd, zmniejszyli luzy na wałku. Koszt coś ponad 7 tys. zł.
Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
CYTAT("Tomasz!":1quhvmjd) W aso jest już dostępna nowa poprawiona seria turbo do bkd, zmniejszyli luzy na wałku. Koszt coś ponad 7 tys. zł.
Pozdrawiam. a u mnie duzo taniej oczywiscie nowa z gwarancja jakby nie wpadki VW/Audi (pewnie przez ingerencje ksiegowych) to czlowiek taki jak ja nie mialby z czego zyc hyhy... -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 June 2005 Skąd: Kraków ![]() |
faktycznie są nowe turbinki ale czy będą lepsze to niewiadomo czs pokaże
Te dotej pory potrafiły padać po 40tyś km jak niepadnie całkiem to gwizda 1. dotego dodatkowo pękajace głowice 2. niesczelności w blokach 3. trefne uszczelki głowicy ehhhhhhhhhhh chyba coś sie nieudało tymrazem -------------------- SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Sun, 19 December 2004 Skąd: Wrocław ![]() |
te problemy dotycza glownie wczesnych egzemplazy 2,0 16V TDI pontowanych poprzecznie, w obecnych jednostach te problemy raczej sie nie zdazają...
najbardziej trefne turbosprezari ostatnimi czasu sa montowane w silnikach 1,9TDI PD BJB -------------------- _ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 27 June 2005 Skąd: Kraków ![]() |
moze w VW akurat w skodzie problem dalej sie pojawia
-------------------- SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:34 |