Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 2.0 TDI BKD wymiana turbo
gość_bezduszny_*
post Sun, 11 Nov 2007 - 18:04
Post #1









Witam

Proste pytanie odnośnie silnika BKD 140KM.
Dość często padaja w nim turbiny z powodu lichej ich jakości (podobno). Skoro już taka padnie... to na jaką warto wymienić (najlepiej p&p) aby nie powtarzeć tego co kilkadziesiąt tysięcy km ?

Przyrost kilku KM i Nm przy okazji bardzo mile widziany



PS
Interesują mnie juz nie tyle pionierskie a już sprawdzone w praktyce rozwiązania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 11 Nov 2007 - 18:04
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Zoltar
post Sun, 11 Nov 2007 - 19:25
Post #2


Forum Homee
Dołączył: Wed, 23 July 2003
Skąd: Gdańsk





Z RS'a BMN 170 ?

Co tam siedzi ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
guluwroc
post Sun, 11 Nov 2007 - 21:36
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Sat, 05 March 2005
Skąd: Wrocław





CYTAT("Zoltar":1nsufcf1)
Z RS'a BMN 170 ?

Co tam siedzi ?

z tego co pamiętam to w 170KM silniku siedzi turbo sterowane zaworkiem elektronicznym a nie na gruszce


--------------------
Ecuproject wrocław 513399363,502730289
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olozwirski
post Sun, 11 Nov 2007 - 22:18
Post #4


Forum Homee
Dołączył: Tue, 22 August 2006
Skąd: WKZ





CYTAT("guluwroc":u30x1ycv)
CYTAT("Zoltar":u30x1ycv)
Z RS'a BMN 170 ?

Co tam siedzi ?

z tego co pamiętam to w 170KM silniku siedzi turbo sterowane zaworkiem elektronicznym a nie na gruszce

Nie wiem jak w BMN ale w BRD tez 170KM turbina jest sterowana normalnie. Ma jeszcze czujnik polozenia kierownic czy cos takiego.


--------------------
golf mkI 4x4
golf mkII V8
audi A2 R36
polo 86C XX w budowie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Mon, 12 Nov 2007 - 09:23
Post #5


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





CYTAT("guluwroc":zv6q14vc)
CYTAT("Zoltar":zv6q14vc)
Z RS'a BMN 170 ?

Co tam siedzi ?

z tego co pamiętam to w 170KM silniku siedzi turbo sterowane zaworkiem elektronicznym a nie na gruszce



To tylko czujnik polozenia sterowanie nadal jest mechaniczne
Go to the top of the page
 
+Quote Post
pawelb6
post Tue, 13 Nov 2007 - 20:03
Post #6


User
Dołączył: Sun, 11 December 2005





podłacze się pod temat,czy do 130PD AWX passat,będzie pasowało turbo od paska 170KM 03G253019N chyba BMR?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Grzeho
post Tue, 13 Nov 2007 - 22:44
Post #7


Super User
Dołączył: Sun, 25 September 2005





CYTAT("bezduszny":2mb6xgt8)
Dość często padaja w nim turbiny z powodu lichej ich jakości (podobno).

Bo Made in Romania
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tdiik
post Tue, 13 Nov 2007 - 22:54
Post #8


Forum Killer
Dołączył: Sat, 28 February 2004
Skąd: Bielsko B / Kraków





do awx chyba pasuje tylko z BRD


--------------------
_http://img183.imageshack.us/img183/7263/avataribipk9.jpg
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Tue, 13 Nov 2007 - 23:31
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT("pawelb6":3omm7shg)
podłacze się pod temat,czy do 130PD AWX passat,będzie pasowało turbo od paska 170KM 03G253019N chyba BMR?


nowe passaty 140/170KM maja silniki poprzecznie montowane a starsze passaty 130KM (AWX) ma montowany wzdluznie wiec moze byc problem ze spasowaniem lepiej bylo by poszukac ze 170 wzdluznej (np. nowe A4/A6)


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
TOMAS 3.0 V8
post Wed, 14 Nov 2007 - 15:06
Post #10


Rookie
Dołączył: Tue, 06 November 2007





No niestety to prawda i to bolesna.Liche wykonanie otoz to.Zaworek elektroniczny powoduje ze upuszczane cisnienie wraca spowrotem do obiegu co jest wyjatkowo idiotyczne(ekolodzy sie klaniaja)
Proponuje zmienic tez zawor a turbosprezarke to na pewno.
Wkrotce bedziemy oferowac tego typu uslugi z konkurencyjnymi cenami poniewaz rusza specjalistyczny zaklad.
Pozdro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Wed, 14 Nov 2007 - 20:37
Post #11









Panowie.... to ktoś poda jakąś konkretą odpowiedź ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rob555
post Wed, 14 Nov 2007 - 23:14
Post #12


Frequent User
Dołączył: Mon, 03 October 2005
Skąd: Trojmiasto





CYTAT("bezduszny":378nxoqk)
Panowie.... to ktoś poda jakąś konkretą odpowiedź ?


Konktetnie to nie ma nic p&p co by bylo lepsze bo dawno by uzytkownicy BKD i podobnych zakladali. Fabryczne turbiny sa liche i trzeba sie pogodzic....
Chcesz cos wiecej> szukaj hybryd...(pare aut juz jezdzi i ma sie dobrze) ew. rzezb z kolektorami i wsadzaj jakies inne cale turbiny.
IMO: Najprosciej jest wstawic od ARL suszarke i przerobic wylot na wydech.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Thu, 15 Nov 2007 - 00:44
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





turbiny w BKD i BJB sa najbardziej zawodne (najwiecej mam telefonow w tej sprawie)

jak starczy w grudniu czasu to z kumplem bedziemy probowali zrobic hybryde na nowych czesciach ktorą mozna byloby zapakowac do seryjnych muszli (tak zeby caly zestaw byl trwalszy od serii i dawal wieksze mozliwosci)

jak cos wyjdzie to napewno sie pochwale


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_bezduszny_*
post Thu, 15 Nov 2007 - 15:14
Post #14









CYTAT("mammoth":1lss981b)
jak starczy w grudniu czasu to z kumplem bedziemy probowali zrobic hybryde na nowych czesciach ktorą mozna byloby zapakowac do seryjnych muszli (tak zeby caly zestaw byl trwalszy od serii i dawal wieksze mozliwosci)

jak cos wyjdzie to napewno sie pochwale


Ooo... i to jest właściwy kierunek
Go to the top of the page
 
+Quote Post
VIP
post Thu, 15 Nov 2007 - 15:27
Post #15


Super User
Dołączył: Tue, 20 February 2007
Skąd: Warszawa





CYTAT("mammoth":zogo38yf)
turbiny w BKD i BJB sa najbardziej zawodne (najwiecej mam telefonow w tej sprawie)


A jak wygląda sprawa w BKP ? Bo jak narazie mam zrobione 10k km i jeszcze działa.
Wie ktoś czy w BKP siedzi takie same turbo jak w BKD ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Tomasz!
post Thu, 15 Nov 2007 - 23:24
Post #16


Rookie
Dołączył: Sun, 12 June 2005
Skąd: Krakow





W aso jest już dostępna nowa poprawiona seria turbo do bkd, zmniejszyli luzy na wałku. Koszt coś ponad 7 tys. zł.

Pozdrawiam.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Fri, 16 Nov 2007 - 00:00
Post #17


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





CYTAT("Tomasz!":1quhvmjd)
W aso jest już dostępna nowa poprawiona seria turbo do bkd, zmniejszyli luzy na wałku. Koszt coś ponad 7 tys. zł.

Pozdrawiam.


a u mnie duzo taniej oczywiscie nowa z gwarancja

jakby nie wpadki VW/Audi (pewnie przez ingerencje ksiegowych) to czlowiek taki jak ja nie mialby z czego zyc hyhy...


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek_vw
post Sat, 17 Nov 2007 - 11:05
Post #18


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 June 2005
Skąd: Kraków





faktycznie są nowe turbinki ale czy będą lepsze to niewiadomo czs pokaże

Te dotej pory potrafiły padać po 40tyś km jak niepadnie całkiem to gwizda


1. dotego dodatkowo pękajace głowice
2. niesczelności w blokach
3. trefne uszczelki głowicy


ehhhhhhhhhhh chyba coś sie nieudało tymrazem


--------------------
SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mammoth
post Sat, 17 Nov 2007 - 17:17
Post #19


Forum Homee
Dołączył: Sun, 19 December 2004
Skąd: Wrocław





te problemy dotycza glownie wczesnych egzemplazy 2,0 16V TDI pontowanych poprzecznie, w obecnych jednostach te problemy raczej sie nie zdazają...

najbardziej trefne turbosprezari ostatnimi czasu sa montowane w silnikach 1,9TDI PD BJB


--------------------
_ MIEJSCE NA TWOJĄ REKLAMĘ _
Go to the top of the page
 
+Quote Post
tomek_vw
post Sat, 17 Nov 2007 - 21:48
Post #20


Frequent User
Dołączył: Mon, 27 June 2005
Skąd: Kraków





moze w VW akurat w skodzie problem dalej sie pojawia


--------------------
SCIROCCO 1.8T 20V 251Km 345NM , powered by DV-T
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Friday, 02 May 2025 - 13:34