![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 20 May 2015 ![]() |
Czolem, szukam osoby ktora mi (odplatnie) zmodyfikuje sczytany wsad pod katem wywalenia DPF. Samochod Passat B5FL silnik 2.0 TDI BGW 136KM, ktos cos?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 ![]() |
Wrzucaj wsad. Jest tu tylu mistrzów tuningu, że na bank któryś z nich udzieli Ci odpowiedniej wskazówki pod jakim adresem trzeba zmienić 001 na 000. Jako, że jest to zmiana raptem jednej cyfry to nie sądzę by ktoś domagał się opłat
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 20 May 2015 ![]() |
Ok, więc zapodaje wsad:
http://www119.zippyshare.com/v/xeay846I/file.html I jeszcze pytanie odnosnie tej zmiany - czy po zmianie wartosci tego bitu komp w ogole nie bedzie rejestrowal bledow zwiazanych z dpf? bo w chwili obecnej wywala czujnik cisnienia w wydechu (fizycznie wywalony dpf) i brak Satacenu w zbiorniczku. Czy po tej zmianie przestanie to rejestrowac, czy trzeba cos jeszcze zmieniac? Z gory dzieki za pomoc |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Wrzucaj wsad. Jest tu tylu mistrzów tuningu, że na bank któryś z nich udzieli Ci odpowiedniej wskazówki pod jakim adresem trzeba zmienić 001 na 000. Jako, że jest to zmiana raptem jednej cyfry to nie sądzę by ktoś domagał się opłat ![]() To za tą właśnie robotę bierze się 700-1200 PLN? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
I jeszcze pytanie odnosnie tej zmiany - czy po zmianie wartosci tego bitu komp w ogole nie bedzie rejestrowal bledow zwiazanych z dpf? bo w chwili obecnej wywala czujnik cisnienia w wydechu (fizycznie wywalony dpf) i brak Satacenu w zbiorniczku. Czy po tej zmianie przestanie to rejestrowac, czy trzeba cos jeszcze zmieniac? Z gory dzieki za pomoc Z tego, co wiem, lista błędów związanych z dpf jest tak duża, że wycięcie wszystkiego może utrudnić diagnostykę auta. Z reguły więc wyłączają obsługę samego wypalania dpf, a różnicówka i reszta przyległości zostaje. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
daj gdzies indziej ten wsad bo nie moge pobrac i ci zrobie
usuniecie błędu o zaden problem i zaden problem później z diagnozą nie usuwa sie całej tablicy błedów tylko pojedynczo te co trzeba zaden problem |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Rookie Dołączył: Wed, 20 May 2015 ![]() |
http://www.filedropper.com/038997016k
tu jest ok? numery bledow ktore wyrzuca to: 16856 - P0472 000 - Exhaust Pressure Sensor 1 19527 - P3071 000 Reservoir for Additive for Particle Filter dasz rade to wywalic? |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
łap przed tym ustaw wagiem wymiana na nowy dpf (zresetuj)
w razie jak bys miał jakis bład podaj nr błedu a go usune http://www81.zippyshare.com/v/eFnnAZb1/file.html |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Wed, 07 January 2009 Skąd: Rzeszów ![]() |
To za tą właśnie robotę bierze się 700-1200 PLN? Proszę Cię, nie zaczynaj gównoburzy. ![]() Za usunięcie DPF w takim Pasku bierze się te 700-900zł, ale nie za dwa kliknięcia myszki i klawiatury ale za trochę więcej, mam na myśli: - przyjęcie auta (bierzesz odpowiedzialność za czyjś samochód, trzymasz go w firmie); - zdiagnozowanie stanu DPF, jego osprzętu, stanu silnika z osprzętem; - w niektórych przypadkach zakodowanie wymiany filtra/zerowanie wartości adaptacji; - usunięcie mechaniczne (jak najmniej inwazyjne, sprawdzenie szczelności wydechu po robocie, nieuszkodzenie osprzętu DPF najczęściej przy robocie); - odczyt sterownika (zawsze jest ryzyko, nawet w przypadku takiego prostego stera); - modyfikacja softu (porządna, a nie programem z chomikuj, który wypieprzy całą tablicę DTC bez mrugnięcia); - zapis sterownika (zawsze jest ryzyko, nawet w przypadku takiego prostego stera); - ponowna diagnoza czy w sterowniku czysto i jak teraz pracuje silnik z osprzętem (często turbo inaczej pracuję, warto to zlogować, bo to dodatkowe kilkanaście minut, a głowa spokojna czy takiemu gościowi wstaje i pompuje jak trzeba czy nie, bo szkoda, żeby zawodnik tydzień później jechał w trasę z rodzinką sporo km od PL i zapompował się na koniec zakresu map sensora, co skończy się powrotem na lawecie i sporym rozczarowaniem); - danie pewności, że problem z DPF nigdy już nie powróci, żaden DTC z tym związany nie wyskoczy, a sterownik silnika nie będzie próbował regenerować DPFa, którego nie ma. Profesjonalne usunięcie DPF to nie serwis promu kosmicznego, ale pisanie, że ktoś w tym przypadku bierze kupę kasy za jedno kliknięcie jest totalną bzdurą. -------------------- RS3 8V2 nardo limo pl 540HP 680NM
109-Performance |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
jezeli chodzi o uszkodzenia czujników jestem w stanie zrobic tak program ze wyłącze tez czujniki (nie dtc)
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
CYTAT Za usunięcie DPF w takim Pasku bierze się te 700-900zł, ale nie za dwa kliknięcia myszki i klawiatury ale za trochę więcej, mam na myśli: no i bierze sie za wiedze ![]() |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Super User Dołączył: Mon, 13 September 2010 Skąd: Rzeszów ![]() |
No i tym sposobem psujecie rynek obrabiając wsady za friko.
Nawet takim starym kapciom, sami sobie sracie do miski z której jecie. ![]() Pozdro dla kumatych ![]() -------------------- Hamowania- chiptuning
Elektronika samochodowa BMW , Mercedes-benz Kodowanie kluczy |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
A powiedz co ty wiesz za ile to poszło? Chyba że korzystasz z usług wrozbity Macieja
![]() |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Super User Dołączył: Tue, 14 July 2015 ![]() |
Po co takie rzeczy robić na forum? Zamiast wymienić się informacjami przez email czy coś to specjalnie jak kolega napisał sracie sobie do miski z której jecie.
Po to są zakłady które to robią żeby ta cena się trzymała w jednym zakresie a nie porozpierdzielanie rynku. Oczywiście nikt tego nie odczuje ale po co ktoś ma poznawać podstawy czegoś co go nie dotyczy tylko wykorzysta to przy próbie zbicia ceny bo na forum wyczytał co tam się robi i dlaczego tak drogo. |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 01 August 2008 Skąd: Szczytno ![]() |
plik jest zabezpieczony i nikt do niego nie ma dostepu
a co tam sie robi w pliku to juz moja sprawa a jak ktos sobie wyczyta co tam sie robi to niech robi tylko ciekawe z jakim efektem ![]() CYTAT sracie sobie do miski z której jecie nie wiem dlaczego takie stwierdzenia ale powiem ci ze w tej misce było co innego i jestem zadowolony |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Super User Dołączył: Mon, 30 March 2015 ![]() |
Większość roboty przy dpf'ie to właśnie kwestia sprzętu potrzebna do diagnostyki, jego wytargania, jak i połatania sterownika. 700-900 to normalna cena związana z takim zabiegiem, jak komuś nie pasuje to niech robi sam... a tacy i tak wracają na poprawki i nie ma zmiłuj
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Super User Dołączył: Sun, 03 December 2006 Skąd: Pd ![]() |
Ja spotkałem się z ceną 700 za sam sterownik, usunięcie mechaniczne we własnym zakresie. Ta cena byłaby uzasadniona, gdyby 'tuner' widział pierwszy raz takie auto i grzebał w programie w poszukiwaniu dpf off.
700-900 za komplet soft + mechanika to wg mnie w miarę uczciwa cena. |
|
|
![]()
Post
#19
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 ![]() |
700-900 za komplet soft + mechanika to wg mnie w miarę uczciwa cena. Obniżam koszty i pozostanie sama mechanika. Poniżej jest plik z linka powyżej, ale z usuniętym dpf. WinOLS (VW Passat (Pastuch dpf off) - 384811).rar Osoby chcące poznać tą straszną "tajemnicę" powinny porównać w hex edytorze lub najlepiej w programie Winols obydwa pliki. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
User Dołączył: Wed, 28 August 2013 ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 17:18 |