![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: Katowice ![]() |
witam,
posiadam 2 lexusy sc400 lecz oba "prawie" nie jezdza :/ ![]() kupilem je uszkodzone w okazyjnej cenie niby do rozbiorki ale troche grzebania i cud, "prawie" działaja *w jednym jest cos ze skrzynia: nie ma ona mocy zeby np cofnac auto... tak jakby czegos nie bylo na swoim miejscu...trzeba bardzo sie nagazowac zeby cofnelo i biegi prawdopodobnie tez nie zmienia w momencie kiedy musi tylko ciagnie do bardzo wysokich obrotow i szarpie przy zmianie dacie jakies rady co to moze byc i jak sie do tego zabrac ?? *a drugie: jak sie go zapali to strasznie cos "mieli" "rzęzi" w pompie wspomagania lub w jej okolicach.. jak sie doda lekko gazu, a przy ruchach kierownicy jeszcze bardziej ..nie wiem cos tam wpadlo, czy sie złamalo w srodku czy co to dzieki za wszystkie info co to moze byc i jak sie do tego zabrac... -------------------- W mocy zawarte piękno, umiejętność, profesjonalizm:
wskaźnik na czerwonej skali... |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Co do skrzyni, to miałem dokładnie to samo w innym aucie (Beemka 535iA, buda E28). Wszystko zaczęło się po holowaniu kolegi po Wisłostradzie, skrzynia nie chciała w ogóle zmieniać biegów na zimno, a zmiana trybu pracy (np. z D na R) następowała z charakterystycznym "jebnięciem". Objawy częściowo ustąpiły po wymianie oleju skrzyni, i chyba nieco lepiej by było gdybym zmienił też filtr. Tak czy inaczej, skrzynia się ugotowała.
Pompa wspomagania jest zdaje się normą w wiekowych Lexusach, kolega BeeMiX będzie więcej wiedział na ten temat. Schodząc nieco na off-topic, skąd jesteś? |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: Katowice ![]() |
jestem z okolic Katowic...
czyli ta pompa do wymiany czy moge probowac ja reanimowac ? a skrzynia, hmm olej wymienialem (w aso specialny kupilem) filtru nie ruszalem spoko to forum tu macie, czytam i czytam -------------------- W mocy zawarte piękno, umiejętność, profesjonalizm:
wskaźnik na czerwonej skali... |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() SHIFT_oldschool Dołączył: Sun, 14 November 2004 ![]() |
Nie znam się na pompach wspomagania, więc nie pomogę. Tak czy siak w SC400 mojego staruszka pompa robi takie cichutkie "wziuuuuu" jak się kręci kierownicą na postoju, więc twoja jest pewnie sporo bardziej zużyta.
Ze skrzynią bym nie eksperymentował - A340E specjalnie pancerna nie jest, ale idzie ją wymienić za normalne pieniądze. Edit: Ooo, właśnie widzę że BeeMiX zabrał się do pisania w temacie, spodziewaj się dużo konkretów. ![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Co do pompy to często padają niestety. Może się przytarła bo nie było w niej płynu, teraz jest w ogóle? Nie cieknie z niej? Bo ja miałem dziurę w wężu, przez co przez krótki czas nie było wystarczająco płynu i wywaliło simering. Pełen zestaw naprawczy to było ~150zł + 100zł robocizny i śmiga jak trzeba. Każdy mechanik Ci to zrobi.
Co do skrzyni, pisałeś kiedyś do mnie na mail. Pamiętam że jeździłeś jakiś czas bez oleju w tej skrzyni i dziwiłeś się czemu auto nie jedzie ![]() PS. Antek, jakie konkrety ja mogę napisać ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: Katowice ![]() |
pisalem ?
![]() ![]() plyn w pompie jest, ten sam co w skrzyni, nic nie ubywa, az lekko za duzo go jest ... a ze jezdzilem bez oleju hmm moze kawalek.. kilkadziesiat metrow dla sprawdzenia jak jezdzi po reanimacji, pozniej odrazu kupilem i dolalem (nie duzo brakowalo), a za kilka dni spuścilem caly i wlałem nowy... -------------------- W mocy zawarte piękno, umiejętność, profesjonalizm:
wskaźnik na czerwonej skali... |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Przebywał, wrócił, wyjeżdża
![]() W każdym razie wydaje mi się że nie jesteś nic w stanie zrobić teraz przy aucie samodzielnie. Wydaje mi się że sprawę pompy załatwi taki zestaw naprawczy, a automat będziesz musiał wstawić nowy, albo naprawić u specjalisty ten co masz. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Homee Dołączył: Wed, 18 May 2005 Skąd: znienacka ![]() |
miałem dokładnie to samo (...) po holowaniu kolegi po Wisłostradzie, zmiana (...) następowała z charakterystycznym "jebnięciem". to samo: ciagnalem motorowke (3,5t) landcruiserem 4,4 1uzfe z a/t i ugotowalem olej pare razy. myslalem, ze jej przejdzie jak odepne lodke...niestety nie przeszlo, jest coraz gorzej. musze wymienic skrzynie ![]() eot -------------------- BMW 135i
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: Katowice ![]() |
no ja nie holowalem bryki .. bede kombinowal moze sie uda ..
a o co chodzi z tym zestawem naprawczym do pompy ?? gdzie to moge kupic ? lub co mi potrzeba ?? -------------------- W mocy zawarte piękno, umiejętność, profesjonalizm:
wskaźnik na czerwonej skali... |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
no ja nie holowalem bryki .. bede kombinowal moze sie uda .. a o co chodzi z tym zestawem naprawczym do pompy ?? gdzie to moge kupic ? lub co mi potrzeba ?? To jest komplet wszystkich uszczelek, simeringow pierdółek które mogą już być w Twojej pompie zużyte/zatarte. Podejrzewam że w intercarsie będą mieli, tam chyba mój mechanik zamawiał. -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Sun, 15 June 2003 Skąd: Warszawa ![]() |
Nie spotkałem się z czymś takim w intercarsie.
-------------------- WORKSHOP
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
W piątek jadę żeby mi wrzucili poliuretany, także się spytam.
-------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: Katowice ![]() |
ok dzieki
-------------------- W mocy zawarte piękno, umiejętność, profesjonalizm:
wskaźnik na czerwonej skali... |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: Katowice ![]() |
Powracam po długim czasie ...
Mam nowe info : 1 lex już jeździ , wszystko z nim jest OK w 2 wziąłem się za wymianę skrzyni .. kupiłem używaną i wymieniam w garażu ..jak tą cholere wyciągnąć, wie ktoś ? wszystko już odkręciłem prócz tych górnych na tym przednim kołnierzu skrzyni .. tam nie ma dostępu, ledwo je na oczy widać Swoją drogą jestem w szoku z jaką łatwością odkręcają się tak grube śruby ..luksus ![]() -------------------- W mocy zawarte piękno, umiejętność, profesjonalizm:
wskaźnik na czerwonej skali... |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Z odkręcaniem nie ma problemu, przy swapie na 1JZ-GTE potrzebowałem pneumata tylko do odkrecania łap silnika
![]() ![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Rookie Dołączył: Thu, 23 April 2009 Skąd: Katowice ![]() |
Na całe szczęście łapa z jakiegoś Citroena pasuje idealnie ![]() Pamiętasz może jaki to był citroen, silnik ? przydałoby mi się to... A tutaj instrukcja wyciągania skrzyni: http://www.lexls.com/tutorials/transmission/removal.html -------------------- W mocy zawarte piękno, umiejętność, profesjonalizm:
wskaźnik na czerwonej skali... |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 23 July 2005 Skąd: Nowy Jork / Choszczno ![]() |
Wymontuj łapę i zawieź do motoryzacyjnego, kumaty sprzedawca coś Ci dobierze
![]() -------------------- 97 Ultra White SC300 + 2JZ VVTi + GT35R + 6 speed
98 Smaragd schwarz SL500 08 S500L |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 21:24 |