![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Siema,
pytanie jak w tytule - czym poza ogólnie pojętą turbiną różnią się silniki w tytule ? Czy da radę aku na ahu podmienić (cały kompletny słupek) bez podłączonej przepływki (bo w AKU tego nie ma) tak by nie bawić się w elektrykę i by auto po prostu jeździło ? Da radę skręcić go ze skrzynią z AKU (DED) ? Będe wdzięczny za pomoc |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
Siema, pytanie jak w tytule - czym poza ogólnie pojętą turbiną różnią się silniki w tytule ? Czy da radę aku na ahu podmienić (cały kompletny słupek) bez podłączonej przepływki (bo w AKU tego nie ma) tak by nie bawić się w elektrykę i by auto po prostu jeździło ? Da radę skręcić go ze skrzynią z AKU (DED) ? Będe wdzięczny za pomoc AKU to silnik bez turbiny Da sie zamienić je między sobą ale trzeba zamienić pompe oleju miske bo aku jest do przodu pochylony a ahu do tyłu AKU jest słabszy konstrykcyjnie i ma mniejszą pojemność , jeśli nie planujesz żadnych modów w tym silniku to w sumie krzywdy mu nie zrobisz uturbiająć go. Pamiętaj o przełożeniu pompy wtryskowej i wtrysków z ahu bo aku ma bardzo restrykcyjne wtryki i pompe zbudowaną pod prace z silnikiem sdi |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Hej,
wiem że aku jest bez turbiny bo go mam ;-) Chciałbym podmienić słupek cały z AKU na kompletne AGU. Jak zrozumiałem z Twojej wypowiedzi - do przełożenia miska oraz pompa oleju z mojego egzemplarza. Jak z elektryką? Da radę ogarnąć to na sterowniku od AKU (chociażby tymczasowo bez wizyty u elektryka) ? Będą pasować wtyczki ? wiekowo to dość podobne silniki, nawet oznacznie mają podobne;-) Jak z łapami do silinka ? Mój aktualny zestaw silnik skrzynia posiada 3 łapy - lewą, prawą oraz łapa przy skrzyni. AKU zauważyłem że może posiadać łapy z każdej strony silnika - ma dodatkowe dwie łapy. U mnie w aucie (lupo) nie ma miejsca na dodatkową łapę z przodu silnika (nie ma do czego jej doczepić) - można by do wózka dospawać tylko tylną łapę. Starczy na 90km tylko jedna łapa z boku silnika ? Dzięki za pomoc w temacie ! |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Super User Dołączył: Tue, 06 November 2007 Skąd: Siem-ce śl. ![]() |
starczy jedna łapa montuj będzie działać i wszystko będzie pasowało w końcu to grupa VAG |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Sat, 05 June 2010 Skąd: ŁDZ ![]() |
AGU to 1.8T !!!
-------------------- 89" E30 Coupe M-Tech II M52B28
96" Civic 6 HB B16A2 ITB 86" RX-7 FC SR21VET EMU |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 08 February 2012 ![]() |
Mistejk;p
chodziło o ahu |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 16 September 2009 ![]() |
Witam, z tego co kiedyś gdzieś przeczytałem to 1,7 i 1,9 mają tę samą średnicę tłoka tylko różnia się skokiem. Inny wał i korby.
Po mojemu montujesz łapy z Twojego starego silnika do tego który chcesz zapodać i ewentualnie miske z pompą, jeśli w dawcy inaczej wisiał i musi latać. Jeśli chcesz zostać przy SDI da pompę wtryskową trzeba by dać z SDI, a wtryski bym zostawił z TDI, powinna być większa moc. Co do skrzyni to powinna pasować, ale niech inni się wypowiedzą, bo ja jeszcze nie robiłem takich rzeczy. Pozdrawiam. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Tue, 02 June 2009 Skąd: Lębork ![]() |
1.7 ma zupełnie inną mape zapłonu niż 1.9 tdi. np. przy zejściu z obrotów tdi ma dużo późniejszy moment wtrysku niż sdi a to może uszkodzić 1.9 z turbem. 1.7 pojedzie na mapach 1.9 ale głośno le czy 1.9 na mapach 1.7 tego nie wiem.
-------------------- Mercedes W201 M104
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 18:12 |