Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 1.9 TDI AHF Turbo zmiana na ??
Rene
post Wed, 02 Mar 2011 - 18:37
Post #1


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





Golf IV 110KM padła mi turbinka. I teraz moje pytanie bo mam dostęp do turbiny z 150KM chyba ARL czy warto dołożyć kilka złotych i wsadzać taką turbinę. Auto DD w założeniu byle taniej obrócić dom-praca. 110 to troszkę mało myślałem o jakimś programie tak pod 130-140.

I moje pytanko czy kupować używane turbo w dobrym stanie (sprawdzone) czy zregenerować swoje czy może olać jedno i drugie ale szukać z 130???
Co radzicie????
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Wed, 02 Mar 2011 - 18:37
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
ChRzAnIu
post Wed, 02 Mar 2011 - 19:42
Post #2


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





Jak celujesz tylko w 130-140KM to regeneruj swoje, bo tyle to uzyskasz z wirusa bez problemu ( jak cala reszta silnika i osprzetu jest w BDB stanie )
jesli chcesz wiecej okolo 150-160 wymien na 130konnna wersje
jak chcesz okolo 180 to ARLowa ( ale wtedy wymienic musisz pare rzeczy , wtryski, IC, itp itd )
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Wed, 02 Mar 2011 - 19:50
Post #3


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





Przy programie na 100% zrobię też IC. Chce mieć koło 140 ale z zapasem jeszcze. Tylko pytanie czy turbo z 150ARL nie będzie wstawać koło 3500 bo jednak chciałbym zachować elastyczność pracy silnika czy to kwestia strojenia??
Nie znam się a nie chce potem żałować decyzji....
Maksymalnie 150 zrobić więcej nie zakładam bo zaczną się problemy ze sprzęgłem itp. a to dalej ma być bezawaryjne DD
Go to the top of the page
 
+Quote Post
caro86wlkp
post Wed, 02 Mar 2011 - 20:21
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 13 June 2010





gtb1756VK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Wed, 02 Mar 2011 - 20:36
Post #5


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





ARLowe niewstaje o 3500
wkladaj 130konna opcje turbiny i zaloz ICka i zrob program i bedzie OK
Go to the top of the page
 
+Quote Post
PiurielSR
post Wed, 02 Mar 2011 - 20:57
Post #6


Forum Killer
Dołączył: Sat, 17 November 2007
Skąd: Łódź





AHF to nie PD... Jeszcze wtryski .216 ad least wink.gif


--------------------
╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Wed, 02 Mar 2011 - 21:18
Post #7


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(ChRzAnIu @ Wed, 02 Mar 2011 - 20:36) *
ARLowe niewstaje o 3500
wkladaj 130konna opcje turbiny i zaloz ICka i zrob program i bedzie OK


Tu mam właśnie dylemat bo moja wiem jaka jest a ARL jest też pewna a nie chce kupić czegoś co rozpadnie się po 15tyś
Go to the top of the page
 
+Quote Post
przemeku
post Wed, 02 Mar 2011 - 21:48
Post #8


User
Dołączył: Wed, 05 December 2007
Skąd: Wrocław





bierz ARLa. Z FMIC-em na seryjnych wtryskach (jeśli są dobrej kondycji) będziesz miał ok 150KM, a suszarka bedzie pracować na luzie tzn. naseryjnym dla niej doładowaniu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
CrocodileReggae
post Thu, 03 Mar 2011 - 12:37
Post #9


Forum Killer
Dołączył: Thu, 12 March 2009





używana arl... hmmm - nie wiem czy to taki naj pomysł.
Nowe nie są aż tak drogie - jak masz zamiar jeszcze trochę wóz potrzymać to kupuj nową do tego wtryski 230 od cowboya, icek, program i jazda - powstanie całkiem przyjemne wozidło.


--------------------
moment i moc by www.rperformance.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Thu, 03 Mar 2011 - 14:16
Post #10


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





CYTAT(CrocodileReggae @ Thu, 03 Mar 2011 - 12:37) *
używana arl... hmmm - nie wiem czy to taki naj pomysł.


Czemu ??
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ChRzAnIu
post Thu, 03 Mar 2011 - 14:34
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 02 May 2009
Skąd: Gorzów Wlkp.





CYTAT(Rene @ Thu, 03 Mar 2011 - 14:16) *
Czemu ??

No bo nigdy niewiesz co kupisz , a wydac XX zlotowek i po jakims czasie sie sypnie lub bedzie żarło olej to nierobota smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Mekto
post Thu, 03 Mar 2011 - 17:42
Post #12


User
Dołączył: Mon, 08 March 2010
Skąd: Wrocław





A tam wejdzie od ARL razem z kolektorem??
Masz turbo z dzielonym kolektorem czy razem.

Jeśli masz szansę na ARL to tylko nową.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Thu, 03 Mar 2011 - 19:03
Post #13


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





Ja to wiem czy wejdzie ?? Mechanik powiedział że tak...

Chyba jednak odpuszczę i zrobię swoją 110
Go to the top of the page
 
+Quote Post
rosomak
post Thu, 03 Mar 2011 - 20:04
Post #14


Super User
Dołączył: Sat, 19 January 2008
Skąd: Gliwice





Jak dla mnie powrót do seryjnej piczki jak ta ze 110tki to nieporozumienie
Czy weźmiesz tą ze 130tki czy 150tki wszystko jedno ,obie są o niebo lepsze i na obu wyciągniesz około 150 KM ,przy zmianie ICka i wtrysków pare koni więcej a jeśli chodzi o awarynjość to wszystko zależy od Twojej prawej i lewej stopy a nie od tego ile masz mocy max
Pozatym jeśli zrobisz program na ok 150 KM przy np turbinie z ARLa czy ASZta to taka turbawka będzie miała lightowe życie
Dla 110tki 140 to już w większości przypadków górna granica wydajności
Tak więc nie rób głupoty bierz większą pod warunkiem że wiesz że jest dobra ,bez większej różnicy czy z ASZ czy ARLa
Powodzenia
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Ddomi
post Fri, 04 Mar 2011 - 01:57
Post #15


Frequent User
Dołączył: Mon, 04 July 2005
Skąd: WrO





Jak masz pewną ARL to bierz i się nawet nie zastanawiaj pasuje prawie p&p smile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udesky
post Fri, 04 Mar 2011 - 17:03
Post #16


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 May 2008
Skąd: SCI





CYTAT
pasuje prawie p&p

Co oznacza, że zamontujesz ją tak jak dostaniesz, ale musisz kupić sobie reduktor/przejściówkę z allegro do takiej turbiny, cena ok 70 - 150z, aby zamontować wąż od ICka.
Bierz ARLa.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rene
post Fri, 04 Mar 2011 - 17:40
Post #17


Super User
Dołączył: Sat, 28 July 2007
Skąd: Kraków





To wiem bo tam jest na szybkozłaczke w ARL ale ja przespawam ze starej
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udesky
post Fri, 04 Mar 2011 - 18:00
Post #18


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 May 2008
Skąd: SCI





CYTAT
ale ja przespawam ze starej

A po co spawać? Jeszcze coś uszkodzisz. 150zł przy cenie turbiny to nie wiele, a zawsze kiedyś możesz sprzedać.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_k-meal_*
post Fri, 04 Mar 2011 - 21:25
Post #19









takie cos?
http://allegro.pl/redukcja-na-waz-gumowy-d...1471709786.html
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Udesky
post Fri, 04 Mar 2011 - 22:05
Post #20


Frequent User
Dołączył: Sun, 11 May 2008
Skąd: SCI





CYTAT

No dokładnie coś takiego, jak widzę dość znacznie staniało na przestrzeni ostatnich lat.
Tyle, że ja nie wiem czy ten od AWXa jest taki sam jak do ARLa. Niech specjaliści potwierdzą lub zanegują
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 08:37