![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Golf IV 110KM padła mi turbinka. I teraz moje pytanie bo mam dostęp do turbiny z 150KM chyba ARL czy warto dołożyć kilka złotych i wsadzać taką turbinę. Auto DD w założeniu byle taniej obrócić dom-praca. 110 to troszkę mało myślałem o jakimś programie tak pod 130-140.
I moje pytanko czy kupować używane turbo w dobrym stanie (sprawdzone) czy zregenerować swoje czy może olać jedno i drugie ale szukać z 130??? Co radzicie???? |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
Jak celujesz tylko w 130-140KM to regeneruj swoje, bo tyle to uzyskasz z wirusa bez problemu ( jak cala reszta silnika i osprzetu jest w BDB stanie )
jesli chcesz wiecej okolo 150-160 wymien na 130konnna wersje jak chcesz okolo 180 to ARLowa ( ale wtedy wymienic musisz pare rzeczy , wtryski, IC, itp itd ) |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Przy programie na 100% zrobię też IC. Chce mieć koło 140 ale z zapasem jeszcze. Tylko pytanie czy turbo z 150ARL nie będzie wstawać koło 3500 bo jednak chciałbym zachować elastyczność pracy silnika czy to kwestia strojenia??
Nie znam się a nie chce potem żałować decyzji.... Maksymalnie 150 zrobić więcej nie zakładam bo zaczną się problemy ze sprzęgłem itp. a to dalej ma być bezawaryjne DD |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 13 June 2010 ![]() |
gtb1756VK
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
ARLowe niewstaje o 3500
wkladaj 130konna opcje turbiny i zaloz ICka i zrob program i bedzie OK |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Sat, 17 November 2007 Skąd: Łódź ![]() |
AHF to nie PD... Jeszcze wtryski .216 ad least
![]() -------------------- ╭∩╮〔︶︵︶〕╭∩╮
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Wed, 05 December 2007 Skąd: Wrocław ![]() |
bierz ARLa. Z FMIC-em na seryjnych wtryskach (jeśli są dobrej kondycji) będziesz miał ok 150KM, a suszarka bedzie pracować na luzie tzn. naseryjnym dla niej doładowaniu.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Thu, 12 March 2009 ![]() |
używana arl... hmmm - nie wiem czy to taki naj pomysł.
Nowe nie są aż tak drogie - jak masz zamiar jeszcze trochę wóz potrzymać to kupuj nową do tego wtryski 230 od cowboya, icek, program i jazda - powstanie całkiem przyjemne wozidło. -------------------- moment i moc by www.rperformance.pl
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sat, 02 May 2009 Skąd: Gorzów Wlkp. ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Mon, 08 March 2010 Skąd: Wrocław ![]() |
A tam wejdzie od ARL razem z kolektorem??
Masz turbo z dzielonym kolektorem czy razem. Jeśli masz szansę na ARL to tylko nową. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
Ja to wiem czy wejdzie ?? Mechanik powiedział że tak...
Chyba jednak odpuszczę i zrobię swoją 110 |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Super User Dołączył: Sat, 19 January 2008 Skąd: Gliwice ![]() |
Jak dla mnie powrót do seryjnej piczki jak ta ze 110tki to nieporozumienie
Czy weźmiesz tą ze 130tki czy 150tki wszystko jedno ,obie są o niebo lepsze i na obu wyciągniesz około 150 KM ,przy zmianie ICka i wtrysków pare koni więcej a jeśli chodzi o awarynjość to wszystko zależy od Twojej prawej i lewej stopy a nie od tego ile masz mocy max Pozatym jeśli zrobisz program na ok 150 KM przy np turbinie z ARLa czy ASZta to taka turbawka będzie miała lightowe życie Dla 110tki 140 to już w większości przypadków górna granica wydajności Tak więc nie rób głupoty bierz większą pod warunkiem że wiesz że jest dobra ,bez większej różnicy czy z ASZ czy ARLa Powodzenia |
|
|
![]()
Post
#15
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Mon, 04 July 2005 Skąd: WrO ![]() |
Jak masz pewną ARL to bierz i się nawet nie zastanawiaj pasuje prawie p&p
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: SCI ![]() |
CYTAT pasuje prawie p&p Co oznacza, że zamontujesz ją tak jak dostaniesz, ale musisz kupić sobie reduktor/przejściówkę z allegro do takiej turbiny, cena ok 70 - 150z, aby zamontować wąż od ICka. Bierz ARLa. |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
![]() Super User Dołączył: Sat, 28 July 2007 Skąd: Kraków ![]() |
To wiem bo tam jest na szybkozłaczke w ARL ale ja przespawam ze starej
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: SCI ![]() |
CYTAT ale ja przespawam ze starej A po co spawać? Jeszcze coś uszkodzisz. 150zł przy cenie turbiny to nie wiele, a zawsze kiedyś możesz sprzedać. |
|
|
gość_k-meal_* |
![]()
Post
#19
|
![]() |
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 11 May 2008 Skąd: SCI ![]() |
CYTAT No dokładnie coś takiego, jak widzę dość znacznie staniało na przestrzeni ostatnich lat. Tyle, że ja nie wiem czy ten od AWXa jest taki sam jak do ARLa. Niech specjaliści potwierdzą lub zanegują |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Monday, 07 July 2025 - 08:37 |