Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8t AUQ 225KM 350NM, Jaka turbina i osprzet na 300hp+?
bula997777
post Mon, 24 Nov 2014 - 16:02
Post #1


User
Dołączył: Mon, 09 June 2014





Witam. Posiadam golfa z moca jak w temacie. Silnik 1.8t auq skrzynia 6 biegowa z leona cupry.
Moje pytanie jaka turbine zalozyc by osiagnac maksymalnie bezpieczna moc z seryjnego slupka. Jest duzo projektow na gt2871 lub TD05 z EVO. Nie wiem czy sa tez inne turbiny ktore sie do tego projektu nadaja. Kolejna sprawa jaki kolektor wydechowy, czy moze jakis pasuje bez wiekszych przerobek no i jak duze wtryski. Moc chcialbym ok 330KM moze wiecej ale tak zeby nie przesadzac. Nie chce zakuwac silnika ze wzgledu na koszty. Wole kupic nastepny goly slupek i go wymienic. Czy jest sens montazu takze walkow od ADRa przy takich mocach? Z gory dziekuje za odpowiedzi
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Mon, 24 Nov 2014 - 16:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
duct tape
post Mon, 24 Nov 2014 - 16:50
Post #2


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





Z wtryskami celuj na 480+. Ja bym brał coś na zapas wink.gif Wałek to zawsze coś na plus. Nie rozumiem dlaczego nie chcesz wrzucić kutej korby. Przy kosztach reszty gratów (turbo, IC, wydech, sprzęgło itd.) nie jest to majątek a tłoki już w serii są mocne. Wtedy można myśleć o ponad 400KM. Tu masz ciekawy projekt na bazie AUQ http://www.racingforum.pl/Nietuzinkowe-mk2...un-t123677.html Rafałek wie co robi więc możesz co nieco podpatrzeć.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Toldi
post Mon, 24 Nov 2014 - 18:08
Post #3


Forum Homee
Dołączył: Fri, 20 August 2004
Skąd: Warszawa / Mokotów





podejzewam ze nie chce otierac silnika - nie dziwie sie koledze....ja niestety nie za bardzo ufam ludziom ktorzy potem maja to wszystko wywazyc itp....złożyc jedno a wyważyc...U mnie jest prawie 350KM i 410NM od kilku lat - moc i niu ładnie ulożony i nic sie nie dzieje. Kwestia wystrojenia i 330 km i rozsadny niut nie robi wrazenia na tym motorze


--------------------
Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R
VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016
Audi RS4 B8 450HP
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gunio83
post Mon, 24 Nov 2014 - 19:31
Post #4


Frequent User
Dołączył: Sun, 09 January 2005
Skąd: Zielona Góra





Tak niby koszt kutych korb jest nieduzy ale po drodze nazbiera sie troche elementow ktore warto wymienic "przy okazji" i robi sie kilka tysi.
Najtaniej chyba wyjdzie k04-064 z 2.0TFSI bo kolektora nie trzeba spawac tylko ze wstaje z dolu a to juz nie jest dobre dla seryjnych korb jak niutkow za duzo bedzie na dole. 3 tys kosztuje nowa.
Ja mam GT28RS i wstaje przy 3,5-4 tys. na seryjnym motorze latam juz pol roku.
Wtryski 550, ic, dolot, odlot, komp.

Co bys nie wymyslil jak bys nie kombinowal 10tys jest potrzebne.


--------------------
Było 140KM w swifcie FWD
Było 320KM w s14 RWD
Było 300KM w s3
Jest s4 b8 470KM :-)
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bula997777
post Mon, 24 Nov 2014 - 20:41
Post #5


User
Dołączył: Mon, 09 June 2014





Z tym ze 10tys to tak wlasnie juz licze na zapas. Lepiej wiecej niz za malo. Otwierac silnika nie chce z tego wzgledu ze w razie czego jade po inny slupek skladam i jedze dalej. Przy wymianie korb pewnie doszlo by troche innych rzeczy do wymiany "przy okazji" z czego koszt korb by wyszedl x2. Nie wiem czy dobrze slyszalem ze silnik Agu jest wytzrymalszy od AUQ. Tylko znowu AUQ jest mlodszy i mniej jest zajechanych egzemplarzy. Moze te turbo z TFSI bedzie dobra alternatywa. Plus taki ze nie trzeba spawac kolektora. Poza tym nie jestem osoba ktora meczy silnik z dolu na wysokim biegu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bula997777
post Mon, 24 Nov 2014 - 20:43
Post #6


User
Dołączył: Mon, 09 June 2014





Poza tym moc rzedu 350km wedlug mnie jest wystarczajaca na oske
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Sun, 30 Nov 2014 - 17:10
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





http://gregor10.pl/seat-leon-cupra-1-8t-ba...km-300km-400nm/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bula997777
post Sun, 30 Nov 2014 - 20:44
Post #8


User
Dołączył: Mon, 09 June 2014





CYTAT(bula997777 @ Mon, 24 Nov 2014 - 20:43) *
Poza tym moc rzedu 350km wedlug mnie jest wystarczajaca na oske

Ile kosztuje takie turbo hybrydowe k04-023 i gdzie mozna kupic? Jak z kolektorem wydechowym do AUQ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 30 Nov 2014 - 21:16
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





a ja się zapytam czy to turbo k04-064 będzie też pasować do seryjnego kolektora w audi TT 225? silnik APX?


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
volski1
post Sun, 30 Nov 2014 - 21:35
Post #10


Frequent User
Dołączył: Fri, 18 January 2008





k04-064 jest z tfsi (zintegrowana z kolektorem). Mam taką w golfie 4 1.8t fwd, polecam bo naprawdę wcześnie wstaje. Nie wiem tylko czy podejdzie przy quattro.
wink.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Sun, 30 Nov 2014 - 21:42
Post #11


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





kolega ma w s3 BAM k04-064 i podchodzi bez problemu, jakis zestw montazowy tylko kupowal gdzies, lajtowo wyszlo 300km i 360Nm
Go to the top of the page
 
+Quote Post
bula997777
post Sun, 30 Nov 2014 - 21:45
Post #12


User
Dołączył: Mon, 09 June 2014





CYTAT(prnit @ Sun, 30 Nov 2014 - 21:16) *
a ja się zapytam czy to turbo k04-064 będzie też pasować do seryjnego kolektora w audi TT 225? silnik APX?

K04-064 z kolektorem pasowala ci plug & play do 1.8t?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
prnit
post Sun, 30 Nov 2014 - 21:49
Post #13


Forum Homee
Dołączył: Fri, 18 October 2002
Skąd: Warszawa i okolice





CYTAT(Barejka @ Sun, 30 Nov 2014 - 21:42) *
kolega ma w s3 BAM k04-064 i podchodzi bez problemu, jakis zestw montazowy tylko kupowal gdzies, lajtowo wyszlo 300km i 360Nm


to podpytaj się kolegi co to za zestaw smile.gif

dzieki. biggrin.gif


--------------------
Kilka wariatów w garażu.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Sun, 30 Nov 2014 - 22:16
Post #14


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





300/360?! to ta hybryda k04-023 wiecej zrobila...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Barejka
post Mon, 01 Dec 2014 - 11:59
Post #15


Super User
Dołączył: Sat, 06 September 2014
Skąd: Siedlce





Nie kazdy grzebie zeby miec kupe koni, niektorym troche wiecej od serii wystarczy biggrin.gif

uzytkownik Apsik z tego co patrze mial takie graty jak flansze itp zeby zaczepic turbo z tfsi do 1.8t
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Mon, 01 Dec 2014 - 13:40
Post #16


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





To chyba tym bardziej lepiej to zrobic za mniejsza kasę? A może sie mylę...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
lwampir
post Mon, 01 Dec 2014 - 22:32
Post #17


Frequent User
Dołączył: Thu, 30 August 2012





Masz na stronie kontakt do kolegi Gregor10 to zagadaj do niego. Przedstawi Ci możliwe opcji i ceny.

Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Tue, 02 Dec 2014 - 00:20
Post #18


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





CYTAT(bula997777 @ Sun, 30 Nov 2014 - 20:44) *
Ile kosztuje takie turbo hybrydowe k04-023 i gdzie mozna kupic? Jak z kolektorem wydechowym do AUQ?


Koledzy wcześniej podali Ci linka , tam masz kontakt i możesz śmiało wysyłać zapytania odnośnie K04RS - hybrydy K04-023 P&P , która obrabia 300koni /400nm.
Pozdrawiam
gregor10


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post
olaf-lubicz
post Tue, 02 Dec 2014 - 23:43
Post #19


Rookie
Dołączył: Tue, 02 December 2014





A co myslicie o tym aby zamiast montowac wieksza turbine zalozyc mokra instalacje podtlenku azotu i wtedy gdy bedzie to potrzebne dac strzal 50 lub 75 KM?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GREGOR10
post Thu, 04 Dec 2014 - 00:52
Post #20


Forum Homee
Dołączył: Mon, 20 April 2009
Skąd: Jasło





mysle ze lepiej miec wieksze turbo i korzystac z udogodnien na codzien, niż strzelac z nitro przez pare chwil i za chwile dobijac butle bo sie gaz skonczyl, kocyki dogrzewanie itp


--------------------
GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 08:28