![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 09 June 2014 ![]() |
Witam. Posiadam golfa z moca jak w temacie. Silnik 1.8t auq skrzynia 6 biegowa z leona cupry.
Moje pytanie jaka turbine zalozyc by osiagnac maksymalnie bezpieczna moc z seryjnego slupka. Jest duzo projektow na gt2871 lub TD05 z EVO. Nie wiem czy sa tez inne turbiny ktore sie do tego projektu nadaja. Kolejna sprawa jaki kolektor wydechowy, czy moze jakis pasuje bez wiekszych przerobek no i jak duze wtryski. Moc chcialbym ok 330KM moze wiecej ale tak zeby nie przesadzac. Nie chce zakuwac silnika ze wzgledu na koszty. Wole kupic nastepny goly slupek i go wymienic. Czy jest sens montazu takze walkow od ADRa przy takich mocach? Z gory dziekuje za odpowiedzi |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
Z wtryskami celuj na 480+. Ja bym brał coś na zapas
![]() |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Fri, 20 August 2004 Skąd: Warszawa / Mokotów ![]() |
podejzewam ze nie chce otierac silnika - nie dziwie sie koledze....ja niestety nie za bardzo ufam ludziom ktorzy potem maja to wszystko wywazyc itp....złożyc jedno a wyważyc...U mnie jest prawie 350KM i 410NM od kilku lat - moc i niu ładnie ulożony i nic sie nie dzieje. Kwestia wystrojenia i 330 km i rozsadny niut nie robi wrazenia na tym motorze
-------------------- Sociedad Espanola Automoviles de Turismo
był: Toledo T.U.R.B.O 1.8 20VT GT28R VW Golf VII R Tornado Red 400/500 - Mistrz Polski Street AWD 2016 Audi RS4 B8 450HP |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 09 January 2005 Skąd: Zielona Góra ![]() |
Tak niby koszt kutych korb jest nieduzy ale po drodze nazbiera sie troche elementow ktore warto wymienic "przy okazji" i robi sie kilka tysi.
Najtaniej chyba wyjdzie k04-064 z 2.0TFSI bo kolektora nie trzeba spawac tylko ze wstaje z dolu a to juz nie jest dobre dla seryjnych korb jak niutkow za duzo bedzie na dole. 3 tys kosztuje nowa. Ja mam GT28RS i wstaje przy 3,5-4 tys. na seryjnym motorze latam juz pol roku. Wtryski 550, ic, dolot, odlot, komp. Co bys nie wymyslil jak bys nie kombinowal 10tys jest potrzebne. -------------------- Było 140KM w swifcie FWD
Było 320KM w s14 RWD Było 300KM w s3 Jest s4 b8 470KM :-) |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Mon, 09 June 2014 ![]() |
Z tym ze 10tys to tak wlasnie juz licze na zapas. Lepiej wiecej niz za malo. Otwierac silnika nie chce z tego wzgledu ze w razie czego jade po inny slupek skladam i jedze dalej. Przy wymianie korb pewnie doszlo by troche innych rzeczy do wymiany "przy okazji" z czego koszt korb by wyszedl x2. Nie wiem czy dobrze slyszalem ze silnik Agu jest wytzrymalszy od AUQ. Tylko znowu AUQ jest mlodszy i mniej jest zajechanych egzemplarzy. Moze te turbo z TFSI bedzie dobra alternatywa. Plus taki ze nie trzeba spawac kolektora. Poza tym nie jestem osoba ktora meczy silnik z dolu na wysokim biegu.
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
User Dołączył: Mon, 09 June 2014 ![]() |
Poza tym moc rzedu 350km wedlug mnie jest wystarczajaca na oske
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Mon, 09 June 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
a ja się zapytam czy to turbo k04-064 będzie też pasować do seryjnego kolektora w audi TT 225? silnik APX?
-------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
k04-064 jest z tfsi (zintegrowana z kolektorem). Mam taką w golfie 4 1.8t fwd, polecam bo naprawdę wcześnie wstaje. Nie wiem tylko czy podejdzie przy quattro.
![]() |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
kolega ma w s3 BAM k04-064 i podchodzi bez problemu, jakis zestw montazowy tylko kupowal gdzies, lajtowo wyszlo 300km i 360Nm
|
|
|
![]()
Post
#12
|
|
User Dołączył: Mon, 09 June 2014 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Forum Homee Dołączył: Fri, 18 October 2002 Skąd: Warszawa i okolice ![]() |
kolega ma w s3 BAM k04-064 i podchodzi bez problemu, jakis zestw montazowy tylko kupowal gdzies, lajtowo wyszlo 300km i 360Nm to podpytaj się kolegi co to za zestaw ![]() dzieki. ![]() -------------------- Kilka wariatów w garażu.
|
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2012 ![]() |
300/360?! to ta hybryda k04-023 wiecej zrobila...
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Super User Dołączył: Sat, 06 September 2014 Skąd: Siedlce ![]() |
Nie kazdy grzebie zeby miec kupe koni, niektorym troche wiecej od serii wystarczy
![]() uzytkownik Apsik z tego co patrze mial takie graty jak flansze itp zeby zaczepic turbo z tfsi do 1.8t |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2012 ![]() |
To chyba tym bardziej lepiej to zrobic za mniejsza kasę? A może sie mylę...
|
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 30 August 2012 ![]() |
Masz na stronie kontakt do kolegi Gregor10 to zagadaj do niego. Przedstawi Ci możliwe opcji i ceny.
|
|
|
![]()
Post
#18
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Ile kosztuje takie turbo hybrydowe k04-023 i gdzie mozna kupic? Jak z kolektorem wydechowym do AUQ? Koledzy wcześniej podali Ci linka , tam masz kontakt i możesz śmiało wysyłać zapytania odnośnie K04RS - hybrydy K04-023 P&P , która obrabia 300koni /400nm. Pozdrawiam gregor10 -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 02 December 2014 ![]() |
A co myslicie o tym aby zamiast montowac wieksza turbine zalozyc mokra instalacje podtlenku azotu i wtedy gdy bedzie to potrzebne dac strzal 50 lub 75 KM?
|
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
mysle ze lepiej miec wieksze turbo i korzystac z udogodnien na codzien, niż strzelac z nitro przez pare chwil i za chwile dobijac butle bo sie gaz skonczyl, kocyki dogrzewanie itp
-------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 24 June 2025 - 08:28 |