![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 07 September 2015 ![]() |
Witam mam pytanie jakie wtryski obrobią 80 km z cylindra ???
Chodzi oczywiście o lpg Pozdrawiam ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Frequent User Dołączył: Sun, 21 December 2008 Skąd: Łódź ![]() |
Zapytaj tu http://lpg-forum.pl
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 28 September 2012 ![]() |
dragony BF zrobia ponad 300. http://gregor10.pl/audi-tt-8n-1-8t-bam-225...k04rs2-stage-2/
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
No, potwierdzam. Chodzą u mnie już prawie dwa lata i nie ma problemu.
-------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
User Dołączył: Wed, 02 June 2010 Skąd: Kalisz ![]() |
Eco Power.
U mnie w 1.8T obrabiaja 320 koni. Przy odpowiednim montażu, dobrze dobranej mechanice obrobią około 95-100 koni z cylindra |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 19 June 2015 ![]() |
hana niebieska tez da rade
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Super User Dołączył: Mon, 29 October 2012 ![]() |
Hana - bardzo watpie, poza tym ostatnio maja opinie sypiacych sie i nkt ich juz nie chce zakladac.
Jak chcesz miec pewnosc, ze obrobia, to bierz EkoPower - sa 2 razy drozsze niz konkurencja, ale wydajnosciowo ja bija na glowe. |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 19 June 2015 ![]() |
Fakt zdazaja sie wadliwe ale jak ze wszystkim, ja przelatalem na niebieskich 20k i nic sie nie dzialo zmienilem na pomaranczowe bo n 6cyl i 210km byly za duze na pomaranczach mam juz ok 60kkm i nic sie nie dzieje taze wstrzymaj sie z wystawianiem opini
bazujac na powatpiwaniach, jest 350z w projektach opisana zrobiona na 400km na niebieskich i daja rade,przedewszystkim zasilenie gazem reduktorow, reduktora zaleznie od mocy jest wazne a taze jskie reduktory zastosujesz, bo kazdy w tryskiwacz ma napisany zakres mocy na cyl i przy jakim cisnieniu |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Killer Dołączył: Thu, 17 December 2009 Skąd: Kruszwica ![]() |
Nie wiem na ile teraz się pozmieniało, ale już wtedy kiedy ja zasilałem auto LPG to Hany miały marne opinie i nie sądzę aby coś się zmieniło.
Mój instalator alternatywnie polecał jeszcze Keihin jako wyższą półkę, ale darowałem sobie. O Hanach nawet nie wspomniał... -------------------- Życie jest rumakiem który nie znosi tchórzliwego jeźdźca.
B6 1.8T@GT28RS>B9 2.0T Allroad Punto Evo 1.4T |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Super User Dołączył: Fri, 07 October 2016 Skąd: Olsztyn ![]() |
Ja kiedys zrobilem 50km z cyl wtryski baracuda wzmocniona 130nl + reduktor KME gold turbo cala instalacja miala jeszcze bardzo duzy zapas wszystko zalezy od cisnienia , wiadomo ze przy wiekszym szybciej sie zużyją wtryski i reduktor koniecznie nadcisnieniowy do silnikow turbo to cisnienie gazu bedzie takie samo wzgledem kolektora i strojenie na afr obowiazkowo
![]() -------------------- Mercedes-Benz M111 2.3 GTX30 + Eaton M62
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Saturday, 03 May 2025 - 13:40 |