Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 1.8t 20v tlok z wgnieceniem do odratowania?
waldi 156
post Thu, 20 Aug 2015 - 22:20
Post #1


User
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: Gdańsk





witam uszkodzil sie jeden tlok w transporcie a to tloki z aeb mahlea wiec szkoda go troche. do projektu 400+ . wygladzic tak zeby cylindra nieporysowal i zostawic czy szukac nowego? o drugiej stronie jest wybrane pod zawor ssacy moze wszystkie tloki wybrac tak samo po dwoch stronach ?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Thu, 20 Aug 2015 - 22:20
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Bogdan9999
post Thu, 20 Aug 2015 - 23:37
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Mon, 19 September 2005
Skąd: Przasnysz





Zostaw to w spokoju zakładaj i upalaj jeśli po za tym z nimi wszystko ok.


--------------------
Probe 2.2 TURBO GT
Go to the top of the page
 
+Quote Post
kakao
post Fri, 21 Aug 2015 - 07:14
Post #3


Forum Killer
Dołączył: Mon, 05 March 2012
Skąd: Warszawa





Ewentualnie wygładz ostre krawędzie na tym wniocie, żeby resztki paliwa się tam nie jażyły prowokując spalanie stukowe...
...ale naprawdę bardzo delikatnie. Trzy ruchy pilniczkiem iglakiem.


--------------------
volvoturbo.pl
Go to the top of the page
 
+Quote Post
waldi 156
post Sat, 22 Aug 2015 - 09:03
Post #4


User
Dołączył: Mon, 24 March 2008
Skąd: Gdańsk





wygladzone ale pytanie czy nie lpsze sa tloki zaudi s3? i natrafilem na rozne srednice na stronie producenta ja mam oznaczenie na tlokach 81 p 26
mahle1

w s3 i innych byly z oznaczeniem 81 p 30 i tez byly w 3 wymiarach
mahle2

moje tloki maja wybite na denku 80.95 w zeczywistosci maja od stony zaworow srednice 80.4+/- 0.1 od strony korbowodu 80.85 rozumiem ze spuchna jak sie nagrzeja .
1.jaki powinien byc luz miedzy cylindrem a tlokiem?
2. jaki zrobic luz na pierscieniach?wszystkie tak samo czy im blizej zaworow tym wieksza szczelina?
3. sworznie sa 20mm te orginalne wytrzymaja 400KM+?
4 denko tloka wyczyscic np papierem 600 czy zostawic tak jak sa z nagarem?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Kubs
post Sun, 23 Aug 2015 - 07:47
Post #5


Frequent User
Dołączył: Tue, 09 September 2014





co do luzu to zależy jak bardzo puchną 0,1-0,2mm to dosyć bezpieczny luz, zaufałbym szlifierzowi w tej kwestii
tłoki najlepiej wypoleruj na lustro, pozbycie się rys zapobiega powstawaniu mikropęknięć, a dodatkowo w ten sposób eliminuje się wszelkie potencjalne ogniska spalania stukowego, no i nagar się nie łapie tak intensywnie
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Sun, 23 Aug 2015 - 08:03
Post #6


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(Kubs @ Sun, 23 Aug 2015 - 07:47) *
co do luzu to zależy jak bardzo puchną 0,1-0,2mm to dosyć bezpieczny luz, zaufałbym szlifierzowi w tej kwestii



Gdzie takie luzy ?


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post
duct tape
post Sun, 23 Aug 2015 - 09:29
Post #7


Frequent User
Dołączył: Thu, 07 March 2013





0,2mm to chyba w silniku okrętowym tongue.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k1bic93
post Sun, 23 Aug 2015 - 16:50
Post #8


User
Dołączył: Sat, 02 July 2011





luz to chyba jakiś 0,07 i to też zależy jaki materiał i ile producent podaje
Go to the top of the page
 
+Quote Post
GrzesiekK.
post Sun, 23 Aug 2015 - 16:53
Post #9


Forum Homee
Dołączył: Sun, 09 December 2007





CYTAT(k1bic93 @ Sun, 23 Aug 2015 - 16:50) *
luz to chyba jakiś 0,07 i to też zależy jaki materiał i ile producent podaje



Dla kucizny tak, OEM tłoki ciaśniej.


--------------------
Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 20:44