![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
User Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: Gdańsk ![]() |
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Killer Dołączył: Mon, 19 September 2005 Skąd: Przasnysz ![]() |
Zostaw to w spokoju zakładaj i upalaj jeśli po za tym z nimi wszystko ok.
-------------------- Probe 2.2 TURBO GT
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 05 March 2012 Skąd: Warszawa ![]() |
Ewentualnie wygładz ostre krawędzie na tym wniocie, żeby resztki paliwa się tam nie jażyły prowokując spalanie stukowe...
...ale naprawdę bardzo delikatnie. Trzy ruchy pilniczkiem iglakiem. -------------------- volvoturbo.pl
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Mon, 24 March 2008 Skąd: Gdańsk ![]() |
wygladzone ale pytanie czy nie lpsze sa tloki zaudi s3? i natrafilem na rozne srednice na stronie producenta ja mam oznaczenie na tlokach 81 p 26
mahle1 w s3 i innych byly z oznaczeniem 81 p 30 i tez byly w 3 wymiarach mahle2 moje tloki maja wybite na denku 80.95 w zeczywistosci maja od stony zaworow srednice 80.4+/- 0.1 od strony korbowodu 80.85 rozumiem ze spuchna jak sie nagrzeja . 1.jaki powinien byc luz miedzy cylindrem a tlokiem? 2. jaki zrobic luz na pierscieniach?wszystkie tak samo czy im blizej zaworow tym wieksza szczelina? 3. sworznie sa 20mm te orginalne wytrzymaja 400KM+? 4 denko tloka wyczyscic np papierem 600 czy zostawic tak jak sa z nagarem? |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Tue, 09 September 2014 ![]() |
co do luzu to zależy jak bardzo puchną 0,1-0,2mm to dosyć bezpieczny luz, zaufałbym szlifierzowi w tej kwestii
tłoki najlepiej wypoleruj na lustro, pozbycie się rys zapobiega powstawaniu mikropęknięć, a dodatkowo w ten sposób eliminuje się wszelkie potencjalne ogniska spalania stukowego, no i nagar się nie łapie tak intensywnie |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
co do luzu to zależy jak bardzo puchną 0,1-0,2mm to dosyć bezpieczny luz, zaufałbym szlifierzowi w tej kwestii Gdzie takie luzy ? -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Thu, 07 March 2013 ![]() |
0,2mm to chyba w silniku okrętowym
![]() |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
User Dołączył: Sat, 02 July 2011 ![]() |
luz to chyba jakiś 0,07 i to też zależy jaki materiał i ile producent podaje
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Sun, 09 December 2007 ![]() |
luz to chyba jakiś 0,07 i to też zależy jaki materiał i ile producent podaje Dla kucizny tak, OEM tłoki ciaśniej. -------------------- Renault Clio Sport 2 - rajdówka w ciągłej budowie ....
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 13 August 2025 - 20:44 |