![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 28 September 2009 ![]() |
Witam.
Mam problem bo chyba wydmuchało mi uszczelki pomiędzy kolektorem wydechowym a turbiną i pomiędzy turbiną a DP. Objawy są takie że jak odpalę na zimnym silniku to po dodaniu gazu strasznie pierdzi. Mój silnik to 1.8T APX. Wyczytałem, że uszczelka kolektor-turbina ma numer 06A 253 039H do tego potrzebne są śruby 06A 145 540G (M10x36), natomiast uszczelka Turbina-DP 8L9 253 115A i nakrętki N903 690 01. Czy ktoś już przerabiał ten temat w APX-ie? Jak powinienem się do tego zabrać? Oto zdjęcie przedstawiające biały nagar (zaznaczone na czerwono) świadczący o nieszczelności (przepraszam za słabą jakość). [IMG=http://img714.imageshack.us/img714/9466/turbinam.jpg][/IMG] Na niebiesko zaznaczyłem śrubę turbina-kolektor – jakim kluczem mogę je odkręcić? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Zapewne problem już rozwiazałeś ale może potomnym przyda się nazwa nasadki- MTX E14 (zewnętrzny torx E14). A co do ewentualnych problemów przy tej operacji, to wykręcajce się z k04 tulejki redukcyjne- u mnie w rajdowce mam je solidnie 'zapunktowane' na krawędziach i każdemu polecam to rozwiązanie gdy ma się turbinę na stole
-------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 28 September 2009 ![]() |
Pavel a jak myślisz czy ten biały nagar na połączeniu turbiny z kolektorem może swiadczyć o wydmuchanej uszczelce?
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
User Dołączył: Thu, 16 April 2009 ![]() |
Kolego , miałem tez taki problem w swoim S3 , pierdziało pomiedzy turbo a DP , okazało sie ze sruby sie poluzniły ,dokreciłem i z 2 tyg było dobrze i znowu to samo :/ ... Zamowiłem nowe sruby w aso i po wymianie juz z rok jezdze i wszystko ok
![]() |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Moderator Dołączył: Sat, 19 April 2003 Skąd: Kwidzyn/Grudziądz ![]() |
Kolego , miałem tez taki problem w swoim S3 , pierdziało pomiedzy turbo a DP , okazało sie ze sruby sie poluzniły ,dokreciłem i z 2 tyg było dobrze i znowu to samo :/ ... Zamowiłem nowe sruby w aso i po wymianie juz z rok jezdze i wszystko ok ![]() pomiędzy turbo a DP nie ma żadnych śrub- tam są szpilki i nakrętki -------------------- zaciski hamulcowe BREMBO-renowacja-lakierowanie proszkowe-adaptery do zacisków BREMBO-serwis rajdowy RPP/RSMP/GSMP
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Mon, 28 September 2009 ![]() |
U mnie pierdzi na zimnym dokładnie tak:
http://www.youtube.com/watch?v=ZEWCjGDqRRg...feature=related Miał ktoś podobny problem? |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Mon, 20 April 2009 Skąd: Jasło ![]() |
Sory za podpiecie sie do tematy i mały ot -
Czy seryjny 1.8t moze strzelac w wydech jak sie na postosu robi przegazowki ? Bo u mnie AQA 150ps (przepustnica DBW) na fabrycznych tlumikach , program tez fabryczny strzela przy odjeciu gazu z obrotow Tak sie zastanawiam czy tak ma byc czy cos jest nie tak . Strzela na rozgrzanym , na zimnym nie probowalem bo szkoda silnika. EDIT Doczytałem że seryjny 1.8t raczej nie powinien strzelac ( na przelocie strzela albo bez kata) - u mnie to wyglada tak ze robie przegazowke z 3 razy do 3-4tys obrt i za 4 odpuszczeniem gazu jest takie niezbyt wielkie puuuf. Podobno w takim przypadku wine może ponosic zawor dv - nie dostaje powietrza , a paliwem sie podlewa i stad te strzały. Tylko ciekawe jest to że na logach ktore robiłem turbina ladnie trzyma zadane cisnienie co znow sugeruje ze dv jest ok. 3 EDIT Dobra juz chyba wiadomo dlaczego mi strzela - poogladałem troche auto i okazało sie jednak ze nie mam kata - ktos wyciął , wiec to chyba normalne że sobie strzela ? -------------------- GREGOR10.PL ChipTuning Hamownia Modyfikacje VW AUDI BMW MERCEDES PORSCHE
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Wednesday, 16 July 2025 - 09:41 |