![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 Skąd: Lublin ![]() |
Witam,
mam kilka problemów z silnikiem 1.8T AGU (k03s, 320cc, soft ~200KM) proszę o porady co może być tego przyczyną: 1. czasami podczas jazdy wskazówka na zegarze idzie do ok. 0.3 bara i staje (normalnie pompuje ok 1.1bara) lub dochodzi do 1.1bara i powoli spada w dół (gaz cały czas w podłodze) po jakimś czasie samo sie naprawia i jest ok. 2. wysokie spalanie ok 17l przy spokojnej jeździe (więcej jak 3 tys obrotów nie kręcone) 3. przy zmianie biegów na obrotach niższych jak 2.5 tys potrafi strzelić z tłumika (brak katalizatora może być tego przyczyną?) 4. czuć delikatne szarpnięcia silnika gdy stoję na światłach (obroty nie falują) 5. mocno okopcone świece 6. czasami podczas przyspieszania do 3 tyś obr jest jakby delikatnie przymulony powyżej 3 tys jest ok na vagu brak błędów ![]() |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
gość_Golfista_* |
![]()
Post
#2
|
![]() |
Sonda(y) jest ok?
|
|
|
![]()
Post
#3
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
1. z tego co piszesz przelewa paliwem jak cholera.
2. 0,35bara to ograniczenie gdy przechodzi w tryb awaryjny - czesto z powodu lambdy obcina doladowanie i przelewa paliwem 3. tak, jak poprzednik zwrocilbym uwage na lambde 4. nie masz czasem jakiegos BOVa ? |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 Skąd: Lublin ![]() |
podjadę dziś na kompa i niech mi sprawdzą dokładnie lambdę, chociaż rok temu była wymieniana i założony oryginał wiec tak szybko by padła?
BOVa owszem mam ProPerfecta |
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() Forum Homee Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Warszawa ![]() |
Uniwersalna Lambda np NGK porafila mi padac co kilka miesiecy po zrobieniu przelotowego wydechu, oryginalny Bosch dziala juz ponad 2 lata.
W tym przypadku zasada "masz boscha, wrzuc do kosza" zupelnie sie nie sprawdza. Wyrzuc BOVa, wymien Lambde i zobacz jak sie bedzie zachowywal, mam wrazenie ze bedzie wszystko dobrze ![]() |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
ProRacingTechnology Dołączył: Tue, 15 October 2002 Skąd: Marki k/Warszawy ![]() |
Poszukaj nieszczelności w układzie dolotowym, i sprawdź ciśnienie paliwa na listwie czy nie jest za wysokie. Jeśli BOV pracuje dobrze, to takich anomalii w pracy silnika nie jest w stanie spowodować. Przydałoby się też sprawdzić błędy.
-------------------- UNIT Racing
|
|
|
![]()
Post
#7
|
|
![]() Forum Clubber Dołączył: Fri, 02 June 2006 Skąd: okolice Warszawy ![]() |
jak wyzej napisano.
moze bov nie trzyma/niedomyka sie/sprezyna za slaba? -------------------- <b>wtryskiwacze: BOSCH 525cc wysokoomowe, Bosch 650cc, SIEMENS 630cc 1200cc Lucas niskoomowe</b> |
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 Skąd: Lublin ![]() |
byłem na komputerze sprawdzili sondę przepływke i vag pokazuje ze wszystko działa poprawnie, pomocy bo już nie mam siły z tym samochodem....
![]() |
|
|
![]()
Post
#9
|
|
![]() Super User Dołączył: Sun, 13 January 2008 Skąd: Poznań ![]() |
Soft nie przelewa Ci wozu ?
|
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 Skąd: Lublin ![]() |
właśnie chyba auto wróci do gośćia który robił mi program bo wywala jakiś błąd rom module error, gadałem z nim i mówi ze po zmianie softu potrafi coś takiego wywalać i zeby się tym nie przejmować
|
|
|
![]()
Post
#11
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Mon, 21 October 2002 Skąd: Czechowice-Dziedzice ![]() |
taki błąd wywala jak soft nie jest z tego sterownika i "kółci" się flash z eepromem
![]() -------------------- DIGITUN.PL
605-443-665 |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Rookie Dołączył: Thu, 26 February 2009 Skąd: Lublin ![]() |
wiec tak, przyczyną był zaworek n75, auto już ładnie lata, trzyma ciśnienie tak jak trzeba, strzały z tłumika to po założeniu seryjnego DV zniknęły, co do spalania to jeszcze nie wiem polatam trochę i sprawdzę.
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Friday, 27 June 2025 - 07:33 |