![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
eMpowered Dołączył: Thu, 13 August 2009 ![]() |
Witam!
Mam pewien problem z moim autem. Jest to skoda octavia 1.8T agu ( 375tys km przebiegu ) ze swapem elektroniki z 1.8T aum. W aucie przeprowadziłem lekkie modyfikacje jeszcze na sterowniku m 3.8.3: - zmiana cewek na aktywne z tfsi - zmiana turbosprężarki z k03 na k03s z 1.8T aum + nowe żeliwo części wydechowej - kolektor wydechowy seryjny popękany zamieniony na chińczyka - komplet nowych popychaczy hydraulicznych ina na wałku wydechowym. Podczas konwersji sterownika silnika z m 3.8.3 na me 7.5.1 kupiłem nowe: - przepływomierz ori bosch numer 0 280 218 340 - nowy czujnik ciśnienia doładowania bosch - nowa sonda lambda bosch 0 258 007 351 - 2 x czujniki spalania stukowego używane o numerze 030905377C - 4 x wtryski używane bosch z volvo 2.4 T o numerze 0280155831 -> niby mają mieć podobną wydajność co seria 1.8T aum, za to są dłuższe niż te od 1.8T aum i nie trzeba kombinować z ich mocowaniem do kolektora ssącego od 1.8T agu - dołożony napinacz łańcuszka rozrządu ze zmienną fazą. Sterownik silnika jedyne modyfikacje jakie przeszedł to wyłączenie sai, n112, n249, i tylnej sondy za katalizatorem. Reszta seria. Błędy jakie się w nim pojawiają dotyczą braku komunikacji z licznikiem i sterownikiem poduszek powietrznych. I teraz najważniejsze... problemem jest szarpanie podczas pedału przyspieszania w podłodze. Zrobiłem logi: grupa 03 i 20 https://log.tunezilla.com/s/yKE11vJG grupa 02 i 31 https://log.tunezilla.com/s/bDUt0K72 grupa 02 i 33 https://log.tunezilla.com/s/0LeirgFx grupa 115 i 118 https://log.tunezilla.com/s/77GoFW7g Z tego co zauważyłem to auto cofa zapłon, mimo że nie występuje żadne wypadanie zapłonu. Czy ktoś spotkał się z takim problemem i czy może naprowadzić gdzie szukać przyczyny? Seryjny katalizator nadal w aucie. Mogę dodać nowe/świeższe logi. |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Thursday, 01 May 2025 - 06:44 |