Shoutbox 0 nowych PW 


2 Stron V   1 2 >  
Reply to this topicStart new topic
> 1.8T 225km BAM -> AGU, po remoncie brakuje 30km
Messik
post Sun, 27 Jul 2014 - 22:03
Post #1


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Witam
Pacjent 1.8T 225km Bam , wsadzony słupek AGU po kompletnym remoncie (doł + głowica) w miejsce BAM który się skończył, Cały silnik AGU z Bama został tylko napinacz zmiennych faz rozrządu. Poza tym 100% AGU - wałki AGU, kolektor ssący na szerokim kanale AGU.
Kompresja po 14bar.
Osprzet - turbo k04, wydech 2.5cala , dp 2.75cala , dolot 3 cale , FMIC 550x230x65 orurowanie 2.5cala, wtryski seria, nowe cewki , nowe świece , nowa sonda lambda, nowy przepływomierz , nowy n75, nowy dv 710n, dolot szczelny sprawdzany pod kompresorem przy cisnieniu 1.2bara szczelny 100%, turbo po regeneracji, nowa pompa paliwa VDO.
Na logach typowo jak na serie 225km - przeplyw 185g/s , zero korekcji zaplonu na 20bloku. Sprawdzana przepustnica otwiera sie na 100%...
Podmieniane wałki z Agu i BAM , ZERO różnicy, ustawione na 16 oczek, i na znaki, rozrząd również na znaki...

Auto na starym silniku na sofcie jechalo bardzo mocno, jak skonczył się silnik , wsadzilismy AGU tak jak wyżej , wgralismy serie , okazało się że auto nie jedzie z dołu , po wizycie na hamowni wypluło ledo 192km i 260nm...
Podczas przyspieszania czuć że nie może się napędzać tak jakby chcialo a nie mogło.

Może ktoś spotkał się z podobnym problemem i coś podpowie , bo pomysły się już skończyły.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Sun, 27 Jul 2014 - 22:03
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
Grabekwwy
post Sun, 27 Jul 2014 - 22:40
Post #2


Super User
Dołączył: Fri, 16 March 2007
Skąd: Wyszków





jesteś 3 przypadkiem jaki znam, że po zmianie głowicy na szeroki kanał spadła moc przy małej sprężarce jaką jest k04.

tłoki też dałeś z AGU czy z BAM-a, bo jak wiesz są inne.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Sun, 27 Jul 2014 - 23:13
Post #3


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Dol AGU, tak jak pisze wyzej oprocz napinacza z Bama wszystko jest z AGU...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
gość_Marcin_*
post Mon, 28 Jul 2014 - 07:36
Post #4









Wystrojcie to na nowo. Jak dobrze pamiętam to w AGU masz stopień sprężania 9.5:1 a w BAM 8.5:1. To nie może dobrze chodzić.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
k24
post Mon, 28 Jul 2014 - 10:00
Post #5


Rookie
Dołączył: Tue, 25 December 2012





Problem lezy w zapłonie, przerabiałem to u siebie. Głowica szeroki kanał potrzebuje więcej zapłonu, dla całkowicie seryjnego auta różnica wynosi 8-10*.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Mon, 28 Jul 2014 - 15:24
Post #6


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Niby tak, niby nie... Na programie z 1,57bar przy 6tys obrotow i zaczynajacym stukac silniku wyszlo 250km i 360nm (+/-10) czyli znowu brakuje gdzies wlasnie tych 30km i 30nm.

Boje sie ze trzeba teraz wracac do glowicy na waskim kanale :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Mon, 28 Jul 2014 - 19:40
Post #7


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Sa 2 pomysly;

1. Zla glowica i trzeba wsadzic waski kanal -> co jest naciagane bo AGU tez robia moc

2. Turbo hybryda- kupilem uzywana, niby z ttshop zregenerowalem ja -> dmucha sporo bo 1.5bar do odcinki robiac przeplyw na przeplywce nawet ponad 230g/s. Naciagany pomysl jest taki, ze ma za mala dupe w porownaniu do ssacego przez co sie zapycha...

Juz mi rece opadaja, im wiecej kasy jest w aucie tym mniej koni robi, ale teraz to troche przegiecie ..
Go to the top of the page
 
+Quote Post
dżordżyk
post Mon, 28 Jul 2014 - 20:51
Post #8


Forum Homee
Dołączył: Thu, 29 March 2007
Skąd: Tarnowskie Góry-Sląskie





Zmieniłeś głowicę na szeroki kanał i zmieniło się napełnienie silnika i trzeba zrobić korektę w sofcie. Dalej BAM ma CR 9:1 a nie 8,5 nie przesadzajcie.
A zapychanie się dupy turbo przez zmianę głowicy na szeroki kanał jest bardziej naciągane niż wszystko inne w temacie. Jak może się dupa tego samego turba zapchać przez zmianę dolotu. Prędzej turbo się po prostu skończy. Zapychać się może mały kolektor wydechowy na dużym turbo, albo jak ktoś robi hybrydę że wsadza większą zimną stronę to tak.
Po prostu zrób korekcję softu i zobaczysz co wyjdzie.


--------------------
Audi 20V Turbo Quattro
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Mon, 28 Jul 2014 - 21:44
Post #9


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





"Turbo hybryda... Naciagany pomysl jest taki, ze ma za mala dupe w porownaniu do ssacego przez co sie zapycha..."

A Ty piszesz: "albo jak ktoś robi hybrydę że wsadza większą zimną stronę to tak."

Korekt softu bylo juz chyba 15, ale zrobi sie jeszcze kilka
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 29 Jul 2014 - 08:22
Post #10


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





przy małej turbinie na głowicy z szerokim kanale efekt jest odwroty zabiera to moc nie dodaje.... znam 2x S3 gdzie zostało seryjne turbo. a głowica była z szerokim kanałem i obie nie mogły przekroczyć nawet 260km... i racja jest z tym że dużo więcej zapłonu trzeba i większy boost... szeroki kanał jest dobry pod duże turbo

dwa jak dałeś napinacz z bam-a to i wałki powinny być z bam-a


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Tue, 29 Jul 2014 - 09:56
Post #11


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Walki byly z bam i zero efektu, wiec wsadzilismy ssacy z AGU i dalej to samo.

Dzisiaj ostatnie podejscie ze strojeniem, najpierw maly boost i duzo zaplonu, a jak to nic nie da to max doladowania, tylko ze juz mielismy prawie 1.6bar przy 6 tys obrotow i 250km sad.gif

Jak dalej bedzie kupa to glowica z BAM idzie do regeneracji (ma male pekniecie ale chyba da sie pospawac) i zmieniamy glowe :/

Jak cos to bede mial do sprzedania idealna glowe AGU po regeneracji i przespawany kolektor dolotowy na szeroki kanal ...



EDIT: Zastanawia tylko fakt, ze dol tez jest z AGU czyli wychodzi na to, ze na AGU nie mozna zrobic mocy?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 29 Jul 2014 - 10:12
Post #12


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





można zrobić tylko masz mało sprężarkę.... wsadź większą i będzie moc !


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Tue, 29 Jul 2014 - 10:30
Post #13


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Jakby byly kute korby to pewnie tak bym zrobil... Tak to zmienie glowe i moze te 280-300km wypluje i powinno starczyc. Auto wazy 1450kg wiec demonem szybkosci nigdy nie bedzie :/
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 29 Jul 2014 - 11:39
Post #14


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





zmienisz turbo i na bank będzie ponad 330km cool.gif nie baw się w te małe K04...
przerabiałem to na swojej skurze i też tak kombinowałem.... wydałem worek pieniędzy, a efekt był i tak ch...


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Tue, 29 Jul 2014 - 11:54
Post #15


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Masz racje, ale jakby wrzucil waski kanal i zrobil te 280-300km to bede zadowolony. A jakbym w przyszlosci chcial pojsc dalej to mysle ze na glowicy z bama i 350km da rade zrobic.

Prawda jest taka ze wszystko rozchodzi sie o $, jakby by byl to siedzialoby juz TD05 i kucizna
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Rapix
post Tue, 29 Jul 2014 - 15:28
Post #16


Forum Killer
Dołączył: Fri, 02 January 2004
Skąd: Zambrów (woj. Podlaskie)





300km nie zrobisz jak przekroczysz 280 będzie sukces wink.gif
Twoje pieniądze Twoja sprawa unsure.gif wink.gif


--------------------
Pozdrawiam Rapix
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Tue, 29 Jul 2014 - 17:17
Post #17


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Wyjdzie co ma wyjsc smile.gif

Jak zmienie glowice to napisze czy pomoglo, pewnie gdzies we wrzesniu
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Simon
post Mon, 04 Aug 2014 - 14:29
Post #18


Forum Killer
Dołączył: Tue, 22 October 2002





A po co ci kute tłoki/korby przy mocy poniżej 300KM? Zestrój to z głową (bez zbędnego walnięcia niutonem z dołu) to spokojnie bez kucia do 300KM objedziesz.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
ZUCZEKTT
post Tue, 05 Aug 2014 - 12:15
Post #19


Super User
Dołączył: Sat, 30 October 2010





Pokaż mi tunera który zestroi z głową k-04 i szeroki kanał na ponad 300hp please...
Gość koniecznie chce pokonać barierę 300hp nie mając przy tym większego pojęcia na temat, teraz zrobił krok w tył, ale zejdzie się za nim do tego dojdzie.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Messik
post Wed, 06 Aug 2014 - 08:43
Post #20


Frequent User
Dołączył: Fri, 28 September 2012





Czy wy w ogole potraficie czytac?! Odpowiedzialem Rapixowi ze zbieralbym na wieksze turbo jesli mialbym zalozone kute korby, ale skoro ich nie mam to zostaje seria i wchodzi waska glowa.

Zuczus za malo sie dzieje na klubtt, ze przyszedles tu pajacowac? Nigdzie nie napisalem ze chce przekroczyc 300km na k04, napisalem 280-300. No nic, jak widze u niektorych dalej nie przybylo oleju w glowie... Jakbym wiedzial ze jestes takim kozakiem to bym zadzwonil do ciebie, ale srednio mam zaufanie do kogos kto scigal sie niewystrojonym autem z padnieta pompa paliwa... dziwne ze chwile pozniej silnik poszedl do zyda...

Co do mocy to sie podziele ile wyszlo na hybrydzie K04 za jakis czas.
Go to the top of the page
 
+Quote Post

2 Stron V   1 2 >
Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Saturday, 02 August 2025 - 09:41