![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 May 2009 ![]() |
Witam.
Może miał ktoś styczność z takim połączeniem lub jest w temacie z tymi silnikami. Zamarzyło mi się doładowanie i są plany na kompresor. Panowie, pytanie odnośnie eatona M62 (na ori kółku) i TU5JP4 (1.6 16v peugeot). Chciałbym skompletować sprzęt. Wiem, że na forum jest taki sam silnik tylko z turbiną (ok. 220KM), więc motor powinien sobie dać radę. Jakieś sugestie rady przy montażu? Co ze sprzęgłem, zainwestować od razu w docisk? Strojenie oddam komu innemu (osoby do polecenia w wlkp?). Pozdrawiam |
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 26 December 2012 ![]() |
Jeżeli masz na myśli mój silnik to ma 250 koni
![]() -------------------- Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 May 2009 ![]() |
Tak, tak miałem na myśli Twój silnik. Wydawało mi się, że można rozłożyć doładowanie. Przykład w hondzie carlosa opisanej tu na forum i na jdm:
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?p=9563 1200obr - 0,15bara 1500obr - 0,2bara 2000obr - 0,32ara 3000obr - 0,43bara 4000-70000obr - ok 0,52bara 7600obr - 0,6bara Tu również pełny boost na wyższych obrotach. PS. Odnośnie strojenia myślę, że będziemy rozmawiać ![]() |
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 May 2009 ![]() |
UP?
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
![]() prawie jak integra Dołączył: Mon, 29 December 2003 Skąd: waw ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Rookie Dołączył: Sun, 10 May 2009 ![]() |
Jednak nie jest tak, że przy np 2000 rmp jest pełny bost 0,5 bar? Czy przy założeniu kompresora stopień sprężenia silnika obniżyć np. kanapką tak jak przy doładowaniu turbiną? Podejrzewam, że ori osprzęt powinien dać radę z seryjnym kółkiem kompresora. Chyba, że się mylę
![]() |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:01 |