Shoutbox 0 nowych PW 


 
Reply to this topicStart new topic
> 1.6 16V (TU5JP4) + eaton m62
mac412
post Tue, 15 Oct 2013 - 18:02
Post #1


Rookie
Dołączył: Sun, 10 May 2009





Witam.
Może miał ktoś styczność z takim połączeniem lub jest w temacie z tymi silnikami. Zamarzyło mi się doładowanie i są plany na kompresor.
Panowie, pytanie odnośnie eatona M62 (na ori kółku) i TU5JP4 (1.6 16v peugeot). Chciałbym skompletować sprzęt. Wiem, że na forum jest taki sam silnik tylko z turbiną (ok. 220KM), więc motor powinien sobie dać radę. Jakieś sugestie rady przy montażu? Co ze sprzęgłem, zainwestować od razu w docisk? Strojenie oddam komu innemu (osoby do polecenia w wlkp?).
Pozdrawiam
Go to the top of the page
 
+Quote Post
Wspieraj forum
post Tue, 15 Oct 2013 - 18:02
Post #


Dotacja






Dotacja na forum
Go to the top of the page
 
Quote Post
moritz86
post Tue, 15 Oct 2013 - 22:24
Post #2


Forum Killer
Dołączył: Wed, 26 December 2012





Jeżeli masz na myśli mój silnik to ma 250 koni smile.gif Tylko weź to pod uwagę, że u mnie pełny boost jest przy 4k rpm, a przy kompresorze będziesz miał sporo niżej. Co do strojenia to wpadaj do Gdyni to się wystroi.


--------------------
Był Peugeot 106 S16 Turbo - Tor Poznań 1.53:5
Jest BMW e36 Compact m54b25 + GTX3076 + 8hp50 by TajnyGarazBobra
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mac412
post Wed, 16 Oct 2013 - 09:24
Post #3


Rookie
Dołączył: Sun, 10 May 2009





Tak, tak miałem na myśli Twój silnik. Wydawało mi się, że można rozłożyć doładowanie. Przykład w hondzie carlosa opisanej tu na forum i na jdm:
http://passwordjdm.pl/viewtopic.php?p=9563
1200obr - 0,15bara
1500obr - 0,2bara
2000obr - 0,32ara
3000obr - 0,43bara
4000-70000obr - ok 0,52bara
7600obr - 0,6bara
Tu również pełny boost na wyższych obrotach.
PS. Odnośnie strojenia myślę, że będziemy rozmawiaćsmile.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mac412
post Mon, 21 Oct 2013 - 09:07
Post #4


Rookie
Dołączył: Sun, 10 May 2009





UP?
Go to the top of the page
 
+Quote Post
!markos
post Mon, 21 Oct 2013 - 10:17
Post #5


prawie jak integra
Dołączył: Mon, 29 December 2003
Skąd: waw





CYTAT(mac412 @ Wed, 16 Oct 2013 - 09:24) *
Wydawało mi się, że można rozłożyć doładowanie.

Doladowanie uklada sie samo zaleznie od kompresora, jego napedu i zapotrzebowania silnika na powietrze.
Go to the top of the page
 
+Quote Post
mac412
post Tue, 22 Oct 2013 - 15:50
Post #6


Rookie
Dołączył: Sun, 10 May 2009





Jednak nie jest tak, że przy np 2000 rmp jest pełny bost 0,5 bar? Czy przy założeniu kompresora stopień sprężenia silnika obniżyć np. kanapką tak jak przy doładowaniu turbiną? Podejrzewam, że ori osprzęt powinien dać radę z seryjnym kółkiem kompresora. Chyba, że się mylę laugh.gif
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Reply to this topicStart new topic
 

RSS Wersja Lo-Fi Aktualny czas: Sunday, 04 May 2025 - 06:01