![]() |
![]() ![]() |
![]() |
![]()
Post
#1
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Chciałem zmienić skrzynię z 01E którą mam w swojej S8 D2 turbo na 03A z rs4 b7 ale jak tak czytam to podobno 03A są słabsze? Ile zniesie taka skrzynia? 800nm jej nie rozwali? Co ze startami z LC? Powodem zmiany jest wkurwiająca synchronizcja biegów przede wszystkim 2 i 3... Jak dla mnie to jakaś masakra 0,8s z 1 na 2 i 0,6s z 2 na 3. Podobno w 03A biegi ida jak w masło no i torsen wstępnie spięty z tylną osią tez do mnie mocno przemawia. Jak to jest z tymi skrzyniami?
|
|
|
Wspieraj forum |
![]()
Post
#
|
![]() Dotacja ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#2
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Tytul watku 01E vs 03A a w opisie 01A....
Chciałem zmienić skrzynię z 01E którą mam w swojej S8 D2 turbo na 01A z rs4 b7 ale jak tak czytam to podobno 01A są słabsze? Ile zniesie taka skrzynia? 800nm jej nie rozwali? Co ze startami z LC? Powodem zmiany jest wkurwiająca synchronizcja biegów przede wszystkim 2 i 3... Jak dla mnie to jakaś masakra 0,8s z 1 na 2 i 0,6s z 2 na 3. Podobno w 01A biegi ida jak w masło no i torsen wstępnie spięty z tylną osią tez do mnie mocno przemawia. Jk to jest z tymi skrzyniami? -------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#3
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Już poprawiłem chodzi oczywiście o 03A
|
|
|
![]()
Post
#4
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Nikt nic? Kończy mi się czas na decyzję czy brać tą skrzynię czy nie...
|
|
|
![]()
Post
#5
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Brać...
JHM ma gotowe zestawy na konwersje dla s6 c5 węc można podpatrzeć rozwiązania, szczególnie sygnału dla licznika. A sama skrzynia raczej taka znowu słaba nie jest, bo waży jednak znacznie więcej niż 01E mimo aluminiowej obudowy i w S4 B6 z ProTurbo daje sobie radę Pamiętaj tylko, że przełożenia w rs4 są bardzo krótkie.. |
|
|
![]()
Post
#6
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
Przelozenia wychodza prawie idealne pod moje auto
![]() |
|
|
![]()
Post
#7
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Pewnie po zmianie skrzyni pożegnasz się z ABS-ami itp.
|
|
|
![]()
Post
#8
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
W skrzyni jest tylko czujnik wstecznego i predkosci na zegary wiec trzeba bedzie dorobic jakos czujnik predkosci. Abs bedzie dzialal bo ma swoje czujniki.
|
|
|
![]()
Post
#9
|
|
Forum Homee Dołączył: Tue, 22 August 2006 Skąd: WKZ ![]() |
Skrzynia jest co najmniej tak samo wytrzymała jak 01E, ze względu na torsena szukał bym z rs4, szpera na przód dostępna. Synchronizatory jak działają to biegi ładnie wchodzą, idzie je wykończyć szybkimi zmianami. Da się włożyć sprzęgło dwutarczowe z tdi.
-------------------- golf mkI 4x4
golf mkII V8 audi A2 R36 polo 86C XX w budowie |
|
|
![]()
Post
#10
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Skrzynia u mnie inna a predkość wzięta z abs-u i abs poszedł na spacer, licznik za to pokazywał 60%predkości.
Chyba poszukam podobnej skrzyni by był czujnik predkosci. |
|
|
![]()
Post
#11
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
Sprawa licznika jest do ogarnięta przez JHM i przedstawiona na ich stronie z obrazkami
![]() Nic nie trzeba kombinować z abs-m. |
|
|
![]()
Post
#12
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Przewertowałem tam wszystko - nic nie mogę znależć.
nomaster - działaj zobaczymy jak Ci wyjdzie i z licznikiem i abs-em, może podzielisz się wiedzą. Auto masz starsze od mojego więc i problemów pewnie będziesz miał więcej aby doprowadzić to do stanu ''używalności'' PS. tak z ciekawości -możesz zdradzić za jaką kwotę wyrwałeś skrzynię, co masz w tym pakiecie. może być na PW. |
|
|
![]()
Post
#13
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 18 January 2008 ![]() |
jhmotorsports.com/jhm-c5-a6-s6-w-4-2l-t-belt-engine-0a3-6-speed-manual-transmission-conversion-swap-parts-list.html
Opis po rozwinięciu "Details" |
|
|
![]()
Post
#14
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
|
|
|
![]()
Post
#15
|
|
Forum Killer Dołączył: Wed, 09 November 2016 ![]() |
W poniedzialek skrzynia bedzie jechala do mnie. Na pewno opisze wszystko co i jak zrobie zeby swiat amatorskiego tuningu byl dla nas wszysykich lepszy
![]() |
|
|
![]()
Post
#16
|
|
![]() Audi. Turbo. quattro. Dołączył: Sat, 12 October 2002 Skąd: Opalenica ![]() |
napisz proszę, czym się różni 03A w stosunku do 01E, przede wszystkim wymiary skrzyni i cięgna skrzyni.
-------------------- Audi Coupe S2 @ GT3071R
400KM 440Nm and the life goes on... --Audi way of life-- Suzuki V-Strom DL1000 www.AudiKlub.org |
|
|
![]()
Post
#17
|
|
Rookie Dołączył: Tue, 29 November 2016 ![]() |
![]() ![]() |
|
|
![]()
Post
#18
|
|
Frequent User Dołączył: Sun, 08 August 2010 Skąd: Busko Zdrój ![]() |
a co w tym takiego nie serious? Widać gorączka piątkowej nocy zaszkodziła koledze
|
|
|
![]()
Post
#19
|
|
Frequent User Dołączył: Fri, 22 July 2016 ![]() |
Cytat; Skrzynia u mnie inna a predkość wzięta z abs-u i abs poszedł na spacer,
Panowie teoretycznie, czy po odłaczeniu dwóch kabelków które brały sygnał z abs-u -abs powinien wrócić do działania??? Wcześniej oczywiście był aktywny. Bo chyba reszta silnika nie ma nic wspólnego z abs-em. |
|
|
![]()
Post
#20
|
|
![]() Forum Killer Dołączył: Wed, 11 January 2006 Skąd: www.ztr-tuning.pl ![]() |
01E to najmocniejszy manual od audi jaki występuje - przełożenia biegów nie klękają przy 1050KM 1080Nm.
Warto sobie rozebrać 01E i inne nowsze manuale od Audi i porównać ![]() -------------------- Celica ZTR Drag FWD Turbo 2GR-FE 1057HP 1075Nm 1/4 Best ET 9.5sec./260Km/h
Mistrz Polski Rover ZTR 1548cc 450HP BEST ET 10.83/400m TUNING TECHNICZNY I ELEKTRONICZNY WSZYSTKICH MAREK-INSTALACJE TURBO,CZĘŚCI ZAMIENNE,UKŁ. HAMULCOWE I ZAWIESZENIA,POMIAR MOCY, ECUMASTER EMU DET3 itp... Odwiedź moją stronę Celica ZTR Drag FWD Odwiedź moją stronę ZTR-Tuning |
|
|
![]() ![]() |
![]() |
Wersja Lo-Fi | Aktualny czas: Tuesday, 08 July 2025 - 21:18 |